Skip to main content

18 aprilie: Bebeluş folosit într-o campanie pro-homosexuali

 

Un bebeluş care poartă o brăţară pe care scrie "homosexual" scandalizează Timişoara, după ce imaginea a apărut pe un panou publicitar în centrul oraşului, în imediata vecinătate a Hotelului Continental, scrie Evenimentul Zilei.

Publicitate

Pe afişi este notat că acţiunea ar fi finanţată printr-un "grant oferit de Islanda, Lichtenstein şi Norvegia", în cadrul programului "Eu sunt. Tu?", care se adresează comunităţii gay din România.

Panoul face parte dintr-o campanie mai amplă în cadrul căreia, duminică, la Braşov, are loc cel mai important eveniment gay din România, şi anume concursul Mister Gay Europa 2010/2011, la care participă reprezentanţi din 10 ţări.
În încercarea de a face lumină, edilii au constatat că momentan nu ştiu ce firmă gestionează panoul publicitar. Dacă acesta nu are autorizaţie, compania va plăti o amendă între 1.000 şi 2.000 de lei. În niciun caz însă nu poate fi sancţionată pentru mesajul transmis.
Bebeluş folosit într-o campanie pro-homosexuali

Participarea TVR la deja celebra licitaţie a manuscriselor lui Emil Cioran de la Paris din 7 aprilie a ridicat nenumărate semne de întrebare, scrie Jurnalul Naţional.

Dorinţa intensă a televiziunii pu­blice de a cumpăra măcar o parte din obiectele care au aparţinut marelui filozof, prima încercare de acest gen exprimată în istoria de 55 de ani a instituţiei, premieră gândită în pripă, a ridicat o problemă spinoasă, după cum a subliniat şi regizorul Sorin Ilieşiu (n.r. – corealizator al filmului "Apocalipsa după Cioran") în sesizarea pe care a făcut-o la Parchetul General cu privire la presupusa ilegalitate în care s-ar fi desfăşurat licitaţia de la Paris:

"Consider că sta­tul român a fost fraudat şi batjocorit şi că ne aflăm în faţa unei escrocherii internaţionale care a avut ca scop atât obţinerea unui preţ uriaş la licitaţia din 7 aprilie, cât şi viitoarea supralicitare exagerată a manuscriselor franceze ale lui Emil Cioran, descoperite în boxa acestuia de la subsol (n.r. – de Simone Baulez), evaluate de licitator - înainte de licitaţia din 7 aprilie a.c. – la circa 1.500.000 euro".

Reprezentanţii televiziunii pu­blice infirmă însă că aprobarea participării la licitaţie a fost luată pe ultima sută de metri, deşi Consiliul de Administraţie (CA) al TVR a parafat decizia în şedinţa care a avut loc taman în ziua importantului eveniment: "CA al TVR, care este format din 13 membri, avea programată şedinţa chiar în ziua licitaţiei. De aceea pare că totul s-a întâmplat «pe ultima sută de metri»".
TVR-ul a pozat în "patriot", dar nu i-a ieşit

La numai două săptămâni după ce un canal de televiziune francez a difuzat o anchetă despre situaţia toxicomanilor din România şi pericolul infestării acestora cu virusul HIV, doi jurnalişti spanioli de la una dintre cele mai cunoscute publicaţii din Spania au publicat sîmbătă un reportaj despre situaţia copiilor români de etnie romă dintr-un cartier de la periferia Madridului, care poartă un nume predestinat unui trai mizer: El Gallinero ("Coteţul"), scrie Gândul. Spaniolii avertizează că "Versace vive entre ratas" ("Versace trăieşte printe şobolani") e primul material dintr-o serie dedicate problemelor sociale, în vederea alegerilor locale din 22 mai.
Jurnaliştii de la "El Pais", şocaţi de cum trăiesc ţiganii români Versace, Armani şi Napoleón în "Coteţul" Madridului. Cum răspund oficialii români la acest nou "scandal"

Ca niciodată până acum, 10 agenţii româneşti îşi dispută importantele trofee: The Practice, Graffiti PR, McCann PR, BDR Associates, GollinHarris Bucuresti, PR & MORE, Action Global Communications, Image PR, Ogilvy Public Relations şi Nicola Porter Novelli, scrie IAA.ro.
Anul acesta au fost înscrise 2.000 de lucrări, cel mai mare număr de intrări din istoria premiilor SABRE, iar România contribuie cu o parte semnificativă. Numai agenţia The Practice are 5 nominalizări, cel mai mare număr obţinut anul acesta de o agenţie din România la SABRE Awards.
10 agenţii româneşti de PR, pe lista scurtă a competiţiei internaţionale SABRE Awards

Corespondentul Ştirilor Pro TV Amalia Enache va transmite în direct de la Londra nunta prinţului William cu Kate Middleton, cel mai aşteptat eveniment regal al anului, şi îi va introduce pe telespectatori în atmosfera ceremoniei, informează postul de televiziune, scrie Mediafax.
Evenimentul aşteptat de o lume întreagă cu sufletul la gură se anunţă a fi cea mai urmărită transmisiune în direct din toate timpurile, iar estimările indică faptul că între două şi trei miliarde de oameni din toate colţurile lumii vor urmări măcar parţial ceremonia.
Amalia Enache transmite în direct de la Londra nunta prinţului William cu Kate Middleton

Profitul net al Google a crescut cu 17% în primul trimestru faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 2,3 miliarde de dolari, plasându-se însă sub estimările analiştilor, după ce cheltuielile companiei au urcat puternic, cu 54%, în urma unei campanii de angajări fără precedent, scrie Mediafax, care citează Reuters.
Creşterea cheltuielilor a uimit investitorii, deja îngrijoraţi că noul director general, Larry Page, ar putea pierde din vedere profitabilitatea pentru a se concentra pe creşterea veniturilor.
Rezultatele Google au dezamăgit investitorii, după o creştere surprinzătoare cu 54% a cheltuielilor

Aplicaţia pentru telefoane inteligente Trip Journal, produsă de o firmă din Cluj Napoca, a fost nominalizată la preiile Webby, în categoria Best Travel App (Cea mai bună aplicaţie pentru călătorii), scrie HotNews. În istoria de 15 ani a premiilor Webby, oferite de AOL şi supranumite Oscarurile intenetului, aceasta este prima dată când o aplicaţie românească ajunge pe lista finaliştilor.

Trip Journal, disponibilă pe platformele Apple iOS, Google Android, Symbian şi Samsung Bada OS, este produsă de compania românească IQest şi a mai câştigat în anul 2010 premiul pentru a€œCea mai bună aplicaţie din toate timpurile” la conferinţa anuală a dezvoltatorilor Apple (WWDC). Aplicaţia oferă utilizatorilor posibilitatea de a ţine un jurnal al călătoriilor pe care le fac folosind imagini, texte şi clipuri video, care pot fi integrate pe o hartă mulţumită unei funcţii de geolocatie.
Trip Journal, prima aplicaţie românească nominalizată la premiile Webby

Doi oameni politici din Irak s-au luat la bătaie la propriu în timpul unei emisiuni televizate, în care se vorbea despre dictatorul Saddam Hussein, scrie Adevărul.

După un schimb de replici dure, cei doi politicieni au început să-şi care pumni în studioul televiziunii irakiene, ignorând total faptul că se aflau în direct.
Moderatorul emisiunii a rămas şocat şi a sărit să-i despartă. Emisiunea a fost întreruptă din cauza incidentului.

[youtube width="350" height="250"]http://www.youtube.com/watch?v=gekTj_YdPY8&feature=player_embedded[/youtube]

VIDEO Doi politicieni irakieni s-au bătut în direct la TV

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ruxandra Ruxandra
    "s-au folosit de un copil pentru a transmite acest mesaj..."

    Dar de cate ori sunt folositi copiii in afise publicitare sau reclame? De ce aceasta ne-ar deranja mai mult decat celelalte?
    Si daca nu ar fi fost o fotografie, ci un desen, era vreo diferenta?
    Mda, toti homosexualii au fost copii, ca sa vezi!Si culmea, nici n-aveau coarne !
  • Dorina Dorina
    Cea mai discutata stire cred aseara pe posturile TV. Am ascultat pareri despre acest subiect atat pe B1 cat si pe 10TV si acestea sunt impartite.
    Parerea mea este ca fotografia este preluata de pe site-urile cu stocuri de fotografii, deci persoana care a pus-o a dat toate drepturile de folosinta ale pozei.
    Cei care au realizat campania s-au gandit probabil ca aceste persoane asa s-au nascut si nu este o orientare aleasa ulterior.
    Asocierea unor branduri cu aceasta campanie cred ca s-a facut pe principiul ca nu trebuie sa existe discriminare si ca ei insisi accepta orientarea fiecaruia.
    Cred ca mesajul ar fi putut fi transmis la fel de bine folosind si alte imagini, dar poate asta si-au dorit: sa creeze valva si sa genereze discutii legate de acest subiect.
  • eu eu
    Pe mine nu ma deranjeaza mesajul in sine. Ma deranjeaza ca s-au folosit de un copil pentru a transmite acest mesaj.
    Puteau, foarte bine, sa-l puna pe Mister Gay Europe pe afis si sa-i atarne o esarfa cu "homosexual".
  • publicitarul publicitarul
    ohohohooooooooooooooo, homofobii romaniei ce s-au repezit ca ulii cind au gasit un subiect despre homosexuali. Saracii, cita prostie care cu ei... si judah, care da pe dinafara de religios, presupun ca mergi in fiecare duminica la biserica, tii posturile, ai citit biblia din scoarta-n scoarta, nu? Daca ati citi mai mult decit ziarul cancan sau libertatea, ati afla ca homosexual te nasti, nu-i o alegere. e problema fiecarui individ ce face in dormitor. Si nu, nu sunt gay, dar nu judec oamenii dupa orientarea sexuala, ci dupa caracter.
  • Carmen Carmen
    Nu doar in Timisoara exista acest afis, ci si in Iasi in zona Targu Cucu, chiar in statia de tramvai. Exact acelasi afis ca cel din fotografia de mai sus.
  • Vasile Vasile
    Cum ne simtim noi atacati de toate lucrurile care nu ne convin, din cate am inteles homosexualitatea este un sindrom care da chiar apare din pantecul mamei, homosexual te nasti.
  • Tony Tony
    stirea a fost data in exclusivitate de opiniatimisoarei.ro si preluata mai apoi de toata presa. azi-dimineata a fost dat jos afisul
  • geo geo
    mi se pare mie sau pe panou, in dreapta jos, apare si logoul unei companii de telefonie mobila!? ar trebui sa le fie rusine daca isi asociaza numele cu asa ceva!!!
  • zapp judah zapp judah
    in Sapatamana Mare, Mister Gay ? OK, ei vor sa fie respectati, dar pe noi, astia care devenim din ce in ce mai putini, hetero si crestini ortodocsi,nu ne rspecta nimeni ?
  • Clarissa Clarissa
    Da afisul din Bucuresti nu l-ati vazut? Ca are vreo 2 saptamani de cand il tot vad.
  • dacian dacian
    Dar intr-o campanie care vizeaza (presupusa) heterosexualitate a copilului e ok? Pentru ca sunt sigur ca astfel de exemple se pot gasi cu usurinta, dar fara scandalul de aici.
  • Florin Florin
    parcă ne-am întors în timp. un mesaj pro-homosexualitate se pare că nu are ce căuta în România. de ce? poate pentru că românii, deşi nu vor să recunoască, au puţin din Becali în ei.

Trimite un comentariu

sus