Skip to main content

PE SCURT: Brandient a desenat noul logo naționalei de rugby. Midas Media lansează Presa Bună. Dănutz SRL începe mai devreme

 

Agenția Brandient a realizat pro-bono noua identitate vizuală a Federației Române de Rugby și a echipei nationale de rugby. Regia Midas Media isi reuneste titlurile din portofoliu sub brandul "Presa Buna". În această duminică, emisiunea Dănutz SRL, de pe TVR1, va începe de la ora 15.20 (partea I), respectiv de la ora 16.25 (partea a II-a). Nu este vorba de o schimbare permanentă a orei de difuzare ci de o situație excepțională. Iar Iuliana Tudor renunță, începând de astăzi, la rolul de prezentator al emisiunii O dată-n viață pentru că în scurt timp va deveni mămică. 

  • Brandient a preluat acest proiect pro-bono în luna martie a acestui an. “Noul logo redă într-o manieră simplă, elegantă și originală simbolul frunzei de stejar (însemnul tradițional al rugby-ului românesc) desenat pe forma balonului oval. Simbolul poate funcționa și de sine stătător, întrucât sugerează instantaneu și fără echivoc la ce se referă. Rezolvarea stilistică respiră în același timp hotărâre și forță — calități incontestabile ale românilor în jocul de rugby”, explică Brandient.
  • Midas Media si-a reunit clientii din portofoliu sub titlul Presa Buna. Brandul Presa Buna reuneste 22 de titluri a caror publicitate este vanduta de Midas Media. Potrivit companiei condusa de Silviu Ispas, tirajul total al publicatiilor este de 230.000 de copii.
  • Emisiunea  va fi prezentată în continuare de Maria Buză şi Marius Rizea. În schimb, Iuliana Tudor, a decis să rămână alături de echipa emisiunii în postura de redactor coordonator. Cei doi actori care preiau ștafeta de la Iuliana Tudor sunt cunoscuţi telespectatorilor drept personajele Floarea şi Gheorghe de la O dată-n viaţă.
    Publicitate
    Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

    Comentarii

    Trimite un comentariu