Skip to main content

23 februarie: Şerban Huidu: Fac recuperare o dată pe zi. O să fiu cât mai curând alături de voi

 

Realizatorul de radio şi de televiziune Şerban Huidu scrie, pe blogul lui, că face recuperare o dată pe zi şi "trage tare" pentru a-şi relua cât mai curând activităţile.

"Am citit mesajele de încurajare şi pe cele cu răutăţi, dar nu mă afectează, nu le bag în seamă. Oricum sunt puţine. Fac recuperare o dată pe zi. Merg la bazin şi fac recuperare. În această perioadă am învăţat mult. Care sunt valorile vieţii şi pentru ce trăim! Familia şi prietenii. O să fiu cât mai curând alături de voi. E o promisiune!", scrie Şerban Huidu, într-un post intitulat "Trag tare!", după cum notează Mediafax.

Şerban Huidu: Fac recuperare o dată pe zi. O să fiu cât mai curând alături de voi

64,3% dintre românii din mediul urban petrec timp pe Internet, în defavoarea TV-ului (35,7%), cu alte cuvinte, pentru fiecare oră petrecută în faţa televizorului o persoană petrece, în medie, două ore online. Cu toate acestea, ponderea cheltuielilor publicitare este covârşitor mai mare în cazul TV-ului (93,7%, comparat cu doar 6,3% pe online), scrie Wall-Street.ro, care citează un studiu al Daedalus. Daniel Enescu, director general Daedalus Group, susţine că advertiserii, dar şi companiile, încă nu au suficiente date despre cei ce petrec timpul online a€“ obiceiuri de consum, tipologii, vârste, etc., lucru care îi împinge să investească mai mult în tradiţionalele televiziuni offline. De asemenea, nu există studii suficiente despre ce sisteme de publicitate funcţionează mai eficient, şi în ce circumstanţe, pe internet, întrucât regulile din online sunt, deseori, diferite de cele din offline.

Studiu: Online-ul bate TV-ul în România, dar nu şi la bugetele de publicitate

16 din primii 20 de investitori în publicitate în 2010 provin din industria bunurilor de larg consum. Cei 20 de jucători au investit anul trecut în publicitate circa 2,5 mld. euro la preţ de rate card (valoare brută, înaintea discounturilor), sumă ce reprezintă aproape jumătate din valoarea totală a publicităţii realizate prin mediile clasice - televiziune, presă scrisă şi radio - potrivit datelor Alfa Cont Media Watch. De altfel, pentru prima dată în ultimii ani, topul primilor 20 cei mai mari advertiseri ar putea fi împărţit clar şi cuprinzător între două mari domenii: FMCG şi telecom, scrie DailyBusiness.ro, care citează magazinulprogresiv.ro.
FMCG-ul, cel mai mare investitor in publicitate

Piaţa de research din România ar putea creşte în acest an cu 3%-5%, în varianta optimistă, apreciază Daniel Enescu, preşedintele Societăţii Româ­ne de Marketing şi Cercetarea Opiniei Publice (SORMA). ”Pe baza cifrelor de la jumătatea anului, estimez piaţa de research din România la 145-150 mili­oa­ne de lei . Pentru 2011, este greu de spus cum vor evolua lucrurile: scena­riul optimist ar fi o creştere cu 3%-5%, cel pesimist prevede o scădere cu 10%-15%” faţă de 2011, a declarat Daniel Enescu. Acesta spune că 4%-5% din totalul pieţei de cercetare a fost adjudecat de studiile online, anul trecut, scrie Financiarul.
Piaţa de research ar putea creşte cu 3%-5% în acest an

Companiile din industria media ies mai consolidate din criză, cel puţin la nivelul numărului de angajaţi. Acestea anunţa că vor continua recrutările şi în 2011, căutându-se mai ales specialişti în zona de media şi online, scrie Financiarul. Unele dintre principalele grupuri de comunicare au în prezent mai mulţi angajaţi faţă de 2008. La debutul crizei, grupul Centrade, care cuprinde printre altele agenţiile Saatchi&Saatchi şi Zenith Media, numără 160 de angajaţi, în 2009 a scăzut la 152, iar anul trecut a crescut la 180 de salariaţi. O echipă mai mare are în acest moment şi grupul Lowe. Acesta avea în 2008 un număr de 115 angajaţi, urmat de o scădere până la 100 în 2009, iar în prezent numără 120 de salariaţi.
Grupurile de comunicare şi-au mărit echipele cu până la 12,5% faţă de începutul crizei

Dacia, BCR, eMag, Ursus şi Borsec sunt brandurile cu cea mai puternică prezentă în mediul online, scrie HotNews, Financiarul şi Wall-Street.ro, care citează un sondaj realizat de Gemius în parteneriat cu Evensys. Studiul a fost prezentat ieri la Digital Marketing Forum. Dacia rămâne şi în topul brandurilor considerate a fi cele mai populare, urmată de batonul Rom - care a beneficiat de o amplă campanie online anul trecut -, Ursus, Borsec şi BCR. Studiul Gemius "Leading Brands by Romanian Internet Users 2011" a fost realizat în ianuarie a.c., pe baza a aproape 2400 de chestionare completate online de utilizatori români de Internet cu vârste cuprinse între 18 şi 45 de ani, care au răspuns invitaţiilor aleatoare de a participa la studiu, pe mai multe siteuri româneşti.

Reţelele Goldbach Audience şi ARBO - prezentă pe piaţa locală prin regia online ARBOinteractive - au încheiat un acord prin care reţeaua Adconion Media Group a obţinut drepturile exclusive de a le reprezenta la Londra în relaţia cu agenţiile şi clienţii internaţionali de publicitate, scrie HotNews. Potrivit unui comunicat Adconion, cele trei reţele de vânzări online reprezintă, împreună, peste 3000 de website-uri cu un reach de 400 de milioane de utilizatori la nivel global. Goldbach va oferi suport pentru echipa globală de vânzări a Adconion printr-o echipă de specialişti instalată la sediul din Londra al Adconion.
Pe scurt: Adconion reprezintă ARBO şi Goldbach Audience la Londra

Asociaţia Producătorilor şi Impor­ta­torilor din Industria de Publicitate (APIIP) a hotărât, la cea mai recentă adu­na­re ge­nerală a sa, să îmbunătăţească per­formanţele profesioniştilor din do­me­niu prin cursuri de formare profe­sională, scrie Financiarul. APIIP va aplica astfel pentru finanţarea acestor cursuri la fondurile europene, valoarea proiectului fiind de aproximativ 2,5 milioane de euro . În privinţa pieţei de producţie publicitară, Liviu Rogojinaru, preşedintele APIIP, a precizat că, în varian­ta optimistă, anul acesta investiţiile în domeniu ar putea creşte cu 10% faţă de 2010. Anul trecut, nivelul pieţei de produc­ţie publicitară a fost estimat la 80 de mili­oane de euro.
Cursuri de 2,5 mil. euro pentru industria de producţie publicitară

More than Pub va susţine dezvoltatorul imobiliar Adama în acţiunile sale de PR desfăşurate la nivel naţional începând cu luna martie 2011, a anunţat ieri agenţia de marketing şi comunicare integrată. Valoarea contului de PR se încadrează în jurul a 20.000 euro/an, au spus pentru DailyBusiness.ro reprezentanţii agenţiei More Than Pub.
More than Pub comunică pentru dezvoltatorul imobiliar Adama

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus