Skip to main content

Revistele pentru femei, mai stabile decât ziarele

 

Ca întreg printul, și publicațiile pentru femei au avut scăderi în materie de vânzări. În comparație cu ziarele însă (care au pierdut zeci de mii de exemplare), minusurile revistelor glossy pentru femei sunt considerabil mai mici.

Publicitate

Cea mai mare diferență pe primele luni din 2011, comparativ cu anul trecut, o are Cosmopolitan (cel mai vândut glossy pentru femei): - 13.000. Singurele creșteri de vânzări: Avantaje și Marie Claire.

Cifrele, în continuare:

  • Cosmopolitan și Joy sunt cele mai vândute reviste glossy pentru femei. Ambele au scăderi pe primele luni din 2011, în comparație cu primul trimestru de anul trecut.
  • Clasamentul este completat de Avantaje și Marie Claire, ambele cu un mic plus: 1.600 la Avantaje și 1.300 la Marie Claire.
  • Situația este diferită la revistele mass-market. Click pentru femei (cea mai vândută) are vânzări la jumătate față de anul trecut. Este urmat de Femeia de azi și de Libertatea pentru femei.

Vânzările revistelor pentru femei în primul trimestru din 2011, comparativ cu 2010

Revista   Vanzari ian.-mar. 2011   Vanzari ian.-mar. 2010   Diferenta  
Women Lifestyle
Cosmopolitan 20.765 33.540 -12.775
Joy 17.728 28.666 -10.938
Avantaje 16.309 14.651 1.658
Marie Claire 15.400 14.064 1.336
Unica 14.849 18.221 -3.372
ELLE 13.562 15.424 -1.862
Glamour 13.115 22.927 -9.812
Viva 12.809 14.889 -2.080
Ce se intampla doctore? 12.431 17.473 -5.042
Femeia 10.728 15.668 -4.940
Superbebe 10.371 9.972 0.399
Mami 9.804 15.679 -5.875
Tabu 9.512 10.434 -0.922
Psihologies 8.960 10.700 -1.740
Women mass-market
Click pentru femei 73.400 139.800 -66.400
Femeia de azi 67.856 83.568 -15.712
Libertatea pentru femei 50.483 68.271 -17.788
Ioana 21.701 28.135 -6.434
Felicia 15.652 22.976 -7.324
Lumea Femeilor 14.937 21.236 -6.299

Sursa: BRAT

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • slaba de tot "analiza" asta pe reviste. Petrisor, ia uite aici analiza:
    http://www.carminix.ro/marirea-si-decaderea-presei-scrise-ianuariemartie-2010-2011/ .
    Am descoperit-o pe FB la Orlando Nicoara (eu am descoperit-o acum, el a postat-o mai demult). N-are legatura cu el, e facuta de o tipa, din cate am vazut, dar e mult mai profi facuta decat ce ati scris voi alandala aici. Asta daca chiar esti interesat de media, de piata de reviste, de print...
  • RRH ai mare dreptate. Coperta e ft slaba, cel putin ultimul numar cu Venera Arapu e ingrozitor. De asemenea site-ul publicatiei e foarte alandala, nu poti citi un articol, o stire, nimic. Pare la prima vedere un magazin virtual plin de oferte.
  • Sau, nici macar revistele nu mai sunt in stare sa creeze continut credibil si inovator, precum recunoaste Tolontan ca se intampla in cazul ziarelor. Oricum, ma bucura foarte mult ca Click si mai ales Libertatea sunt in scadere vertiginoasa.
  • Despre TheOne...cred ca e cruda realitate. Cultul personalitatii promovat acolo de Esca a esuat. Ultima gafa monumentala a fost cea cu coperta (a cata oare?) cu ea insasi, cu ocazia numarului aniversar. Plus ca revista e slabuta si au iesit si cu personaje care nu vand, gen Dana Budeanu, Maria Marinescu, Camelia Sucu (super-uzata de toate revistele...). Se vor elitisti dar au dat-o-n bara. Pacat.
  • hm. cu toata promovarea de la pro si cu Esca revista The One nu apara nici in top? greseala sau cruda realitate?
  • Daca puneai scaderile procentuale probabil ca cifrele aratau diferit. Vezi impactul celor 4900 copii pierdute de Femeia care inseamna aprox. 30% intr-un an..
  • De remarcat ca Mami a pierdut pozitia de lider pe parinti! Nu-mi vine sa cred ca Superbebe a reusit sa-i depaseasca! Bravo Superbebe!

    Este scaderea revistelor un semn ca lumea se muta pe Internet sau nu mai are lumea bani de dat pe ziare si reviste?

Trimite un comentariu