Skip to main content

24 martie: Radu Moraru, la procesul cu Ciutacu: Am vrut să-l atenţionez pe Victor Ciutacu, astăzi mi-e simpatic

 

Realizatorul TV Radu Moraru a declarat, miercuri, în procesul intentat lui de redactorul-şef al Jurnalului Naţional, Victor Ciutacu, că afirmaţiile pe care le-a făcut în emisiunea Naşul la adresa acestuia au avut menirea de a-l atenţiona şi că Ciutacu este "un tip talentat, cu caracter", relatează Mediafax.

Publicitate

"Nu a fost o campanie, nu a fost denigratoare şi nu a fost împotriva domnului Ciutacu. Nu văd nimic denigrator spus de mine atunci la adresa domnului Ciutacu", a răspuns Moraru (foto) atunci când a fost întrebat de reprezentanţii lui Ciutacu dacă recunoaşte că a dus o campanie denigratoare la adresa lui în 2009, în mai multe ediţii consecutive ale emisiunii Naşul pe care o realiza atunci la postul B1TV.

Moraru a fost întrebat apoi în legătură cu o afirmaţie făcută într-una dintre emisiuni, conform căreia Ciutacu s-ar situa "în partea de golănie, de mizerie a presei".
"Am vrut să-l atenţionez pe domnul Ciutacu. Este un tip talentat şi cu caracter, astăzi mi-e chiar simpatic. Am vrut să-l atrag în zona presei de calitate", a răspuns Moraru, referindu-se la aceea că Victor Ciutacu face parte dintr-un trust care "practică un anumit tip de atac şi acuzaţie fără probe".
Radu Moraru, la procesul cu Ciutacu: Am vrut să-l atenţionez pe Victor Ciutacu, astăzi mi-e simpatic

 

Preşedintele Traian Băsescu i-a spus moderatorului Realitatea TV, ieri, în contextul unei discuţii despre punctul de vedere al României pe subiectul libian, că a sosit timpul ca postul de televiziune căruia îi acordă interviul să devină unul corect, notează  Mediafax şi Evenimentul Zilei.

Moderatorul emisiunii a afirmat în preambulul interviului că unii analişti sunt de părere că decizia CSAT a fost luată după o perioadă de ezitări şi neclarităţi.
"Aţi făcut o afirmaţie. Eu cred că este timpul ca şi postul dumneavoastră să devină un post corect. (...) Dacă este un post corect, faceţi-mi proba citind declaraţia mea din 11 martie. (...) Dacă o citesc eu o să spuneţi că am citat din memorie", i-a spus Traian Băsescu moderatorului.

 

În ultimul său număr, revista The Economist face o analiză despre situaţia dificilă a presei scrise din întreaga lume. Articolul oferă însă şi cîteva modele de succes, pe care le pune pe seama eforturilor redacţiilor de a se reinventa, scrie HotNews.ro.

Ziarele sportive care se străduiesc să gîndească diferit sînt într-o situaţie mai bună decît titlurile generaliste, iar integrarea print - on-line funcţionează mai bine la un ziar sportiv, scrie The Economist.

Gazeta Sporturilor din România apare citat de The Economist ca exemplu de "ziar care-şi tratează cititorii mai bine decît cele generaliste". The Economist aminteşte că ziarul românesc a inventat wiki-articolele, care sînt scrise împreună cu publicul.
The Economist citează inovaţia unui ziar românesc

 

Romanul ,,Blazare" al scriitorului român Petre Barbu va fi dezbătut mâine la Roma, în cadrul unui eveniment organizat de Universitatea Sapienza şi Institutul Cultural Român, scrie Adevărul.

Scriitorul român Petre Barbu, senior editor în cadrul Forbes România, va participa, alături de scriitoarea Doina Ruşti, la atelierele „Cu cartile pe masa", dedicate traducerii si interpretarii romanului romanesc contemporan, organizate de Universitatea Sapienza din Roma si Institutul Cultural Roman.
Scriitorul român Petre Barbu lansează o dezbatere despre romanul ,,Blazare" la Universitatea Sapienza din Roma

 

KFC a investit zeci de mii de euro în primul spot TV realizat în România, au spus pentru DailyBusiness.ro reprezentanţii operatorului reţelei de restaurante pe piaţa locală.
"Spot-ul a fost realizat de Griffon&Swans şi On Media în aproximativ o lună", au precizat reprezentanţii KFC România. Aceştia au adăugat că, în măsura în care va fi posibil, vor încerca să realizeze şi alte spot-uri pe plan local.

[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?v=HPprbuwfAvo&feature=player_embedded[/youtube]

KFC a investit zeci de mii de euro în prima reclamă realizată în România. VIDEO

Emisiunea Dansez pentru tine revine la postul Pro TV cu un nou sezon, din 15 aprilie, de la ora 20.30, scrie Adevărul. Intrată în cel de-al cincilea an, concursul vine de această dată cu o nouă regulă: concurenţii vor putea să tragă la sorţi unul dintre stilurile de dans.
„Dansez pentru tine“ a 11-a oară

Grupul francez de comunicare Havas, prezent şi în România prin agenţiile EuroRSCG şi MPG, intenţionează să investească peste 1 miliard de dolari în achiziţii, în următoarea perioadă, scrie Wall-Street.ro, care citează WSJ.com.
Noul CEO al grupului Havas, David Jones, le-a dat oamenilor săi un termen limită de 100 de zile în care să-i întocmească o lista cu posibile achiziţii. Printre obiectivele sale se numără agenţii digitale cu expertiză în marketing mobil şi dealuri în pieţe cu creştere rapidă, precum China, Brazilia, India şi Indonezia.
Grupul Havas şi-a bugetat peste 1 mld. dolari pentru achiziţii

Acordul între Google şi mai multe edituri, care permitea digitalizarea a milioane de volume, a fost blocat de o instanţă de judecată din Statele Unite ale Americii, scrie Mediafax, care citează BBC News Online.
Compania online a scanat deja milioane de cărţi pe care le-a publicat pe platforma Google Books. Pentru această operaţiune, Google a ajuns la un acord cu publisherii care a pus capăt unui proces de şase ani în care era acuzat de încălcarea drepturilor de autor.
Totuşi o instanţă din New York consideră că acest acord îi oferă companiei Google un avantaj nedrept pe piaţă.
Digitalizarea cărţilor de către Google, oprită de o instanţă americană

Preşedintele şi directorul de operaţiuni al GroupOn, Rob Solomon, se va retrage în următoarele luni de la conducerea companiei, au confirmat oficialii GroupOn, scrie Wall-Street.ro, care citează presa internaţională.
El va rămâne consultant pentru compania de cupoane. "Rob a adus o valoare imensă GroupOn şi ne va lipsi”, a declarat Andre Mason, director executiv al companiei.
Preşedintele GroupOn se retrage din funcţie

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Acea reclama la KFC nu a are cum sa coste mai mult de 1000 de euro la cat de 'otv-ista' pare in realizare.Cred ca pana la acei zeci de mii de euro este diferenta data agentiei care i-a pacalit.
  • Trist, Radu Moraru. Daca tot n-ai reusit "să-l atrag în zona presei de calitate” pe Ciutacu, atunci te-ai gandit sa te duci tu alaturi de el, cu aceste declaratii de "simpatie", in zona inconsecventei si lipsei de caracter.

Trimite un comentariu