Skip to main content

Contul de media al Bergenbier pleacă de la Starcom la Initiative

 

Agenţia Initiative va gestiona, începând cu luna februarie, contul de media al Bergenbier, după ce timp de trei ani de zile acesta s-a aflat în portofoliul Starcom, parte a grupului Leo Burnett.

Publicitate

Mutarea contului de media la Initiative nu va afecta “relaţiile companiei Bergenbier S.A. cu agenţia de publicitate Leo Burnett, care va continua să fie agenţia de brand şi creatie pentru mărcile Bergenbier S.A”, a declarat Tiberiu Mercurian, director de marketing al Bergenbier S.A.

Mutarea contului a fost dictată de o decizie externă

,,Decizia de a începe parteneriatul cu Initiative vine în urma unui proiect dezvoltat la nivel de grup, prin care StarBev şi-a propus să consolideze serviciile de media în cadrul IPG Media (Universal McCann si Initiative).", a explicat Tiberiu Mercurian, director de marketing al Bergenbier S.A.

Initative se va ocupa de toate activităţile de media ale producătorului de bere, respectiv strategie, planificare şi achizitie de spatiu publicitar.

Bergenbier S.A. produce mărcile Bergenbier, Noroc, Beck's, Stella Artois, Lowenbrau şi importă mărcile belgiene Leffe şi Hoegaarden. Compania face parte din grupul StarBev, care cuprinde operaţiuni în alte opt ţări din Europa Centrala şi de Est.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu