Skip to main content

PE SCURT: Expoziție de reclame vechi în Băneasa. Emisiune nouă la B1 TV. Schimbare de nume la Millenium.

 

Băneasa Shopping City găzduiește în perioada 13-14 noiembrie colecția de reclame vechi “Marea expozițiune a vechilor creațiuni publicitare”. B1TV lansează din 12 noiembrie emisiunea “Cu ochii pe ei”, moderată de jurnalista Carla Giaca și invitatul ei permanent Dan Bucura. Millenium Communications își schimbă numele sub care a fost cunoscut mai bine de zece ani în industria de comunicare și devine Millenium People.

Publicitate

O sută de ani de reclame în "Marea expozițiune a vechilor creațiuni publicitare"

Expoziția cuprinde “reclame indigene și streine, texte cu humor, grafică escelentă provenind de la case de încredere din perioada 1880-1980”. Colecția aparține regizorului și producatorului Valentin Partenie.

“Ochiul privitorilor se va delecta cu imagini nemaivăzute, desene escepționale, texte hazoase care oglindesc spiritul vremurilor și chiar vechi reclame ale multor mărci pe care le mai găsim și azi: Nivea, Dove, Persil, Poșta Română, Fiat, Peugeot, Kodak, Renault, Citroen, Azuga, Tarom, Timișoreana și Adesgo. Cel mai vechi exponat din colecție este o reclamă Dove din 1881”, se arată în comunicatul care anunță expoziția de reclame de la Baneasa Shopping City.

B1 TV stă "Cu ochii pe ei"

Noul program va începe, în fiecare vineri, de la ora 19.00. Emisiunea este structurat în două părți distincte. În prima parte a emisiunii “Cu ochii pe ei” va fi difuzată o retrospectivă a celor mai importante evenimente petrecute în săptămâna respectivă. Tot aici, doi invitați vor diseca subiectele dezvăluite în cadrul retrospectivei. Partea a doua este gândită ca un interviu neconvenţional cu o personalitate din viaţa politică, culturală, economică sau socială.

Schimbare de nume la Millenium

Grupul de comunicare, ce poartă acum numele Millenium People cuprinde următoarele entități de business: Borțun.Olteanu, Rusu+Borțun Brand Growers, Millenium Special Events Agency, The Institute și Fundatia Gala Societății Civile.
The Institute este noul brand al Millenium People care se va ocupa de organizarea festivalurilor: AdPrint, Internetics, Effie, ADOR și ADC*RO. Mai mult decât atât, The Institute pregateste lansarea unei revistei Institute, The Magazine, o publicație despre comunicare, branding, design și cultura.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • FYI: Exemple dintr-o alta colectie - FC "reclame vechi romanesti" se gasesc si in pagina: https://www.facebook.com/pages/Reclame-vechi-romanesti-1860-1990/119322554753331

Trimite un comentariu