Skip to main content

22 februarie: LPF a aprobat caietul de sarcini pentru drepturile TV: 36,5 milioane de euro - suma minimă

 

Adunarea Generală a LPF a aprobat, în cursul zilei de luni, caietul de sarcini pentru viitoarea licitaţie a drepturilor de televizare din Liga 1. Singurul club care a votat împotrivă a fost Steaua, Sportul Studenţesc s-a abţinut, în timp ce Universitatea Craiova nu a avut reprezentant la şedinţă. Licitaţia pentru drepturile de televizare va avea loc pe 4 aprilie, de la ora 12:00. Dacă toate cele nouă pachete vor fi vândute, suma minimă la care se poate ajunge este 36,5 milioane de euro, scrie HotNews.

Publicitate

Conform celor stabilite luni, drepturile tv din Ligă 1 vor fi împărţite în nouă pachete (câte unul pentru fiecare meci al etapei). Astfel, primele şapte pachete costă 4,2 milioane de euro pe stagiune, cel cu numărul opt se ridică la o valoare de 3,6 milioane de euro, în timp ce ultimul (cel cu numărul nouă) este cotat la 3,5 milioane de euro. Președintele executiv al Stelei, Valeriu Argăseală, a cerut ca echipa pe care o reprezintă să-şi negocieze singură vânzarea drepturilor de imagine pe telefonia mobilă şi internet, scrie Evenimentul Zilei. Despre acelaşi subiect a mai scris Adevărul şi Mediafax.

Scandalul sexual iscat în jurul solistului Hotel FM David Bryan a pus pe fugă sponsorii Eurovision, iar TVR nu mai are banii necesari pentru taxa de înscriere la concurs, scrie Adevărul. Marina Almășan, coordonatorul Eurovision, a declarat că după apariția pe internet a filmulețelor explicite din dormitorul lui David Bryan, sponsorii s-au retras din cursa pentru Eurovision. "Deocamdată nu avem cu ce să plătim taxa de înscriere a României la Eurovision, care este de 100.000 de euro. S-ar putea să ne pregătim degeaba", a declarat Marina Almășan pentru Adevărul de Seară Oradea.
EUROVISION 2011 TVR nu are bani pentru taxa de înscriere la Eurovision

Fratele şefului statului, Mircea Băsescu, i-a adresat ieri o scrisoare preşedintelui CNA, Răsvan Popescu, în care acuză postul de televiziune Realitatea TV că duce o campanie împotriva sa, scrie Mediafax. "Sub titluri precum «legături periculoase ale fratelui preşedintelui» sau «legătura dintre Mircea Băsescu şi un personaj cercetat de DNA», s-a construit o campanie negativă de presă prin care s-a proiectat imaginea unui comportament ilegal sau imoral pe care l-aş fi avut. De asemenea, în emisiunea Testul de stres, din data de 19 febraurie 2011, moderatorul Ionel Dancă a sugerat că un verdict al justiţiei ar fi fost greşit", scrie Mircea Băsescu.
Mircea Băsescu îi scrie preşeditelui CNA, acuzând o campanie a Realitatea TV împotriva sa

Deputatul PDL Mihail Boldea a depus la Parlament două proiecte de lege prin care doreşte să limiteze accesul la dosarele penale şi să sancţioneze scurgerile de informaţii din faza de urmărire penală. În modificarea legislativă se prevede că poate fi sancţionată cu închisoarea orice persoană care are acces la informaţii din dosarele penale, scrie HotNews. O formulare considerată prea generală, care ar putea include oricând şi jurnaliştii, după cum a declarat pentru HotNews.ro preşedintele CSM, Horaţius Dumbravă. Deşi spune că intenţia lui nu a fost să sancţioneze presa, recunoaşte că a dorit să "taie sursele" din justiţie ale jurnaliştilor. Horaţius Dumbravă preşedintele CSM: "Nu aş susţine o astfel de reglementare, este exagerată".
AUDIO Ce spune deputatul PDL Mihail Boldea despre limitarea accesului la dosarele penale: Obiectivul meu a fost sa tai sursele jurnalistilor

Comisia de Cultură a Senatului vrea să desfăşoare o audiere legată de o emisiune TVR difuzată acum mai bine de trei luni, în care poetul era aspru criticat, scrie Adevărul. Andi Lăzescu, preşedintele TVR, şi Rodica Culcer, director Direcţia Ştiri la TVR, au fost chemaţi să dea mâine explicaţii membrilor Comisiei de Cultură a Senatului pentru emisiunea Ultima ediție, difuzat pe 7 noiembrie, ziua înmormântării poetului Adrian Păunescu.Producţia a deranjat mai mulţi oameni publici şi politicieni, care s-au declarat scandalizaţi de criticile aduse de filosoful şi istoricul Andrei Cornea la adresa lui Adrian Păunescu, pe care l-a numit „un poet mediocru".
PSD îl deshumează la Senat pe Păunescu

"A! Careva să îi spună lui şefu' că nu ne vom grăbi să ne întoarcem la birou...ne-am obişnuit cu ritmul sănătos de viaţă de aici". Astfel sună post scriptum-ul unei cărţi poştale expediate de un ipotetic turist străin aflat în vizită în Românial. "Scenariul" a fost imaginat de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) şi este inclus în primul manual al brandului naţional de turism. Broşura, care are în antet sigla Guvernului şi a MDRT, are 36 de pagini, iar pe prima copertă apare simbolul brandului naţional de turism al României, cu celebra frunză, scrie Gândul. În prima parte a documentului este prezentat brandul - poziţionare, platforma de comunicare, strategia de brand -, iar partea a doua cuprinde, printre altele, "identitatea vizuală", sloganul brandului şi exemple de utilizare.
Ministerul Turismului îşi imaginează ce ar scrie turistul străin despre România. Scrisorile lui „Richie şi gaşca nebună” şi ale lui Armin & „Indiana” Georg

Raportul CSAT şi propunerile legislative ale lui Ioan Ghişe şi Silviu Prigoană se număra printre problemele cu care se confruntă presa românească, identificate în raportul Federaţiei Europene a Jurnaliştilor (FEJ), scrie Wall-Street.ro. În urma unei vizite la Bucureşti, la începutul lui februarie, reprezentanţii FEJ au realizat un raport al principalelor probleme cu care se confruntă jurnalismul românesc. Printre acestea se mai regăsesc: Identificarea presei ca ameninţare în raportul CSAT încalcă prevederile UE, Politizarea şi subfinanţarea instituţiilor publice de media şi Situaţia Rodipet.
Problemele jurnalismului: Legile lui Ghişe şi Prigoană, politizarea şi subfinanţarea

Preşedintele PDL Bucureşti, Elena Udrea, a afirmat, vineri, la Ploieşti, că PDL nu face înţelegeri şi nici nu plăteşte posturile private de televiziune Antena 3 şi Realitatea TV, Udrea spunând că "dacă nu te toacă Realitatea şi Antena, ori nu contezi ori eşti blat cu ei", scrie Gândul, care citează Mediafax. Prezentă, vineri, la conferinţa PDL Prahova, la care Roberta Anastase şi-a anunţat candidatura pentru un nou mandat de preşedinte al organizaţiei judeţene, Elena Udrea a ţinut să vorbească despre relaţia PDL cu posturile TV private.
Udrea: Dacă nu te toacă Realitatea şi Antena, ori nu contezi ori eşti blat cu ei

Revista Flacăra a împlinit 100 de ani de la prima sa apariţie. Fondatorul revistei a fost profesorul Constantin Banu, care a botezat-o Flacăra deoarece acest substantiv amintea şi de forţa distrugătoare a focului – răzvrătirea ţăranilor din 1907 era încă vie în memoria tuturor – dar si de virtuţile lui purificatoare, scrie IAA.ro. Banu i-a strâns în jurul lui pe Barbu Şt. Delavrancea, Ion Slavici, G. Coşbuc, Brătescu-Voineşti, Isac, M. Sadoveanu, O. Goga, Ion Minulescu, G. Bacovia, G. Enescu, Agârbiceanu, Eugen Lovinescu, Ion Vlahuţă, O. Goga, Spiru Haret. Tipărită pe hârtie bună, cu ilustraţii de Iser, revista Flacăra s-a impus rapid, cu autoritate, în peisajul presei româneşti, cunoscând tiraje fantastice în acele timpuri – 40.000 de exemplare, la o populaţie cu mult sub 10.000.000. Era aşteptată cu nerăbdare la chioşcuri, iar cei grijulii se abonau. Se difuza şi peste hotare – 15 bani exemplarul.
Revista Flacăra a împlinit 100 de ani de la prima sa apariţie

Presa oficială chineză relatează luni despre cei "câţiva agitaţi" care au "încercat să imite Revoluţia Iasomiei" din Tunisia, explicând că o astfel de mişcare este "imposibilă" în China şi că poporul trebuie să dea dovadă de răbdare, scrie HotNews, care citează AFP. "Nu există voinţa comună în favoarea unei revoluţii în China", asigură Global Times, cunoscut pentru naţionalismul sau. "Câteva persoane la Beijing, Shanghai şi în alte câteva oraşe din China au încercat ieri să imite Revoluţia iasomiei", scrie cotidianul citat. "Aceste persoane sunt precum cerşetorii de pe străzi, nu dispar niciodată, în timp ce restul ţării progresează", continuă Global Times, care adaugă ca protestele s-au limitat la "câţiva agitaţi".
Presa chinezească despre protestele de duminică: Câţiva agitaţi. Beijingul a cenzurat cuvântul "iasomie" pe forumuri

După o detenţie de peste patru luni, jurnaliştii germani reţinuţi în Iran au revenit în Germania. Însoţiţi de ministrul de externe Westerwelle cei doi reporteri ai Bild am Sonntag au aterizat duminică la Berlin, scrie Evenimentul Zilei. Cazul lor a fost finalizat se pare sâmbătă după-amiază, decizia finală fiind eliberarea acestora contra unor amenzi de câte 36.000 de euro.
Final fericit: reporterii germani reţinuţi în Iran s-au întors acasă

Bauer Media şi H Bauer, companii ce aparţin grupului german Bauer Publishing, sunt considerate favorite pentru a prelua, în consorţiu, controlul asupra celor 34 de titluri din portofoliul BBC Magazines, divizia de reviste a BBC Worldwide, scrie HotNews, care citează Media Week. BBC Magazines publică titluri precum Top Gear sau Good Food. Se pare că procesul de vânzare va dura până după sfârşitul lunii martie, când se încheie anul financiar.
Grupul german Bauer - favorit pentru preluarea titlurilor BBC Magazines

Sursa foto: ProSport.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu