Skip to main content

PE SCURT: Cinema City International a cumpărat Palace Cinemas. Bursă de 20.000 de euro de la IAA. Conducere nouă la Affichage

 

Cinema City International (CCI) a cumpărat, cu 28 de milioane de euro, lanţul de cinematografe Palace Cinemas, care cuprinde 141 de ecrane în 15 multiplex-uri din Ungaria, Republica Cehă şi Slovacia, scrie Portofolio.hu, care citează un anunţ făcut astăzi de CCI. Bursă de 20.000 de euro de la IAA. Şi o conducere nouă la compania Affichage România.

Publicitate

Cinema City International a devenit al treilea lanţ de cinematografe din Europa

Prin această achiziţie, Cinema City Interantional ajunge pe locul trei în topul celor mai mari operatori de cinema din Europa, intră pe piaţa din Slovacia şi îşi consolidează semnificativ poziţia în Cehia şi Ungaria.

IAA oferă 20.000 € din totalul de 48.000 - preţul unui MBA în Creative Ledearship la BSCL

Competiţia pentru acordarea bursei parţiale se desfăşoară la nivel european şi este parte a unui parteneriat finalizat de curând între IAA Europa şi Berlin School of Creative Leadership, la iniţiativa IAA România.

Parteneriatul oferă membrilor IAA din Europa ocazia ca, la fiecare ediţie de Executive MBA în Creative LeadershipBSCL să poata candida pentru o bursă parţiala în valoare de 20.000 de euro.

Termenul limită de înscriere în concurs este 10 februarie 2011. Mai multe detalii despre concurs găsiţi pe IAA.ro.

Despre noua echipă de management a companiei Affichage România

Compania de publicitate outdoor Affichage România are o nouă conducere formată din Thomas Rainer - preşedinte al Consiliului de Administraţie şi Rene Rosenberg – director de operaţiuni.

Thomas Rainer (noul preşedinte al CA Affichage România) şi Dr. Ulrich von Bassewitz, membri ai conducerii executive a Affichage Holding SA (acţionarul majoritar al Affichage Romania) au fost aleşi drept noi membri ai Consiliului de Administraţie al Affichage România. Iar Rene Rosenberg va acţiona în legătură cu administrarea operaţională a Affichage Romania, sub supravegherea directă a Consiliului de Administraţie.

Affichage România, împreună cu celelate societăţi din grup, se clasează pe poziţia a doua pe piaţa de publicitate out-of-home din România, având o cotă de piaţă de circa 30%. La nivel naţional, Affichage Romania deţine peste 4686 de spaţii de publicitate, distribuite în peste 60 de orase.


Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus