Skip to main content

26 ianuarie: Music FM, cel mai nou radio din familia ProFM, va fi lansat pe 1 februarie

 

Portofoliul ProFM se măreşte, de la 1 februarie, cu încă un post de radio, Music FM, centrat pe hituri din ultimii 30 de ani. Postul va emite pe frecvenţa 103,8 FM, notează Mediafax și Evenimentul Zilei.

Publicitate

Music FM se va adresa unui public cu vârste cuprinse între 30 şi 50 de ani.Va fi un radio dedicat celor care iubesc muzica şi nu ţin să o clasifice pe genuri şi etape, un radio pentru iubitorii de refrene şi melodie fără o încărcătura excesivă de ştiri şi informaţie", declară Marius Dobre, director executiv ProFM, ProFM Dance şi Music FM.

Mircea Dinescu, Radu Moraru, Stelian Tănase şi Gabriela Vrânceanu Firea au fost cei mai vizibili prezentatori ai emisiunilor de dezbatere în ultimele şase luni pe internet, scrie Adevărul. Mutarea lui Moraru de la o televiziune la alta şi implicarea lui Stelian Tănase la şefia Realitatea au făcut ca aceste personalităţi să fie între cele mai mediatizate. Conform monitorizării MediaIQ, Mircea Dinescu a fost cel mai mediatizat realizator de talk-show, în perioada 17 iulie - 19 ianuarie, cu 660 de apariţii în media online - site-uri de ştiri, agregatoare, bloguri. Multe dintre ele au fost şi despre petrecerea dată la Cetate de către scriitor cu ocazia Anului Nou şi care a fost transformată în eveniment de către Realitatea TV. „Naşul" Radu Moraru se clasează pe locul al doilea în ierarhia celor mai mediatizaţi realizatori de emisiuni, cu 595 de apariţii în ultimele şase luni.
Cei mai mediatizaţi realizatori tv

Reţeaua de socializare Facebook are circa 2,5 milioane de utilizatori români, dintre care aproximativ jumătate locuiesc în Bucureşti, notează Mediafax, Money.ro și Wall-Street.ro, care citează un raport publicat de Facebrands.ro, un serviciu de monitorizare administrat de Standout şi Byte Flux. Cifrele facebrands.ro pe oraşe şi judeţe sunt calculate pe baza datelor despre oraşul de reşedinţă introduse la crearea profilului de către utilizătorii reţelei de socializare. Oraşele cu cei mai mulţi utilizatori de Facebook, în afară de cei din Bucureşti sunt din Cluj-Napoca (105.100 utilizatori - 8.39%), Timişoara (90.780 - 7,25%), Iaşi (84.440, 6,74%), Constanţa (61.860 - 4.94%) şi Braşov (56.720 - 4,53%).

Unicredit Ţiriac Bank, principala bancă creditoare a DTH Television Grup, compania care deţine platforma de televiziune prin satelit Boom TV, va încasa 6,34 milioane de euro din datoriile de 17,1 milioane de euro pe care operatorul le are către bancă, scrie Wall-Street.ro, care citează tabelul final al creditorilor realizat de Casa de Insolvenţă Transilvania. Compania de televiziune are datorii totale de aproximativ 98 de milioane de euro, dintre care creanţele garantate sunt de 6,4 milioane de euro.
UniCredit ar putea pierde peste 10 mil. euro din insolvenţa Boom TV

Martorii oculari ai atentatului comis luni pe aeroportul Domodedovo din Moscova au început să posteze mesaje pe Twitter, ieri, pentru a completa lacunele lăsate de autorităţi şi televiziunea publică, devenind cea mai rapidă sursă de ştiri din Rusia, scrie Mediafax, care citează Financial Times. "Astăzi este ziua în care televiziunea naţională a murit oficial, ca sursă de informaţie", susţine un utilizator de Twitter. Utilizatorii site-ului au semnalat rapid că aeroportul Domodedovo a avut nevoie de 50 de minute pentru a face un anunţ privind atacul, în timp ce relatările televiziunii au întârziat şi mai mult.
Twitter, cea mai rapidă sursă de informare din Rusia în cazul atentatului de la Moscova

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Petrisor, poate te interesezi cum a reusit PRO-ul toate aceste "vrajitorii" cu frecventele Info Pro, Pro FM, Pro FM Campus, etc.
  • ai si tu dreptate; in momentul in care profm a acaparat frecventa infopro, am virat stinga, pe magicfm. deci au pierdut un ascultator, nu au cistigat, si ca mine au procedat si altii. asta ptr ca, fiecare cu gusturile muzicale proprii, un consumator de magic/romantic nu va asculta kiss fm/pro fm. infoproul avea cam de toate, muzici mai vechi si mai noi, stiri...nu sunt din Bucuresti si nu prind noul post, asa ca arunca banii de pomana...
  • @razvan - infopro nu avea audienta in crestere. avea o audienta infima fata de ce ar fi trebuit sa aiba. In loc sa se bata cu EuropaFM se batea cu MagicFm pe audienta. A fost un proiect mort din fasa pentru ca nu a fost promovat indeajuns. ProFM e radioul nr 1 al lor si ar trebui sa investeasca mai mult in el pentru a-l ridica
  • au distrus infoproul, care era arhicunoscut, avea un nume si audienta in crestere, si au creat un nou radio care va difuza cam aceleasi muzici ca regretatul raposat si va emite, probabil, doar in Bucuresti. ce management de doi bani, nene Dobre...

Trimite un comentariu