Skip to main content

10 mai: Telesport și Vox News au pierdut licențele de emisie

 

Telesport şi Vox News şi-au pierdut licenţele audiovizuale, după ce le-au fost retrase de Consiliul Naţional al Audiovizualului, devenind astfel primele televiziuni de sport, respectiv ştiri din audiovizualului românesc care se închid, scrie Mediafax.

Publicitate

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a hotărât, pe 5 mai, în unanimitate, retragerea licenţelor audiovizuale pentru mai multe televiziuni, printre care şi Telesport şi Vox News. Telesport făcea parte din grupul Realitatea, iar Vox News era deținută de Radu Moraru și Bobby Păunescu.

Ambele televiziuni şi-au întrerupt total emisia mai mult de 90 de zile, fapt pentru care licenţele lor audiovizuale au fost retrase de CNA în baza Legii audiovizualului.
Telesport şi Vox News, primele televiziuni de sport, respectiv ştiri care se desfiinţează

 

Reţeaua de ziare gratuite "Adevărul de seară" (ADS) se desfiinţează. ADS va deveni un supliment inserat în ziarul plătit "Adevărul", care ar urma să fie distribuit, astfel, în aproximativ zece ediţii regionale, scrie Evenimentul zilei, care citează paginademedia.ro.

Comasarea reţelei "Adevărul de seară", scrie Evenimentul zilei, are loc în condiţiile în care tirajul "Adevărul" a scăzut dramatic în ultimul an, de la o medie de 125.000 de exemplare pe zi la 40.000.

Tirajul cotidianului "Adevărul" a înregistrat o scădere dramatică în ultimul an. La fel şi vânzările. Astfel, dacă în ianuarie 2010 "Adevărul" vindea aproape 130.000 de exemplare, un an mai târziu cifra a fost de 42.000.

Scăderea se menţine în aceleaşi limite, comparând perioada ianuarie-aprilie a anului 2010 cu cea din 2011. Iar, în pofida scăderilor dramatice de tiraj, retururile au crescut de la 10-15%, în primele trei luni ale lui 2010, la 35 -45% în aceeaşi perioadă din 2011.

Potrivit unor surse din Adevărul Holding, au existat zile anul acesta în care cotidianul a fost tipărit şi în 25.000 de exemplare.
Noapte bună, "Adevărul de seară"! Trustul are datorii

 

Revista de afaceri Forbes România, a lansat luni, 9 mai, platforma online www.forbes.ro , scrie Adevărul. Lansarea site-ului vine la doi ani de la apariția revistei pe piață.
S-a lansat www.forbes.ro!

 

Numărul de bilete vândute de cinematografele româneşti a crescut cu 23,3% în anul 2010, ajungând la 6,5 milioane, a anunţat ieri Observatorul European al Audiovizualului, potrivit Mediafax.

Potrivit acestui raport, încasările din cinematografie au crescut în România în anul 2010 cu 29,2% şi au totalizat 26,4 milioane de euro.

Numărul de bilete vândute în sălile de cinematograf din România a ajuns în 2010 la 6,5 milioane, în creştere cu 23,3% faţă de 2009.
Românii merg mai mult la cinema. Numărul de bilete vândute de cinematografe în 2010 a crescut cu 23,3%

 

Valoarea primelor 100 de branduri la nivel global a crescut cu 17% faţă de anul trecut, ajungând la 2,4 trilioane de dolari, scrie Financiarul, care citează cea de-a 6-a ediţii a BrandZ, studiul realizat de agenţia Millward Brown.
Apple a detronat Google în clasament, devenind cel mai valoros brand din lume în acest an, cu o creştere de 84% faţă de 2010, ajungând la 153,3 miliarde de dolari.

Pe locul secund a trecut Google, a cărei valoare de brand s-a diminuat cu 2%, până la 111,498 miliarde de dolari, fiind urmată de IBM cu 100,849 miliarde de dolari, un avans de 17% faţă de 2010.
În ceea ce priveşte segmentele ce s-au bucurat de cele mai mari creşteri ale valorii brandului, asigurările sunt pe prima poziţie, cu un avans de 137%, creştere datorată includerii în clasament a unor companii precum China Life Insurance, Ping An şi China Pacific Insurance.
Primele 100 de branduri din lume valorează în total 2,4 trilioane de dolari

 

În contextul unei creşteri a cifrei de afaceri în 2010, Mihaela Nicola, CEO al holdingului de comunicare The Group, vorbeşte într-un interviu acordat Wall-Street.ro despre "€œdesfășurătorul de business”, concurenţa cu celelalte agenţii de media şi despre cum vor evolua anul acesta principalele canale de comunicare.

Wall-Street: Spuneai că la sfârşitul anului trecut o parte din clienţi au început să comunice mai puternic. Asta ne indică vreo tendinţă sau au fost câteva cazuri fericite? Putem trage concluzia că piaţa s-a mai dezgheţat şi că va evolua pozitiv anul acesta?
Mihaela Nicola: Sunt practic nişte exemple izolate de care emoţional te agăţi ca să-ţi găseşti încurajarea că ai început să intri pe linia progresului. Dar sunt doar nişte cazuri de la care nu poţi extrapola concluzia. Şi atunci răspunsul responsabil e că nu există în fapt o tendinţa.
Adică nu vezi pasul acela mic, mai îndrăzneţ la majoritatea sau la toţi clienţii în aşa fel încât să tragi concluzia că piaţa s-a dezmorţit. Nu, anul trecut au fost nişte cazuri fericite, dar câteva şi izolate.
Nicola, The Group: Între noi şi celelalte agenţii de media nu e o luptă egală

 

Mihai Fanache, manager al MediaCafe, regia care vinde publicitatea Yahoo în ţara noastră, a declarat pentru DailyBusiness.ro că a€œexista o strategie de dezvoltare a unor verticale proprii însă nu sunt informaţii pe care le pot prezenta”.
"€œSunt dezvoltări ce vor deveni publice şi în acest an. Deocamdată, informaţiile legate de modul de utilizare a platformei locale .ro sunt esenţiale pentru definitivarea strategiei de produse”, a adăugat Fanache.

Acesta a mai precizat că începând de marţi, MediaCafe va începe redirecţionarea a€œprogresiva a traficului de frontpage a€˜dot coma€™,către proprietatea locala”.
Yahoo.ro va produce content propriu

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu