Skip to main content

The Practice deschide un departament de comunicare online. Dezbatere IAA Young Professional. Vizitatorii de pe mobile, contorizați de trafic.ro

 

The Practice, agenția de relații publice a grupului Leo Burnett, lansează un departament specializat de comunicare online, care va fi condus de Monica Jitariuc. IAA Young Professionals lansează o dezbatere care își propune să vorbească despre felul în care se desfășoară procesul de angajare. Iar trafic.ro contorizează din luna noiembrie și vizitatorii de pe telefoanele mobile. Mai multe detalii, în continuare.

Publicitate

Monica Jitariuc la The Practice

  • Lansarea departamentului de comunicare online al The Practice face parte din strategia anunțată de grupul Leo Burnett, de a-și dezvolta competențele digitale. În grup sunt trei firma specializate: iLeoDigital Star și The Geeks).
  • Monica Jitariuc va conduce noul departament. Înainte de The Practice, Monica Jitariuc a coordonat activitățile de PR ale Friends Advertising, a făcut comunicare internă (Dacia, Renault, Nissan), marketing și PR comercial (Marketing Director la Automotive Trading Services, importator Citroën), ATL (Ogilvy & Mather), PR instituțional (Ministerul Apărării Naționale).
  • Oficialii The Practice estimează că în următorul an serviciile de comunicare online vor ajunge până la 15% din veniturile agenției.

Recrutologia la IAA Young Professionals

Evenimentul va avea loc la sediul IAA România (Calea Victoriei 126, etaj 3, in incinta Teatrului Act). La dezbatere vor participa Paula Covrig - Head of Recruitment and Development la BCR si Melania Stoleru - HR Manager Graffiti BBDO.

Evenimentul intitulat și “Recrutologia” va încerca să clarifice toate acele lucruri neștiute din spatele procesului de angajare, aplicată pentru domeniul marketingului și comunicării - care sunt cerințele industriei și criteriile de selecție ale angajatorilor, cum pot fi dezvoltate calitățile cerute, cum să alegi compania potrivită pentru dezvoltarea profesională dorită etc.

Vizitatorii de pe mobile, contorizați de trafic.ro

trafic.ro a lansat la începutul acestei luni primul instrument de analiză care monitorizează traficului generat de utilizatorii de telefoane mobile.

Prin noul serviciu, clienții trafic.ro au acces la statistici privind audiența provenită pe site-urile lor de pe un terminal mobil. Noile statistici oferă informații referitoare la: traficul pe zi, rețele și modele de telefoane mobile. Totodată, sunt disponibile statistici detaliate legate de brandurile și modelele de telefoane mobile de pe care s-au făcut accesările.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu