Skip to main content

Silviu Prigoană, Dan Voiculescu și Irina Schrotter, cele mai cunoscute branduri personale din antreprenoriatul românesc

 

Silviu Prigoană, Dan Voiculescu și Irina Schrotter sunt cele mai cunoscute branduri personale din antreprenoriatul românesc, potrivit unui studiu realizat de Unlock Market Research pentru revista Biz.

Publicitate

Silviu Prigoană și Dan Voiculescu ocupă primele două locuri ale clasamentului datorită autopromovării, acesta din urmă a fost ajutat și de performanța și vizibilitatea afacerii create în media, trustul Intact. Iar Irina Schrotter este un brand extrem de vizibil prin natura businessului, punctează studiul.

Ion Țiriac (cel mai bogat român, după Capital Top 300) ocupă locul 7 pentru simplul motiv că nu mai este perceput ca foarte activ și dinamic în ultima vreme.

Iar Elan Schwartzenberg a obținut un scor de notorietate / recunoaștere ridicat. Este perceput drept un om de afaceri dinamic, curajos și întreprinzător, fără să-i fie concret cunoscute afacerile.

Biz și Unlock Market Research au realizat și un top 10 al performantei. Acesta reprezintă o evaluare rațională a omului de business, fără a considera componenta subiectivă/emoționala sau recunoasterea sa ca activ/dinamic în prezent.

  1. Ion Țiriac
  2. Silviu Prigoană
  3. Dan Voiculescu
  4. Dinu Patriciu
  5. Irina Schrotter
  6. Adrian Sârbu
  7. Elan Schwartzenberg
  8. Adrian Porumboiu
  9. Viorel Cataramă
  10. George Copos

Despre studiu:

Clasamentele au fost realizate în baza a două studii, cantitativ și calitativ. Cercetarea cantitativă a constat în 200 de interviuri telefonice, cu persoane având vârste între 25 și 35 de ani, femei și bărbați, cu venituri ridicate, educație superioară, din București.

Foto: Cotidianul

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu