Skip to main content

8 aprilie: Starcom - Sumele plătite pentru meciurile din Liga I sunt imposibil de compensat

 

RCS&RDS, cel mai mare operator local de televiziune şi internet, şi postul de televiziune Antena 1 au cumpărat în 2008 drepturile de televizare a campionatului intern de fotbal cu 102 milioane de euro (cu TVA), dar aceştia ar fi amortizat cel mult jumătate din sumă, potrivit lui Marian Petcu, account director la Starcom MediaVest Group, agenţia de media a grupului de comunicare Leo Burnett România, scrie Wall-Street.ro.
De altfel, managerul crede că nici de această dată companiile care au cumpărat o parte din drepturile TV ale Ligii 1 nu vor ieşi în câştig, chiar dacă suma plătită este de trei ori mai mică.

Publicitate

"Sumele plătite sunt imposibil de compensat. Nu cred că decizia de achiziţie a fost una economică, ci mai degrabă una de imagine", a spus Marian Petcu pentru Wall-Street.ro.
Starcom: RCS&RDS şi Antena 1 au amortizat cel mult jumătate din cele 102 mil. euro plătite în 2008 pentru Liga 1

George Brăiloiu, omul de afaceri român care a cumpărat, prin compania sa KDF Energy, manuscrisele şi documentele personale ale filosofului Emil Cioran scoase la licitaţie ieri, la Paris, a declarat că va dona aceste obiecte statului român, scrie Mediafax. "Le voi dona statului", a declarat pentru Ştirile Pro TV George Brăiloiu, joi seară, adăugând: "Mi s-a părut normal să cumpăr tot. Nu am avut o motivaţie specială".
Donaţia va fi făcută în câteva luni, după ce avocaţii omului de afaceri vor discuta cu reprezentanţii Academiei Române şi cu cei ai Bibliotecii Central Universitare.
George Brăiloiu a cumpărat întregul lot cu manuscrise şi documente personale ale lui Emil Cioran, la finalul licitaţiei organizate de casa Binoche şi Giquello, care a avut loc joi, la hotelul Drouot Richelieu din Paris, oferind întreaga sumă la care s-a ajuns prin licitarea fiecărui obiect în parte - 405.000 euro.
Omul de afaceri român care a cumpărat manuscrisele lui Emil Cioran le va dona statului

Antena Group susţinea ieri că acuzaţiile ce îi sunt aduse de RCS&RDS sunt "menite doar a deturna atenţia de la problema majoră rezultată din practica ilegală şi iminentă despăgubirilor". Antena Group a cerut RCS&RDS despăgubiri pe baza unei noi interpretări a principiului "must carry", iar operatorul de cablu solicită, la rândul său, grupului media 100 de milioane de euro pentru "prejudicii materiale şi morale". "Poziţia Antenei Group a fost exprimată clar şi va fi menţinută până când practica ilegala a RCS&RDS va înceta", se afirmă într-o declaraţie transmisă ieri după-amiază de reprezentanţii de comunicare ai Antena Group, la solicitarea HotNews.ro.
Antena Group contraatacă în conflictul cu RCS&RDS

Consiliul de Administraţie al Televiziunii publice a decis, ieri, să reintre în cursa pentru drepturile de televizare ale meciurilor din Liga 1, au spus pentru HotNews.ro responsabili de comunicare ai TVR. Televiziunea română nu a stabilit o sumă maximă pe care este pregătită să o plătească LPF, dar a format o comisie care să negocieze termenii cu Liga. Miercuri, surse din TVR spuseseră pentru HotNews.ro că instituţia era dispusă să ofere maxim un milion de euro pe an pentru un pachet de drepturi de televizare ale meciurilor din Ligă. Decizia vine la doar o zi distanţă după ce Dumitru Dragomir anunţase că nu mai doreşte să dea separat pachetul destinat TVR-ului.
TVR reintră în cursa pentru drepturile TV ale Ligii 1

Holdingul de comunicare thegroup a avut în 2010 o cifră cumulată de afaceri raportată la Ministerul Finanţelor de 108,8 milioane de euro - la nivelul celei înregistrate în 2008 şi cu 24 de milioane mai mare decât cea din 2009, notează HotNews şi Financiarul, care citează un anunţ făcut joi de Mihaela Nicola, CEO thegroup. Această a precizat pentru HotNews.ro că din cifra de afaceri cumulată pe 2010, circa 80% reprezintă investiţie în media.

Mihaela Nicola, CEO thegroup, într-un interviu acordat „Fin.ro”:
"Exista grupuri mulA­tinationale care ne fac oferte foarte creative - cota noastră de piaţă este extrem de tentantă pentru ei - dar valoaA­rea de achiziţie pentru thegroup este prea mare că să şi-o poată permite orice agenţie multinaţională, pe o piaţă care arată aşa cum arată piaţa românească.”

Agenţia TBWA Bucureşti, prin divizia TBWA Social Action, derulează proiecte sociale şi din fonduri europene în valoare de circa 5 milioane de euro, potrivit managerului agenţiei, Cristian Munteanu .

Tot mai multe agenţii au apelat în ultima perioadă la fondurile europene, scrie Wall-Street.ro. "Proiectele de acest gen sunt foarte generoase la bază, dar au fost în trecut ocolite de agenţii, în principal, din cauza procedurii de lucru birocratice”, a spus Cosmin Rădoi, managing director Graffiti BBDO.
Şi Saatchi & Saatchi are un departament dedicat proiectelor europene. "De mai mulţi ani, ne concentrăm atenţia pe proiecte finanţate din fonduri UE pe care le implementăm cu succes”, a spus Radu Florescu, CEO al grupului Centrade.
TBWA are proiecte sociale şi din fonduri europene în valoare de 5 mil. euro

Antenă 2 va avea o nouă identitate de brand începând de sâmbătă, 9 aprilie, când postul TV va împlini patru ani de existentă, notează Financiarul şi HotNews. De sâmbătă, Antena 2 va avea o "înfățișare” complet schimbată. Identitatea vizuală a fost construită în jurul conceptului de „social currency”, monedă socială, ţinînd cont de istoria şi de tipul de conţinut al Antena 2, multe talk-show-uri în direct, care aduc tot felul de ştiri în exclusivitate.

Piaţa de publicitate se află în prezent într-o perioadă de tranziţie, asemănătoare unui purgatoriu. “Nu suntem siguri dacă ajungem în rai sau în iad în acest moment”, spune Radu Florescu, CEO al grupului Centrade, într-un interviu pentru Wall-Street.ro.
"Criza, creşterea serviciilor de interactive şi digital şi o lipsă generalizată de leadership fac ca oamenii să aibă un mare semn de întrebare deasupra capetelor. Este o perioadă de tranzitie”, a mai spus Florescu. a€œNu putem decât spera într-un reviriment al pieţei. Pot spune că în comparaţie cu anul trecut, nimeni nu spune că acest an va fi «oribil»".
Florescu, Saatchi&Saatchi: Piaţa de advertising se află în purgatoriu

Agenţia Publicis, parte a grupului Publicis România, a raportat afaceri de 13,7 milioane de euro anul trecut, în scădere cu circa 9% faţă de 2009, scrie Wall-Street.ro.
“€œDeocamdata există un sentiment de optimism în advertising, dar nealimentat de absolut nimic concret. Piaţa va fi, cel mai probabil, la un nivel similar cu anul trecut şi aceasta doar dacă a doua jumătate a anului va fi mai buna”, a mai spus Bădilă.
Publicis, afaceri de 13,7 mil. euro anul trecut

Sursa foto: IAA.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Cand altii fura cat pot, mai exista si romani adevarati care fac orice pentru ca noi sa beneficiem de mostenirea unei mari personalitati
  • George Brăiloiu-omului asta statul ar trebui saun momument,de bun simt si spirit civic!Asa ar trebui sa se comporte toti oamenii de afaceri romani!Sa ne traiti multi ani fericiti domnule George Brăiloiu!

Trimite un comentariu