Skip to main content

PE SCURT: Tudor Chirilă vine la AdBreak 2010. Nou serial coreean la TVR. Campanii noi pentru Unisol și Delikat

 

TVR1 difuzează din 22 noiembrie, începând cu ora 18.30, un nou serial coreean, Legendele palatului: prinţul Jumong. AdBreak 2010 se va desfășura miercuri, începând de la ora 19.30, în Music Club, sub sloganul “Contează doar ideea”. Unisol și Delikat au campanii noi. Radu Florescu vine la TVR.

Publicitate

Câteva detalii:

Alte Legende ale palatului

  • Producția coreeană Legendele palatului: prinţul Jumong are 81 de episoade și este cel de-al șaselea serial de acest tip difuzată de TVR1. Seria filmelor coreene a debutat la televiziunea publică în iulie 2009 cu Giuvaerul palatului.
  • Cele mai urmărite seriale sud-coreene de până acum la TVR 1 au fost: Secretele de la palat (care a înregistrat un rating* mediu urban de 3,9% şi o cotă medie de piaţă de 10,9%), urmat de Furtună la palat (3,4% rating mediu, respectiv 9,6% cotă medie de piaţă, la nivel urban) şi de Legendele palatului: doctorul Hur Jun (2,7% rating mediu şi 8,7% cotă medie de piaţă, la nivel urban). Despre performanțele acestor seriale în România a scris și paginademedia.ro. aici.

Tudor Chirilă la AdBreak

  • AdBreak va debuta cu o dezbatere pe marginea campaniei “Noul Rom”, realizată de McCann Erickson. La eveniment și-au anunțat prezența: Adrian Boțan (Creative Partner, McCann Erickson), Andrei Tripșa (Creative Director, Propaganda), Claudiu Dobriță (Creative Director, Grey), Adrian Preda (Creative Director, Tempo), Octav Gheorghe (Creative Director, Gavrila&Asociatii), Vali Suciu (Creative Director, Odyssey), Cătălin Dobre (Group Creative Director, McCann Erickson).
  • Cei șase publicitari vor vor încerca să răspundă la întrebarea "Ce putem face pentru a resuscita entuziasmul industriei pentru publicitate?". În cadrul unei secțiuni speciale, Inspiration , va fi prezent și Tudor Chirilă.

Unisol, un "miez de soare"

  • Cea mai recentă campanie pentru Unisol a fost lansată de Cohnandjansen JWT sub sloganul “un miez de soare in viaţa ta”. Campania are public-ţintă consumatorii tineri şi moderni. De cumpărarea spațiului publicitar și de madia planning-ul pentru această campanie s-a ocupat ageniția Zenith Media.

Joc deschis cu Radu Florescu

  • Oana Popescu, moderatoarea emisiunii Joc deschis, va încerca să afle de la Radu Florescu care sunt "secretele" succesului în această industrie. Actualul director al Saatchi&Saatchi România va mai vorbi și despre cum s-a hotărât să vină în România pentru a lansa o agenție de publicitate.
  • Familia lui Radu Florescu a fost nevoită să părăsească ţara după război, în jurul anilor '50 şi să se stabilească în SUA. Radu Florescu şi-a făcut studiile în America, dar după Revoluţie a venit în România.

Promoție Delikat

  • Cea mai nouă campanie promoțională realizată de Lowe & Partners pentru Delikat oferă consumatorilor săi zece premii mari, constând în provizii pentru un an. Promoția a debutat pe 15 noiembrie 2010 și se va încheia pe 15 ianuarie 2011.


Zionline.ro, foum pentru comunicarea online

  • Zionline.ro a fost creat advertiseri, marketeri și toți cei interesați de promovarea în mediu online. Prin intermediul acestui forum profesioniștii din industria de marketing și comunicare vor discuta despre tendințele și evoluția mediului online, despre modalitați și instrumente de promovare și dezvoltare a identității online.
Inspiration
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu