Skip to main content

The Practice deschide un departament de comunicare online. Dezbatere IAA Young Professional. Vizitatorii de pe mobile, contorizaţi de trafic.ro

 

The Practice, agenţia de relaţii publice a grupului Leo Burnett, lansează un departament specializat de comunicare online, care va fi condus de Monica Jitariuc. IAA Young Professionals lansează o dezbatere care îşi propune să vorbească despre felul în care se desfăşoară procesul de angajare. Iar trafic.ro contorizează din luna noiembrie şi vizitatorii de pe telefoanele mobile. Mai multe detalii, în continuare.

Publicitate

Monica Jitariuc la The Practice

  • Lansarea departamentului de comunicare online al The Practice face parte din strategia anunţată de grupul Leo Burnett, de a-şi dezvolta competenţele digitale. În grup sunt trei firma specializate: iLeoDigital Star şi The Geeks).
  • Monica Jitariuc va conduce noul departament. Înainte de The Practice, Monica Jitariuc a coordonat activităţile de PR ale Friends Advertising, a făcut comunicare internă (Dacia, Renault, Nissan), marketing şi PR comercial (Marketing Director la Automotive Trading Services, importator Citroën), ATL (Ogilvy & Mather), PR instituţional (Ministerul Apărării Naţionale).
  • Oficialii The Practice estimează că în următorul an serviciile de comunicare online vor ajunge până la 15% din veniturile agenţiei.

Recrutologia la IAA Young Professionals

Evenimentul va avea loc la sediul IAA România (Calea Victoriei 126, etaj 3, in incinta Teatrului Act). La dezbatere vor participa Paula Covrig - Head of Recruitment and Development la BCR si Melania Stoleru - HR Manager Graffiti BBDO.

Evenimentul intitulat şi “Recrutologia” va încerca să clarifice toate acele lucruri neştiute din spatele procesului de angajare, aplicată pentru domeniul marketingului şi comunicării - care sunt cerinţele industriei şi criteriile de selecţie ale angajatorilor, cum pot fi dezvoltate calităţile cerute, cum să alegi compania potrivită pentru dezvoltarea profesională dorită etc.

Vizitatorii de pe mobile, contorizaţi de trafic.ro

trafic.ro a lansat la începutul acestei luni primul instrument de analiză care monitorizează traficului generat de utilizatorii de telefoane mobile.

Prin noul serviciu, clienţii trafic.ro au acces la statistici privind audienţa provenită pe site-urile lor de pe un terminal mobil. Noile statistici oferă informaţii referitoare la: traficul pe zi, reţele şi modele de telefoane mobile. Totodată, sunt disponibile statistici detaliate legate de brandurile şi modelele de telefoane mobile de pe care s-au făcut accesările.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus