Skip to main content

PE SCURT: Contul Ford la Mindshare. Brandient a finalizat rebrandingul Darian DRS.

 

Brandient a finalizat procesul de rebranding corporatist pentru Darian DRS, cu ocazia celebrării celor 20 de ani de activitate a companiei pe piaţa românească şi marcând astfel un nou început pentru antreprenorul Adrian Crivii şi echipa sa managerială. Iar Mindshare Media, agenţie din grupul Ogilvy, va coordona contul de media al Ford.

Publicitate

Despre rebrandigul realizat de Brandient

La începutul acestui an, Brandient a fost angajată pentru a sprijini clientul în acest demers. Universul vizual al brandului foloseşte imagini specifice alpinismului, sport în care îndrăzneala, spiritul de echipă şi integritatea sunt vitale succesului. Brandient a livrat pentru Darian DRS următoarele: auditare şi strategie de brand, identitatea vizuală, retorica de brand, comunicare internă şi servicii specializate de brand engagement.

Ford la Mindshare

Mindshare, agentie de media a grupului Ogilvy, va oferi companie Ford atât servicii de planificare, cumpărare şi implementare a comunicării, cât şi strategii de analiză a profilului consumatorului şi de eficienţă a investiţiei. Ogilvy Group România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu