Skip to main content

SCHIMBARE. Cu laptopul pe teren după cititorii de presă scrisă

 

Datele pentru studiul SNA Focus vor fi culese de pe teren cu laptopul. Până acum cercetarea BRAT se făcea prin completarea unor chestionare pe hârtie.

Publicitate

Studiul SNA Focus colectează date calitative despre profilul cititorilor de ziare şi reviste din România.

Noul studiu SNA Focus a fost lansat de BRAT săptămâna trecută. În termeni tehnici, metoda de culegere a datelor cu laptopul se numeşte CAPI (Computer Assisted Personal Interview) de colectare a datelor.

Primele rezultate ale studiului vor fi publicate de BRAT la inceputul anului urmator. Metro Media Transilvania şi GfK România vor colabora la realizarea studiului pentru următorii trei ani.

În urma unui proces de selecţie de oferte, BRAT a decis să realizeze noul studio prin continuarea parteneriatului avut în ultimii 6 ani cu Metro Media Transilvania şi începerea unui nou parteneriat cu GfK România. Cele 2 companii vor colabora cu BRAT la realizarea studiului pentru o perioadă de 3 ani.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • popa popa
    ce prostie. eu traduc asta in usurarea muncii operatorilor de teren. vor completa mai usor, din burta si din interes si dupa comanda lui ispas chestionarele. oricum sna e cea mai mare facatura posibila, cifrele fiind umflate in interesul midas media.
  • hp ft hp ft
    treaba asta se stie tare de mult, ma mir cum de abia acum postezi marea "noutate"

Trimite un comentariu

sus