Skip to main content

Romtelecom a reluat licitațiile pentru conturile de media și creație

 

sursa adevarulDupă o pauză de patru luni, Romtelecom a reluat procesul de licitație pentru conturile de media și creație. Inițial, procesul de selecție pentru serviciile de creație, strategice, direct marketing, online, producție advertising și evenimente a fost lansat la începtul lunii noiembrie.

Publicitate

"Selecția se va derula în urmatoarele luni și sperăm că până la finalul verii să avem noile contracte semnate cu agențiile care vor câștiga licitațiile", au declarat oficialii Romtelecom.

Potrivit reprezentanților Romtelecom, licitațiile au fost "înghețate" pentru că se dorea alinierea briefurilor transmise în procesul de selecție cu “direcțiile strategice comerciale ale companiei”, care nu erau finalizate la momentul deschiderii procesului de selecție.

“De la inceputul acestei saptamani s-au transmis notificari catre cei care si-au manifestat interesul sa participe la licitatii (peste 20 de agentii) in procesul deja lansat, pentru anuntarea reluarii procesului”, au declarat reprezentanții Romtelecom ca urmare a unor întrebări trimise de paginademedia.ro.

Ce au mai spus reprezentanții Romtelecom despre licitații?

“Procesul de selecție pentru servicii de media se va desfășura pentru toate brandurile din portofoliul companiei, între care cele mai semnificative sunt Romtelecom Voce, Romtelecom Clicknet, Romtelecom Dolce și Romtelecom Business Solutions. (...) Vor fi evaluate atât strategia de media, cât și prețurile oferite.”

În prezent, serviciile de creație și strategie sunt gestionate de Graffiti BBDO, agenție care a câștigat contul Romtelecom în urmă cu aproximativ doi ani.

United Media se ocupă de serviciile de media ale companiei, în timp ce Frank Digital gestionează, în principal, comunicarea online de marketing și brand a operatorului de telefonie.

Sursa foto: Adevărul

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu