Skip to main content

Studiul ROADS: Publicitatea online a atins 10 milioane de euro în șase luni

 

Piața de publicitate online din Romania s-a ridicat, în primul semestru din 2010, la circa 10 milioane de euro (42.053.916 de lei ), se arată în studiul ROADS (Romanian Online Advertising Study), realizat de IAB România și PwC România.

Publicitate

Cele 10 milioane de euro indică o creștere cu 65% față de primele șase luni ale anului trecut și cu 6% față de a doua jumătate a lui 2009.

"Aceste date arată că actuala conjunctură economică a accelerat orientarea consumatorilor către mediul online, iar cheltuielile de advertising nu fac decât să urmeze această tendință", a declarat Ruxandra Băndilă, director de marketing și comunicare PwC România.

Cifrele pe 2008 și 2009:

În 2009, piața de publicitate online a înregistrat aproximativ 15,4 milioane euro (65.19 milioane lei), iar în 2008 a atins cifra de 20 milioane de euro (72 milioane de lei).

Acest prim semestru al lui 2010 ne-ar putea arata că publicitatea online a depășit momentul crizei", a declarat președintele IAB România, Cristian Petriceanu.

Despre studiu:

ROADS structurează investițiile în publicitatea online în funcție de formatele de publicitate folosite, categoriile de advertiseri care au utilizat publicitatea pe internet, precum și în funcție de lunile din fiecare semestru, pentru determinarea sezonalității. La aceasta ultimă ediție a studiului au participat 18 companii.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu