Skip to main content

6 decembrie: Adevărul Holding a făcut un credit de 42 milioane de lei

 

Trustul de presă Adevarul Holding a contractat un credit în valoare de 42 milioane de lei de la BCR, scrie Wall-Street.ro, care citează o notificare din Monitorul Oficial. Creditul este garantat cu bunuri mobiliare în valoare de 50,4 milioane de lei. Contactat de Wall-Street, directorul general al grupului de presă, Peter Imre, a refuzat să comenteze. Recent, grupul de presă controlat de Dinu Patriciu a redus fondul de salarii, după cum paginademedia.ro a scris aici.
Adevarul Holding a contractat un credit de 42 mil. lei de la BCR

Publicitate

Jurnaliştii Vlad Mixich şi Laurenţiu Diaconu-Colintineanu, autorii reportajului multimedia "Crimă din telecomandă", au discutat în cadrul emisiunii Bucureşti Punkt Bonn - realizată de HotNews.ro şi Radio Deutsche Welle, despre viciile şi virtuţile presei, referindu-se şi la exemple pozitive de profesionalism. "Jurnalismul narativ multimedia - acela în care cuvântul, imaginea şi sunetul îşi dau mâna pentru a construi o poveste puternică - este viitorul şi se va impune în jurnalismul din România”, a declarat Vlad Mixich.
VIDEO AUDIO Vlad Mixich şi Laurenţiu Diaconu-Colintineanu:"Jurnalismul narativ multimedia este viitorul şi în media din România"

Un grup de intelectuali protestează faţă de afirmaţiile laudative făcute de jurnalistul Ion Cristoiu în emisiunea “Profesioniştii”, din 21 noiembrie, la adresa fostului conducător al Gărzii de Fier, Corneliu Zelea Codreanu, scrie Realitatea.net. “Am aflat cu îngrijorare de difuzarea pe primul canal al Televiziunii Române a unei emisiuni realizate de dna Eugenia Vodă şi difuzate pe TVR 1 la data de 21 noiembrie 2010, în cadrul căreia jurnalistul Ion Cristoiu a făcut unele afirmaţii inacceptabile cu privire la "moralitatea" lui Corneliu Zelea Codreanu, fondatorul Mişcării Legionare din România, personaj pe care l-a prezentat ca erou romantic”, se arată într-o scrisoare semnată printre alţii de istoricul Radu Ioanid, politologul Michael Shafir sau scriitorul Dorin Tudoran.
O emisiune a Eugeniei Vodă se lasă cu scandal la TVR VEZI VIDEO

Preşedintele PDL Bucureşti, ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, a criticat, sâmbătă, opoziţia, despre care a spus că este "slabă şi lipsită de soluţii", adăugând că "televiziunile lui VîntuVoiculescu şi " fac opoziţie în locul PSD şi PNL, relatează Gândul. Udrea a declarat la Consiliul de Coordonare Judeţean al PDL Cluj că opoziţia nu produce nimic "în afară de scandal şi demagogie". "În locul opoziţiei, al PSD şi PNL, fac opoziţie televiziunile lui Vîntu şi Voiculescu. Poate de aceea nu au nicio şansă cei din PSD şi PNL să crească calitatea discursului public, să găsească soluţii pentru România", a spus Udrea.
Udrea: "Televiziunile lui Vântu şi Voiculescu" fac opoziţie în locul PSD şi PNL

Aproximativ 1.000 de persoane şi-au demonstrat aptitudinile în faţa organizatorilor concursului Românii au talent, care va fi difuzat de ProTV. Vârsta sau ocupaţia nu au contat, în concurs înscriindu-se tineri şi bătrâni, între 4 şi 84 de ani, cu cele mai diverse profesii: de la elevi la profesori, inspectori bancari, farmacişti, vânzători sau pensionari, scrie Evenimentul Zilei. Cel mai în vârstă participant a fost o doamnă de 84 de ani ce a venit tocmai din Moldova pentru a cânta romanţe la Bucureşti. 300 de show-uri cu muzică, dans, dresură de animale, acrobaţii, magie sau scamatorii cu cărţi de joc au fost prezentate de concurenţi.
Preselecţii la "Românii au talent": 84 de ani, cel mai în vârstă participant

Uniunea Europeană propune interzicerea ţigărilor brand-uite, măsură care va forţa producătorii de ţigarete să-şi vândă produsele în ambalaje simple, standardizate, scrie DailyBusiness.ro, care citează Advertising Age. Potrivit noilor reguli, pacheţele de ţigări vor fi inscripţionate doar cu un mesaj anti-fumat şi cu numele brand-ului, ambele într-un format standardizat, precizează sursă menţionată.
UE ucide brandul: Toate pachetele de ţigări vor purta aceeaşi "uniformă"

Grupul Rompetrol, unul dintre principalii investitori în publicitate din domeniul energiei, va investi anul viitor circa 10% din bugetul de marketing în mediul online, a declarat Mihai Dinculescu, brand building manager al Grupului Rompetrol. Anul acesta, între 5 şi 7 procente din bugetul de marketing al grupului au fost alocate mediului online, a spus Mihai Dinculescu, într-un interviu acordat Wall-Street.ro. Cea mai importantă componentă a bugetului, de circa 70% a fost investită în promoţii.

"Procentul din buget alocat online-ului va creşte anul viitor până la 10% pe de o parte pentru că Rompetrol îşi propune să lanseze campanii exclusiv online, iar pe de altă parte, deoarece la începutul anului va fi construit un nou site corporate. Compania a invitat la pitch-ul pentru construcţia site-ului trei agenţii de interactive: Green Pixel, Infinit Solutions şi Kondiment. Câştigătorul va fi anunţat în luna ianuarie.”
Rompetrol va investi în online 10% din bugetul de marketing, în 2011

Site-ul WikiLeaks, care a publicat începând de duminică o serie de mesaje diplomatice americane, a început să funcţioneze din nou, vineri, la o nouă adresă, elveţiană (wikileaks.ch), după o întrerupere de şase ore, scrie Mediafax. "WikiLeaks s-a mutat în Elveţia", se arată într-un mesaj postat pe Twitter. Furnizorul de domenii online EveryDNS.net anunţase anterior că întrerupsese serviciul WikiLeaks după o serie de atacuri informatice masive. Într-un alt mesaj postat pe Twitter, WikiLeaks confirmase că numele său de domeniu fusese dezactivat de furnizor.
Site-ul WikiLeaks a început să funcţioneze la o nouă adresă, din Elveţia

Compania Walt Disney îşi revizuieste conturile de media pentru diviziile de filme şi parcuri, gestionate din 2001 de agenţia Starcom a grupului Publicis, scrie DailyBusiness.ro, care citează Advertising Age. Mai multe agenţii au primit cereri de ofertă săptămâna aceasta, informaţie confirmată de un purtător de cuvânt al Disney, conform sursei citate.
Disney îşi licitează contul de media

Constructorul auto BMW se întoarce pentru a-şi face reclamă la Super Bowl, finală campionatului naţional de fotbal american, după o absenţă de 10 ani, scrie DailyBusiness.ro, care citează Adage.com. Super Bowl este cel mai urmărit program de televiziune din SUA.
BMW din nou la Super Bowl după 10 ani de absenţă

Jonathan Miller, şeful diviziei de new media a News Corp spune că "per total, indicatorii financiari s-au îmbunătăţit" la Times of London, după ce conducerea ziarului a hotărât să se plătească pentru conţinutul online în iulie, scrie DailyBusiness.ro, care citează Bloomberg.
Şeful pe digital al News Corp: Indicatorii financiari s-au îmbunătăţit după introducerea "ştirilor contra cost" pe online

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu