Skip to main content

PE SCURT: 43 de agenţii s-au înscris la AdPrint 2011. CohnandJansen JWT a realizat campania pentru SMURD

 

43 de agenţii, ce provin 17 ţări, s-au înscris la AdPrint 2011, festivalul european ce premiază exclusiv printul. Juriul competiţiei este condus de Carl Le Blond, Chief Creative Officer Ogilvy Group Rusia. Acesta il va avea coleg de echipa pe Tony Strong, Copywriter, AMV BBDO, London.
Agenţia CohnandJansen JWT a realizat şi anul acesta campania de promovare a Fundaţiei pentru SMURD pentru redirecţionarea a 2% din impozitul pe venit în vederea achiziţionării unui avion echipat pentru urgenţe.

Publicitate

Despre AdPrint 2011

  • Membrii juriului vor avea de notat şi dezbătut cele mai bune printuri din Austria, Bulgaria, Cipru, Elvetia, Franta, Germania, Grecia, Israel, Italia, Marea Britanie, Olanda, Republica Moldova, Romania, Rusia, Serbia, Spania şi Ucraina.

 

  • Printre cele 43 de agenţii care s-au înscris în competiţie se numără: Brands&Bears, Frank, GAV, Graffiti BBDO Bucharest, Grey Bucharest, Grey Paris, Herezie, JWT Spania, McCann Erickson Italia, McCann Erickson Spania, Mercury360, Ogilvy&Mather Bucharest, Propaganda, Publicis London, Publicis United Moscow, Saatchi & Saatchi Geneva, Saatchi & Saatchi Romania, Spillmann/Felser/Leo Burnett, TBWA\Italia, TBWA\Smart, Telia & Pavla/BBDO şi Tempo Advertising.

Despre campania Fundaţiei pentru SMURD

  • Anul trecut, SMURD a reusit sa atraga o suma din donatii cu 80% mai mare decat in anul precedent. In 2011, campania SMURD pentru redirectionarea celor 2% din impozit un obiectiv bine-definit si anume achizitionarea unui avion echipat pentru situatii de urgenta, nu pentru catastrofe, ci pentru cazuri care necesita transportul rapid, pe distante mari.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu