Skip to main content

Zahărul Mărgăritar va apărea în primul spot 3D la televizor

 

Agrana, producătorul zahărului Mărgăritar, lansează sâmbătă primul spot publicitar 3 difuzat în România pe micile ecrane. Noile spoturi ce promovează produsele premium Mărgăritar Brun de Mauritius şi Margaritar Zahar Cristal vor fi difuzate în timpul ştirilor de seară de la ProTV şi vor putea fi văzute cu ochelari speciali.

Publicitate

Campania care include clipul publicitar 3D a fost realizată de agenţia de creaţie Brandstalk.

Mărgăritar îşi pregăteşte consumatorii cu ochelari speciali pentru experimentul 3D

În cadrul campaniei Premiera Margaritar 3D, toţi cei care cumpără trei pachete de de zahăr de 1kg, produs de Agrana, primesc o pereche de ochelari 3D.

Cum arată spotul 3D?

“Spotul include o tehnică de realizare deosebită: suprafata ecranului este acoperită uniform de zahar brun şi personajele animate în zahar, realizând o adevărată frescă "cu viaţa" în zahăr.”, au explicat reprezentanţii companiei Agrana.

Spoturile rulează deocamdată în variantă 2D

În prezent, cele 2 spoturi se difuzează în varianta 2D pe Pro TV şi Discovery până la data difuzărilor 3D, în 13 noiembrie, iar spotul Zahăr Brun de Mauritius va continua să fie difuzat pe Discovery Channel şi după această dată.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Reclame Tv Reclame Tv
    A vazut cineva reclamele?
    Le-a vazut cineva in format 3D?
  • iocan iocan
    draga Agrana, o intrebare: ati prevazut cumva si vreun teaser, pentru a ne anunta (ca la cutremur, macar cu 10 sec inainte) iminenta rularii spotului 3D la TV, sa nu cumva sa ne prinda fara ochelari?

    lasand gluma deoparte, as fi curios sa vad un research despre profilul consumatorului roman, respectiv profilul cumparatorului de zahar roman (pentru ca ma duce un gand ca nu e neaparat aceeasi persoana), din care sa reiasa eventual motivatiile-cheie de cumparare / selectie pentru acest produs - in principiu cu o nuanta masiva de "commodity" - si cum pot fi acestea influentate.

    fiindca, neavand un astfel de research la indemana, tind sa banuiesc ca tinta principala (cumparatorul de zahar care face volum... 3kg inseamna consum nu gluma) nu e aceeasi cu tinta care ar putea savura spotul 3D...astia din urma zic eu, mai educati, se cam feresc de calorii in general si de zahar in special
  • sorin s sorin s
    Subsemnatul sorin s precizez ca nu am absolut nicio legatura cu domnul Sorin S ce reprezinta compania Agrana.
    De altfel nici Dan C la care faceam referire nu are vreo legatura cu Dan C, fostul colaborator al companiei Agrana.
    Dar intre noi fie vorba, draga Agrana, nu-i asa ca va bucurati ca am zis eu ceea ce nu puteati voi sa ziceti?
  • Agrana Agrana
    Compania Agrana a luat la cunostinta comentariile aparute pe website-ul www.paginademedia.ro si doreste sa sublinieze urmatoarele:
    - comentariul lui sorin s nu reprezinta in nici un fel pozitia oficiala a companiei si nu are legatura cu nici o persoana cu aceste nume/initiale din cadrul companiei
    - campania derulata anterior cu Dan Chisu s-a bucurat de mare succes, iar colaborarea nu va fi afectata de aceste comentarii
    In acest moment, focusul companiei este pe noile spoturi Margaritar 3D pentru Margaritar Brun de Mauritius si Margaritar Zahar Cristal - o premiera pe piata TV din Romania.
  • Reclame Tv Reclame Tv
    Ochelarii 3D se ofera gratuit celor care cumpara revista Pro TV Magazin. Pret 2,2 ron. Nu trebuie sa cumparati 3 KG de zahar pentru a pune mana pe ochelari.
  • dan dan
    Dupa modelul Hollywood, in lipsa de idei/scenarii stralucite, se apeleaza la vechea tehnologie 3D, poate in felul asta mai capteaza atentia maselor consumeriste.
  • aspartam aspartam
    am inteles ca mi-ti-l-au trimis pe dom' Chisu la raionul coloniale vintage, da' cu fata in halat ce-au avut ? Ea era chiar dulce ....
  • sorin s sorin s
    Stimate domnule Dan C.,

    in virtutea colaborarii extraordinare pe care am avut-o anterior, colaborare cu rezultate benefice pentru ambele parti (ma refer, mai ales, la partile dumneavoastra de profit) consider necesar sa va dau un raspuns. Cu toate ca sunt stupefiat de faptul ca un profesionist cu state atat de vechi precum dumneavoastra in ale audio-vizualului are nevoie de explicarea unui fenomen evident. Se pare ca este, totusi, necesara o clarificare. Asadar.
    Dupa cum bine stiti tehnica cinematografica si de tv este in continua evolutie. Aceasta evolutie are repercursiuni si asupra celor care o utilizeaza. Daca la inceputuri, pe vremea filmului mut, actorii puteau sa fie muti de-a dreptul, calitatile lor vocale nefiind interesante, pe masura ce timpul a trecut personajele ce apar pe micile sau marile ecrane a trebuit sa fie din ce in ce mai atenti la diverse amanunte.
    Dupa cum foarte bine stiti, trecerea la HD a constituit o adevarata revolutie in randul departamentelor de make-up ale televiziunilor. Daca, pana atunci, un mic punct negru trecea cu vederea, tehnica HD arata tuturor cel mai mic fir de par rebel.
    Ei bine, tehnologia 3D este mult mai evoluata decat HD. Cu regret trebuie sa va informez ca tehnica machiajului nu a facut suficiente progrese astfel incat sa ascunda inexorabila trecere a timpului. Va sigur ca am depus toate eforturile si am consultat cei mai mari specialisti in domeniu. Din pacate se pare ca, in acest caz, nu se putea face nimic.
    Sper ca am reusit sa ma fac bine inteles si sa apreciati delicatetea de care am dat dovada necontactandu-va pe dumneavoastra pentru acest proiect revolutionar.

    Insir-te margarite!
  • iocan iocan
    adanc !

    care va sa zica, desi consum 1 kg de zahar cam in doua luni, o sa ma reped acum sa iau 3 deodata, si in plus, o sa las balta alte chestii si o sa astept cu sufletul la gura si cu ochelarii 3D pe nas blocul publicitar, doar-doar oi avea placerea sa tri-vizionez genialul spot !

    cine zicea oare: unde marketing nu e, nimic nu e?
  • Dan C. Dan C.
    pai nu-mi se pare in regula nici pentru mine nici pentru brand loyalty, in general.adicatelea in 2 D eram bun iar acum, nu. dac-as fi stiut ca o sa mi se intample una ca asta , nu-i mai refuzam pe cei de la Tefal...
    Eheei copiii mosului , ce nu stiu cei de la Agrana e ca , pe vremuri cand navigam eu dinspre Mauritius inspre Braila, am gasit, norocos cum sunt, asa 3 D in mijloc de Ocean Indian o barca plina cu zahar brun. Barca am vandut-o de mult dar zaharul nici macar devoratorii de publicitate nu mi l-au terminat pana acum. Va astept cu mic cu mare la un candel de Mauritius , in Piata Lahovary , peste drum de fostul meu restaurant. Cine stie esperanto primeste la 1 kil de zahar cumparat dreptul de a mai cumpara un al doilea kil la doar 99% din pretul primului.

Trimite un comentariu

sus