Skip to main content

7 ianuarie: Acasă TV şi Antena 1, marii perdanţi în 2010

 

Acasă TV și Antena1 au avut scăderi importante de rating în prime-time, de 89.000 de telespectatori, respectiv 87.000, în mediul urban, faţă de 2009. Antena 1 a pierdut fără drept de apel duelul cu Pro TV în sondaje. Fără telenovelele cu „ţigani“, audienţa postului Acasă TV s-a prăbuşit ca o casă părăsită, scrie Adevărul.

Publicitate

De remarcat prezenţa postului public TVR 1 pe a treia treaptă a audienţei generale, cu o medie de 277.000 de telespectatori pe minut. Creșterea s-a datorat în special meciurilor din Campionatul Mondial din Africa de Sud şi partidelor din Champions League. La nivel naţional, clasamentul audienţei este neschimbat pe primele două locuri: Pro TV Antena 1. Pe podium se află, de această dată, Realitatea TV, cu o medie de 220.000 de telespectatori pe minut.
Acasă TV şi Antena 1, marii perdanţi în 2010

Programele de Revelion ale principalelor televiziuni din România au fost ambalate pretenţios de experţii PR ai acestora, dar au oferit destule momente inadecvate şi de prost-gust, scrie Evenimentul Zilei într-o analiză. TVR a încercat un Revelion atipic, live, care însă nu a reuşit să aducă audienţă, clasând televiziunea publică abia pe locul şapte.

"Aşteptările au fost mari. Am gândit prea european acest demers, am contat pe spiritul na ţional al românilor, pe faptul că vor fi trup şi suflet cu acţiunea noastră, că le va păsa de cei care luptă în ring, că-şi vor dori să contribuie la alegere", a explicat realizatoarea Marina Almăşan. "Etno TV apare destul de sus, alături de Kanal D şi Naţional, care au mers pe manele "cinstite", fără să pretindă că fac altceva. E un anumit filon balcanic pe care ni-l negăm din snobism şi care acum se răzbună pe noi. Cam asta-i România şi asta îi place să asculte", a declarat Iulian Comănescu.
Programele de Revelion: Etnomanele şi europretenţii

Realizatorul TV Şerban Huidu a început exerciţiile fizice de recuperare, proces care va dura circa două săptămâni la Spitalul Universitar din Innsbruk, urmând să fie continuat apoi la o clinică din România, scrie Mediafax. La aproape o săptămână de la accident, Şerban Huidu a părăsit Terapia Intensivă şi a fost mutat într-o rezervă a spitalului din Innsbruck. Cel mai probabil peste două săptămâni Huidu va reveni în România pentru a continua recuperarea, potrivit informaţiilor prezentate în jurnalul de ştiri de joi, difuzat la Prima TV de la ora 18.00.
Şerban Huidu a început exerciţiile fizice de recuperare

Dacă Uniunea Europeană va aprecia că noua lege a presei din Ungaria trebuie schimbată, guvernul de laBudapesta va accepta acest lucru şi se va conforma, spune premierul Viktor Orban, scrieHotNews, care citează Reuters. Declaraţia lui Orban vine la o zi după ce ministrul de Externe Janos Martonyi, citat de AFP, a lăsat de înţeles, în premieră, că nu este exclusă o modificare a legii presei, aspru criticată pe plan internaţional şi intrată în vigoare la începutul acestui an, când Ungaria a preluat preşedinţia UE.
Viktor Orban: Ungaria va accepta o posibilă cerere UE de a-şi schimba legea presei

Trupa Kaoma, celebră mai ales datorită hitului "Lambada", şi trupa austriacă Opus, care a încântat publicul cu melodia "Live Is Life", sunt invitaţii lui Mircea Radu în studioul emisiunii "În trecerea anilor", pentru întrecerea dintre anii ‘80 şi ’90, sâmbătă, 8 ianuarie 2011, ora 21.10, pe TVR1, notează Evenimentul Zilei.
Mircea Radu, între "Lambada" şi "Live Is Life" | VIDEO

Discovery Channel s-a asociat cu Vaticanul pentru a produce un serial TV ale cărui episoade vor prezenta cazurile de exorcism investigate în trecut de Biserica Catolică, informează Mediafax, care citează insidetv.ew.com. Intitulat "The Exorcist Files", serialul va prezenta în episoadele sale cazuri neobişnuite - case bântuite, posesiuni demonice - ce au fost anchetate, în trecut, de Biserica Catolică. Acest serial de televiziune va conţine secvenţe filmate în Arhivele secrete ale Vaticanului şi interviuri cu cei mai de seamă exorcişti din Biserica Catolică, care sunt experţi în religie şi care apar extrem de rar sau deloc în mass-media.
Discovery Channel va produce, în colaborare cu Vaticanul, un serial despre exorcism

Anul 2010 a fost un an activ pentru companiile media din punctul de vedere al fuziunilor şi achiziţiilor (M&A), pentru 2011 fiind aşteptate alte tranzacţii importante precum controversata achiziţie a BskyB de către News Corp şi vânzarea activelor Dogan Yayin, scrie Financiarul. Anul trecut, sectorul operatorilor de cablu a fost cel mai activ pe piaţa M&A, arată Reuters, completând că piaţa globală de M&A din industria media&entertainment a valorat 93 mld. dolari. Conglomeratul media Walt Disney Company a achiziţionat în luna iulie 2010 compania de social gaming Playdom, în urma unei tranzacţii ce a totalizat 763 de milioane de dolari. Walt Disney a preluat dezvoltatorul Playdom pentru 563,2 milioane de dolari şi va plăti în plus până la 200 de milioane de dolari, dacă sunt atinse obiectivele de performanţă stabilite în cadrul tranzacţiei.
Tranzacţiile media la nivel global în 2010: 93 mld. USD, -72% faţă de 2006

Graţie unui viral postat pe YouTube în care îşi povestea viaţa, un bărbat din Ohio şi-a găsit un job, o casă şi opt milioane de fani în doar trei zile, scrie Gândul. Un clip postat în urmă cu trei zile pe internet l-a transformat pe americanul Ted Williams dintr-un cerşetor într-o celebritate. Bărbatul din Ohio, în vârstă de 53 de ani, a primit peste noapte zeci de oferte de joburi de îndată ce povestea lui a apărut pe YouTube şi e răsfăţatul televiziunilor americane. Ted Williams a devenit cunoscut la începutul acestei săptămâni când un jurnalist de la o publicaţie locală din Ohio a înregistrat un filmuleţ cu acesta şi a postat clipul pe YouTube. Filmarea a ajuns să fie urmărită de peste 4 milioane de oameni în doar 48 de ore, iar Williams i-a impresionat pe toţi cu vocea sa uimitoare, potrivită pentru orice post de radio sau televiziune.

De pe străzi, în eter. Incredibila poveste a lui Ted Williams, boschetarul devenit vedetă - VIDEO

Tabloidul duminical britanic News of the World, aparţinând magnatului Rupert Murdoch, l-a suspendat din funcţie pe un redactor-şef adjunct, într-un caz de interceptare a unor convorbiri telefonice care a afectat politicieni, membri ai familiei regale şi celebrităţi, scrie Mediafax. Potrivit presei, în special postului BBC, ar fi vorba despre Ian Edmondson, unul dintre redactorii-şefi adjuncţi ai publicaţiei, care a fost acuzat că a participat la interceptări telefonice ilegale, pentru care actriţa britanică Sienna Miller a depus plângere.
Tabloidul News of the World suspendă un redactor-şef adjunct, într-un caz de interceptări telefonice

Krishna Bharat, inventatorul şi CEO al Google News, a declarat că nu crede că Google a ucis industria ziarelor, ci consideră că ajută la salvarea presei scrise, notează Mediafax, care citează theaustralian.com.au. Inventatorul Google News, serviciul care adună articole din sute de ziare online din întreaga lume, a fost acuzat de uciderea industriei ziarelor tipărite. Analiştii industriei sunt de părere că inventarea Google News în 2002 a accelerat impactul internetului asupra ziarelor şi a condus la o scădere accentuată a tirajelor din Statele Unite ale Americii şi Marea Britanie.
Google: Nu noi am ucis industria ziarelor

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu