Skip to main content

12 aprilie: Mihaela Rădulescu a filmat două emisiuni pentru Antena 1

 

Mihaela Rădulescu a filmat în aceste zile, pentru Antena 1, două emisiuni de sărbătoare care se vor difuza de Paşti, având-o ca producător pe Dana Mladin, scrie Jurnalul Naţional.

Publicitate

JN: După mulţi ani, filmezi pentru Antena 1 cu altcineva decât cu producătoarea Corina Voicu. De ce nu mai faci echipă cu ea şi cu echipa ta dintotdeauna?

Mihaela Rădulescu: "E prima dată când au plecat ei în altă direcţie, nu eu. Au ales alt post de televiziune şi oricât ne-am dorit reciproc să lucrăm mai departe, a trebuit să refuz ofertele lor şi ale altora, din unicul motiv căruia îi sunt consecventă - nu mai pot să mă angajez în nici un proiect permanent, pentru că locuiesc cu fiul meu în altă ţară, unde el merge la şcoală şi nu-l pot lăsa de izbelişte.

Fug rar de lângă el, doar pentru o zi-două, ca să mă ocup fie de vreo filmare, fie de magazinele mele, fie de vreun eveniment caritabil sau unul social, la care sunt solicitată ca MC".
Mihaela Rădulescu: "Nu am supărări, dar am memoria bună"

Prim-ministrul Emil Boc le-a cerut ziariştilor, luni, după şedinţa de grup a deputaţilor PDL, să nu mai alerge după el prin Parlament, ca să nu se mai spună că "premierul fuge cu jurnaliştii pe coridor", relatează Mediafax.
"Ce vă rog eu: nu mai fugiţi după mine, că zice lumea că fug eu după voi sau că fugiţi voi după mine. Am stat, v-am răspuns (la întrebări-n.r.), acum, haideţi, să stabilim un comportament", a spus Boc.
"Vă rog, e neplăcut, să nu alergăm pe coridor, că pe urmă spuneţi că «uite, premierul fuge cu jurnaliştii pe coridor»", a adăugat Boc.
Boc îi roagă pe ziarişti, după o scurtă declaraţie de presă, să nu alerge după el prin Parlament

Imaginile dezolante pe care le-a întâlnit în unele locuri în care a ajuns au făcut-o să realizeze că „ţara este la pământ“. În ciuda experienţelor neplăcute, Toni Dohotariu crede că românii vor găsi întotdeauna motive pentru a spune „România, te iubesc!“, scrie Adevărul.
După ce vezi anchetele triste, dureroase, pe care Pro TV le difuzează, mai poţi spune România, te iubesc? O spui pe un ton amar sau vesel?
Toni Dohotariu: "Nu prea îmi mai vine să spun „România, te iubesc!" de mult, dar acesta este titlul emisiunii. (...) Sărăcie, lipsă de educaţie, degenerare - tabloul este dezolant când ajungi prin anumite locuri, pur şi simplu îţi dai seama că ţara este la pământ, fără niciun fel de exagerare".
Toni Dohotariu:„Nu-mi mai vine să spun «România, te iubesc!»“

Zenith Media România lansează oficial o nouă divizie, newcast, dedicată soluțiilor neconvenționale de comunicare, precum parteneriate și sponsorizări media, evenimente, dezvoltare și producție de conținut sau soluții experimentale, notează HotNews, care citează un comunicat de presă.
newcast, brand international al grupului ZenithOptimedia, a fost lansat în 2009 în Germania și Marea Britanie și extins în 2010 în SUA, Franța, China, India, Spania, Mexic și țări din America Latină și Europa Centrală și de Est.
Divizia newcast România este condusă de Camelia Balinca.
Zenith Media lanseaza pe plan local newcast, divizie de comunicare neconventionala

Criza economică a împins un grup de şase şomeri americani să se întoarcă în timp şi să pornească, precum strămoşii lor cândva, în căutarea aurului. Pornind de la experienţa lor cu accente de „sport extrem", canalul Discovery a realizat un serial documentar intitulat „Goana după aur: Alaska". Discovery Channel a difuzat primul episod, pe 10 aprilie, la ora 18.00, iar următoarele nouă episoade sunt programate în serile de marţi, de la ora 22.00.
Cum au ajuns şomerii să caute aur în Alaska

Youtube va deveni un adevărat concurent pentru canalele de televiziune, după ce Google va investi 100 de milioane de dolari în site. Youtube va avea 20 de "canale TV" cu propriile programe despre artă sau sport ce vor fi difuzate săptămânal, informează The Wall Street Journal.
Youtube va avea propriile programe şi emisiuni TV. Plus: 700 de filme Miramax vor putea fi urmărite pe site

Programele de televiziune cu conţinut sexual explicit şi campaniile publicitare la îmbrăcăminte pentru adulţi îi forţează pe copii să se maturizeze mult mai devreme. Acestea sunt concluziile unui studiu aplicat unui număr de părinţi de către Ministerului Educaţiei din Marea Britanie, scrie Gândul, care citează Daily Mail. De asemenea, serialele de televiziune şi reality-show-urile sunt "vinovate" de aceste atitudini resimţite în cazul copiilor.
Cinci din zece părinţi spun că marcarea programelor dedicate unei alte categorii de vârstă nu este o piedică adevărată în calea vizionării lor de către oricine.
Efectele televiziunii asupra COPIILOR: Se MATURIZEAZĂ mult prea REPEDE şi sunt expuşi la PREA MULT SEX

Reteaua ZenithOptimedia si-a revizuit in sens negativ prognoza privind cheltuielile globale de publicitate in 2011, ca urmare a cutremurului devastator din Japonia si a tulburarilor din Orientul Mijlociu., notează HotNews şi DailyBusiness.ro, care citează Brand Republic. ZenithOptimedia estimeaza acum o crestere de 4,2% a cheltuielilor publicitare la nivel mondial, dupa ce, in precedenta prognoza, facea referire la o crestere de 4,6% in 2011.
Agentia estimeaza insa ca, pe termen lung, aceste socuri nu vor afecta revirimentul pietei globale de publicitate. De altfel, ZenithOptimedia si-a imbunatatit prognoza pentru 2012, estimand acum o crestere de 5,8% anul viitor, fata de +5,2% cat a estimat in decembrie anul trecut.

Facebook a încheiat un acord cu compania chineză de servicii de Internet Baidu pentru înfiinţarea unei reţele de socializare online în China, scrie Mediafax, care citează surse apropiate situaţiei. Reţeaua nu va fi integrată serviciilor internaţionale ale companiei americane, au afirmat sursele. Acordul urmează mai multor întâlniri între directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, şi cel al Baidu, Robin Li, citate de Bloomberg.
Facebook va înfiinţa o reţea de socializare în China împreună cu o companie locală de Internet

Compania media americana Hearst Corp si Mark Burnett, producatorul TV din spatele reality show-ului american “Survivor”, au declarat azi ca urmeaza sa formeze un parteneriat joint venture ce se va axa pe continut media, show-uri TV, cat si alte programe bazate pe brandurile Hearst, scrie Financiarul, care citează worldscreen.com. In urma parteneriatului joint venture conglomeratul media Hearst va achizitiona un pachet “substantial” de actiuni in cadrul Mark Burnett Production. Anuntul a fost facut public de Frank Bennack Jr, CEO al Hearst Corporation, si de Mark Burnett, insa nu au fost divulgati termenii financiari ai parteneriatului.
Hearst si Mark Burnett formeaza un joint venture

Walt Disney Company va investi 4,4 miliarde de dolari intr-un complex turistic la Shanghai, sub forma unui parteneriat public-privat cu o companie de stat chineza, scrie Wall-Street.ro, care citează Bloomberg. Parcul de distractii din cadrul complexului va reprezenta a doua astfel de investitie a companiei in China si prima de pe continent, primul Disneyland din zona fiind cel de la Hong Kong.
Disney investeste 4,4 mld. dolari intr-un nou parc de distractii la Shanghai

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu