Skip to main content

Pro TV și Intact au luat trei sferturi din piață anul trecut. Câți bani au câștigat televiziunile în 2010

 

Pro TV, Antenele și restul lumii. Cam așa arătă clasamentul după banii încasați din publicitatea TV anul trecut.

Publicitate

Dintr-o piață TV cam de 220 de milioane de euro, grupul Pro, cu toate televiziunile pe care le are, a luat jumătate: 115 milioane de euro. Televiziunile Intact au atras în jur de 45 de milioane de euro.

Paginademedia.ro vă prezintă detaliat, pe posturi, estimările legate de anul trecut:

  • În conturile Pro TV au intrat cam 85 de milioane de euro. Peste dublu față de reușita Antenei 1, cu 35 de milioane.
  • Acasă TV (tot din portofoliul CME) a adus 23 de milioane de euro. Celelalte posturi din grup au încasat 3,6 milioane (Sport.ro), 2,7 milioane (Pro Cinema) și 1,1 milioane (MTV). Totalul posturilor CME a fost de 115 milioane de euro (cu zece milioane mai puțin decât în 2009)
  • Posturile Intact au totalizat anul trecut încasări de 45 de milioane de euro, față de 52 de milioane în 2009. După Antena 1, cei mai mulți bani au venit de la Antena 3 – 6,7 milioane de euro, Antena 2 – 1,8 milioane și Euforia – 1,5 milioane de euro.

 

Încasările posturilor TV din publicitate, în 2010 și în 2009 (euro):

Cifrele paginademedia.ro se bazează pe audiența reclamelor difuzate de posturile TV anul trecut, adică așa-numitele GRP-uri (Gross Rating Points).

În total, piața de publicitate TV a fost de aproximativ 220 de milioane de euro anul trecut. Acum doi ani (când criza nu începuse), televiziunile își împărțeau aproape 350 de milioane de euro (mai mult decât toată piața de acum).

  2010   2009  
Pro TV 85.000.000 89.000.000
Antena 1 35.000.000 40.000.000
Acasa TV 23.000.000 28.000.000
Prima TV 11.200.000 12.700.000
Kanal D 9.100.000 10.000.000
Realitatea TV 8.400.000 9.900.000
TVR 1 7.000.000 6.900.000
Antena 3 6.700.000 6.600.000
National TV 4.700.000 3.000.000
Sport.ro 3.600.000 4.000.000
ProCinema 2.700.000 3.700.000
Diva Universal 2.000.000 2.100.000
Antena 2 1.800.000 1.600.000
Discovery 1.800.000 2.000.000
Disney 1.500.000 900.000
Euforia 1.500.000 1.900.000
Kiss TV 1.500.000 1.400.000
TVR 2 1.500.000 1.600.000
GSP TV 1.400.000 2.100.000
AXN 1.200.000 1.400.000
B1TV 1.200.000 1.900.000
UTV 1.200.000 1.200.000
MTV 1.100.000 1.300.000
National Geographic 1.100.000 1.100.000
OTV 1.100.000 1.200.000
Etno 700.000 500.000
Cartoon Network 560.000 580.000
Animal Planet 550.000 485.000
Minimax 520.000 200.000
Romantica 450.000 600.000
Music Channel 390.000 270.000
N24Plus 180.000 190.000
Favorit TV 170.000 89.000
Taraf TV 150.000 75.000
TVR Cultural 45.000 72.000

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • PRo TV face propaganda pt PNL... vai d emine ce prostie, atente la nuante, emisiuni, interviuri,...apoi dati cu parare...cand vine la tv presedintele si pui intrebari stupinde, cand tara arde, nu esti pnl-ist...
    CME e o masina de facut bani, atat. reteta e de afara, nimic nou...
    d
  • Si GSP TV apartine tot trustului Intact, deci la cele 45 de milioane mai puteti adauga inca 1.4 milioane euro!
  • p.s pe langa bani astia la otv vin alti din spatiile pe care le vinde DD plus publicitatea la dormeze si vopsea care nu are nicio legatura cu pub vanduta de firma specializata
  • nu a investit prea mult sa scris in presa studioul e luat de locic care era in foame de bani si a dat mii de hectare pe nimic .....iar restu sunt sponsorizari de la pdl ;) asa ca domnu dan nu a pierdut si nu va pierde bani niciodata
  • Tocmai de asta Pro-ul isi baga picioarele in orice altceva are, print, radio, etc.
    Pentru ca nu merita sa aloci resurse decat acolo unde merita cu adevarat.
    La cata audienta face Pro FM, nu m-as mira sa ramana si asta doar online. Ziarul Gandul a facut deja pasul asta si cred ca mutarea a fost inspirata.
  • Problema e ca OTV a investit o suma uriasa in studiourile noi. Bani pe care nu-i va mai recupera niciodata.

Trimite un comentariu