Skip to main content

Zile şi Nopţi ameninţă că se retrage din BRAT din cauza ultimelor cifre SNA

 

Reprezentanţii ghidului de petrecere a timpului liber Zile şi Nopţi sunt nemulţumit de felul în care Biroul Român de Audit al Tirajelor a realizat cel mai recent raport al Studiului Naţional de Audienţă.

Publicitate

Aceştia anunţă, printr-un comunicat de presă, că vor cere explicaţii BRAT pentru ultimele cifre referitoare la audienţa Zile şi Nopţi.

“În funcţie de răspunsul primit, reţeaua de publicaţii Zile şi Nopţi îşi rezervă dreptul de a se retrage complet şi pe termen nedeterminat din SNA”, se arată în comunicat

Iată câteva fragmente din comunicatul Zile şi Nopţi:

“La ultima livrare de date al Studiului Naţional de Audienţă s-au observat discrepanţe evidente între cifre, atât la nivelul audienţei, cât şi al numătului de cititori per exemplar difuzat pe piaţa ghidurilor de petrecere a timpului liber.

Cu un tiraj difuzat mediu de 49.910 exemplare per apariţie, Zile şi Nopţi Bucureşti are o audienţă de 6.000 de cititori. Rezultă astfel 0.1 cititori per exemplar difuzat”."

Reprezentanţii publicaţiei fac referire şi la unul dintre concurenţii săi, Şapte Seri Bucureşi, care a înregistrat o audienţă de 43.000 de cititori, la un tiraj de 44.931.

“Publicaţia Şapte Seri Bucureşti are un tiraj mai mic, de 44,931 exemplare difuzate şi o audienţă de 43.000 de cititori. Rezultă deci 1 cititor per exemplar difuzat.”

  • La jumătatea lunii noiembrie 2009, ghidul Zile şi Nopţi a reapărut pe piaţa din Bucureşti, după o pauză de circa opt ani. În 2003, la câteva luni după lansarea publicaţiei 24 FUN, ghidul Zile şi Nopţi se retrăgea de pe piaţa Bucureşteană.

Citeşte şi:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • razvan razvan
    Hoztul striga hotzii. Cat tupeu trebuie sa ai ca sa mai sai si comunicate cand te numesti Splendid Media? Si-au tzepuit totzi partenerii si angajatzii si urla acum ca din gura de sarpe ca nu au cifre bune in BRAT si SNA. Impostura cu miros de DNA e mare.
  • matrix matrix
    Nu inteleg sensul comunicatului. Ce vor sa obtina? BRAT-ul si SNA-ul sunt corecte si vin acum editorii unei revistutze sa arunce cu noroi in toata lumea doar pentru ca vor niste cifre mai mari? Asta-i realitatea. Fraier sa fie cine le va va mai da vreun banutz din publicitate. Cu sase mii de cititori pot sa inchida si maine. In loc sa se tina de scandaluri mai bine si-ar platii datoriile catre clienti si in special la TVR.
  • andreea andreea
    Un scandal pentru nimic. Cu cititorii pe care Zile si Nopti ii are in Bucuresti ar trebui sa deschida si o editie la Gheboaia sau pe la Tirchilesti. Sapte Seri i-a umilit si acum ei fac scandal . Tipic romaneste ca la usa cortului. Sapte ani de-acasa. Si sa nu uit: Reteaua de editii locale Sapte Seri are cifre mult mai bune si la nivel national decat Zile si Nopti.
  • Slick Slick
    Mai ustinov, BRAT realizeaza aceste rapoarte numai la comanda! Asa se intampla si in cazul audientelor tv, radio, etc.. Cine da bani, este in top.
  • dan dan
    BRAT este o institutie solida iar SNA (Studiul National de Audienta) este un instrument corect in industria de publicitate. Faptul ca o publicatie care are rezultate slabe face scandal dovedeste ca nu mai are ce cauta in BRAT. Domnii de la Splendid Media nu accepta faptul ca practic au fost scosi de pe piatza de publicitate. E o problema de fair play si de onoare. Aici e problema nu la BRAT.

Trimite un comentariu

sus