Skip to main content

New Age Media și-a mărit portofoliul cu un nou cinematograf. The Practice și Graffiti PR, în finala Sabre Awards

 

New Age Media și-a mărit portofoliul, începând din 8 aprilie, cu un nou cinematograf – Cinema City Brăila. Astfel regia de media gestionează, în prezent, publicitatea pentru 61% din sălile cinematografelor de tip multiscreen din România, potrivit unui comunicat de presă.

Publicitate

Iar agențiile The Practice și Graffiti PR au primit cinci și respectiv trei nominalizări la Sabre Awards, una dintre cele mai importante competiții europene dedicate relațiilor publice.


Despre portofoliul New Age Media

Cinematografele a căror publicitate este gestionată de New Age Media au înregistrat o audienţa de 3,09 milioane de spectatori în 2010, în creştere cu peste 100%, comparativ cu 2009.

Cinema City Brăila este primul dintre cinematografele programate să intre în portofoliul New Age Media anul acesta, după ce în 2010 regia şi-a mărit oferta de spaţiu publicitar cu trei multiplexuri, deschise în Bucureşti, Arad şi Baia Mare.

New Age Media a fost înfiinţată în 2007, ca regie de media a reţelei pentru teritoiul României. New Age Media mai are birouri în Polonia, Ungaria şi Cehia.

Cinema City deţine în România zece multiplexuri, însumând 98 de ecrane, printre care şi singurul Samsung IMAX.

Despre performanțele celor două agenții de PR

Sabre Awards a adunat un numar record de înscrieri pentru regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa): 2.000 de campanii inscrise. Câștigătorii vor fi anunțați la gala organizată, pe 18 mai, la Praga.

Nominalizările The Practice la EMEA SABRE Awards 2011 sunt:

  • Categoria: Household Products - campania: Rebirth of the enamel pot - client: VES Sighisoara
  • Categoria: Corporate Reputation/ Corporate Image - campania: European of the Year - client: Reader's Digest
  • Categoria: Employee Communications - campania: Crazy About Computers - client: Techteam Global
  • Categoria: Blogger Outreach - campania: Share a Cup, Share a Story - client: Starbucks
  • Categoria: Social Media/Social Networking - campania: Charge Your Batteries with Varta - client: Varta

Nominalizările Graffiti PR la Sabre Awards:

  • “Programul pentru extinderea platformei de Telemedicină de Urgenţă – un proiect pentru milioane de Români” dezvoltată pentru Petrom România, nominalizată la categoria Practice Area – Community Relations.
  • „Digital Zoo”, o campanie realizată printr-un parteneriat între Gradina Zoologică Bucureşti, UPC România şi Animal Planet, care concurează la categoria Practice Area - Digital&Social Media, Digital Campaign
  • „Iubirometrul Maggi” – pentru clientul Nestle România, finalistă în categoria Industry Sector - Food&Beverages.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Ciudat, despre Gradina Zoologică Bucureşti + UPC România + Animal Planet nu am auzit nimic, dar absolut nimic.

Trimite un comentariu