Skip to main content

Contul de creație al Romtelecom, scos la licitație

 

Romtelecom, operatorul național de telefonie fixă, a deschis procesul de selecție pentru serviciile de creație, strategice, direct marketing, online, producție advertising și evenimente. Anunțul licitației vine la scurt timp după ce operatorul a inițiat pitch-ul pentru contul de media. 20 de agenții au fost deja invitate. Înscrierile la procesul de selecție pentru contul Romtelecom se pot face până pe 12 noiembrie.

Publicitate

În prezent, serviciile de creație și strategie sunt gestionate de Graffiti BBDO, agenție care a câștigat contul Romtelecom în urmă cu aproximativ doi ani. Iar Frank Digital se ocupă, în principal, de comunicarea online de marketing și brand a Romtelecom.

Principalele criterii în procesul de selecție, enunțate de reprezentanții operatorului de telefonie, sunt: creativitatea, strategia, dar și prețurile puse la bătaie de agenții.

“Obiectivul licitației este identificarea celei/celor mai bune agenții de pe piața care să ofere Romtelecom cele mai competitive servicii pentru acțiunile de comunicare ale companiei, atât în segmentul rezidențial, cât și în cel de business. Vor fi evaluate atât partea de creativitate și strategie, cât și prețurile oferite.”, au declarat reprezentanții Romtelecom.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu