Skip to main content

14 iulie: Mega-ediția de weekend Adevărul costă aproape 4 lei

 

Ziarul de weekend al Adevărul, de 128 de pagini, apare sâmbătă, scrie Adevărul. Mega-ediția de weekend, de două ori mai groasă decât ziarul din dimpul săptămânii, va costa 3,9 lei.

Publicitate

Din cele 128 de pagini, un sfert vor fi de actualitate, iar restul va reprezenta Weekend plăcut, o serie de secţiuni ce vor trata teme precum Viaţa, Timp liber, Cultură şi altele.

„Weekend Adevărul“, un ziar complet

Conglomeratul media News Corp., deținut de Rupert Murdoch, este zguduit din temelii de scandalul interceptărilor telefonice ilegale ale News of the World, notează Hotnews.

Compania renunță la oferta pentru preluarea BSkyB, se gândește să își vândă titlurile din Marea Britanie și se va afla în centrul unei anchete și în Statele Unite ale Americii.

Murdoch intenționa să preia pachetul integral de acțiuni la rețeaua TV BSkyB. Decizia de a reununța a fost anunțată cu puțin timp înaintea unui vot prin care Camera Comunelor din Marea Britanie urma să îl îndemne pe magnat să renunțe la această afacere.

The Sun și The Times, alte titluri ale lui Murdoch, ar putea fi scoase la vânzare, după cum relatează Wall Street Journal, preluat de AFP. Iar în SUA, senatorul Jay Rockefeller cere o investigație prin care să se verifice dacă vreuna dintre organizațiile din conglomeratul media News Corporation a accesat ilegal date personale ale cetățenilor americani.

Ultima lovitura pentru "Rupert Mubarak" in scandalul interceptarilor ilegale: News Corp renunta la oferta pentru BSkyB
Scandalul ascultarilor ilegale: Dupa ce a inchis News of the World, Murdoch ia in calcul vanzarea tuturor cotidienelor britanice pe care le detine
Scandalul News of the World traverseaza Atlanticul: Un senator cere investigatii si in SUA

Începand din luna iulie, GfK România livrează pentru Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) rapoartele de monitorizare a investițiilor în publicitatea difuzată de stațiile radio, scrie Wall-Street.

Serviciul de monitorizare functionează pe baza unui soft de recunoaștere automată a spoturilor. Pâna acum, BRAT realiza monitorizarea radio prin ascultarea efectivă a spoturilor.
GfK devine furnizorul BRAT pentru monitorizarea publicitatii radio

Proximity, agenția de direct and relationship marketing a grupului BBDO România, va gestiona comunicarea Berlin Chemie, unul dintre jucătorii importanți de pe piața locală de produse farmaceutice, anunță Daily Business.

Primul proiect realizat de Proximity pentru Berlin Chemie a fost comunicarea pentru medicamentul Espumisan Easy.
Agentia Proximity comunica pentru Berlin Chemie

Mihai Petroff, director executiv al Mailers Serv, apreciază nivelul pieței de marketing direct la 25 mil. euro în acest an, în stagnare față de 2010. Încet, dar sigur, bugetele migrează de la marketingul direct clasic la cel digital, bazat pe informație, analizează Financiarul.

Andrei Georgescu, Managing Partner White Image, companie furnizoare de servicii de e-mail marketing, estimează că acest segment se va majora cu 25%-40% în acest an. ,"Valoric, piața de e-mail marketing este probabil undeva între 1,25 și 1,75 mil. euro, servicii externalizate către diverși furnizori", spune el.

Articolul citează și reprezentanți ai Mediapost Hit Mail și More Than Pub.
Piata de marketing direct stagneaza la 25 de milioane de euro

Câteva sute de persoane au participat, ieri seară, la o manifestaţie organizată în faţa postului de radio naţional, pentru a protesta faţă de concedierile din ultima perioadă din media publice, decise de o comisie înfiinţată de guvernul conservator al premierului Viktor Orban, relatează Mediafax.

Conform unui amplu plan de restructurare, dintre cei circa 3.000 de angajaţi din presa publică urmează să fie concediaţi 550 de la canalele de televiziune publice m1, m2 şi Duna Televizio, de la radiourile publice mr1, mr2, mr3 şi agenţia de presă MTI.
Protest la Budapesta, faţă de concedierile masive de la televiziunea şi radioul publice

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • O, pai stati sa vedeti cum se impart gratuit retururile pe terase, direct din masinile inscriptionate cu ads. Teancuri intregi. In general, zilnic, dupa ora 17. Sambata n-am fost pe terasa, nu stiu :D
  • Adev de wknd cred ca ar avea in jur de 95% retur dupa prima zi ! Riciu, pune mana p tel, formeaza nr lui cornete si apuca-te de dat afara incompetentii
  • Bine ar fi fost daca ati fi vorbit cu materialul in fata si nu carcoteli doar asa ca sa va aflati in treaba. Adevarul de weekend arata foarte bine.

    Sunt curios de un lucru: cei care spun ca sunt cateva personaje in aceasta industrie care ar trebui sa se retraga, ce fac in viata lor profesionala? Cat de buni sunt in acest domeniu al jurnalismului daca isi permit sa dea sfaturi altora care activeaza in domeniu? Si daca sunt atat de buni si atat de critici in privinta altora de ce au "curajul" de a scrie sub pseudonim si nu isi dezvaluie adevarata identitate?
  • Las' că bun si returul la ceva :P
    Ce mă întreb e doar dacă va reuși directorul editorial să impună gramatica limbii române la departamentele de marketing și publicitate :)
    Grigore, cu tot codul lui, a pierdut meciul ăsta!
  • @vetanase, tu probabil intelegi totul pe dos. ADS a aparut de ceva vreme, se face o luna. Tot 10.000 vinde desi Patriciu spunea ca "e primul produs in care ma regasesc complet". Serios!
    Ce zici, s-o mai regasi acum dupa ce a avut 360.000 retur? Iar weekend va fi la fel, o sa vezi.
  • @Pandel sunt cateva personaje in aceasta industrie care ar trebui sa se cam retraga, iar Ispas este unul dintre ei. ii stim pe pe restu'
  • 4 lei nu e mult ptr cine isi permite si/sau cine este interesat. partea proasta e ca nu prea exista public care sa aiba nevoie de produsul lor nevandabil. pe vremuri, economiseam hirtia si salvam padurea, acum omorim padurea ptr a satisface orgoliile unor editori care nu au nicio legatura cu economia de piata...
  • @ prada Nu va mai mntiti singuri! Cornete nu se intoarce sa respire aer cu " profesionistii" astia. Cineva se va asfixia. Dupa ce a fost porcait, acuzat pe la spate ( nu de ei direct ci prin interpusi) de tot felul de furaciuni inventate, dupa ce Andrei Stefan si compania au verificat penibilul imaginar in Italia si au descoperit ca numai niste amatori se puteau gandi ca acele carti se puteau tipari in China, dupa ce l-au " interogat" pe Stefan Iordache de la Leo Burnett cu privire la spatiul cumparat pe tv si au realizat ca unul dintre putinii manageri care nu s-a tinut de comisioane era exact Cornete, dupa ce s-au lamurit de minciunile debitate de Patriciu- fiica intoxicata fiind de moralistul Silviu Ispas devenit " expert" in achizitia de hartie de ziar, dupa toate acestea si multe altele ( apropo, am auzit ca Patriciu a " gasit" masina furata lui Cornete) eu nu cred ca el se va intoarce sa-i dreaga prostiile lui Imre si sa ridice din nou Adevarul de la 35000 cat a ajuns acum la 150000 cat ajunsese, asta dupa ce a avut taria sa nu stea nicio secunda in momentul in care Riciu a adus niste amatori la Adevarul. Asa ca sa vedem mai bine filmul asta prost si sa urmarim ce vanzari fac saptamanalele de pomina ADS si Weekend. Tineti-va bine!
  • Produse nascute moarte din fasa! Nu au nicio idee, imposibil de vandut, total neatractive pt publicitari! Cine cumpara azi ziar de un kil? Si saptamanal in era in care informatia e perisabila de la ora la ora! Riciu, pune repede mana pe tel si suna-l pe corneteanu
  • Si inca ceva: sa pui un ziar de 1 euro in Romania si sa speri sa vinzi mai mult de 20.000 de exemplare este delir total. Petrisor, ai uitat sa "intrebi" (te ironizam, pentru ca nu ai pus vreo intrebare ci ai reprodus un comunicat de PR) in ce tiraj apare si "creatia" asta.
  • Si voi la fel ca si fratii vostri cu alt URL. Asa ca uite si comentariul:
    "Dupa ce terminati cu pupincurismele si PR-ul poate “dezvaluiti” ca aceste “concepte originale” ale ADS si Weekend sunt niste totale catastrofe in care domnii Patriciu si Imre si-au dat masura (in)competentei. Aceste produse nu au cap si coada si sunt nioste palide incercari de a ascunde ce numai paginademedia nu (mai) vede si anume scaderile si taierile de costuri. Pentru prima oara in istoria presei un produs nou a fost tiparit in 370.000 exemplare (da, ati citit bine) si s-a vandut in 11.000 exemplare (ati citit la fel de bine). Poate asa dl Patriciu realizeaza ca intr-adevar nu se pricepe la acest domeniu iar voi ca “pierdeti” (era sa scriu “ocoliti”) stiri mult mai interesante decat ce sefi se mai plimba pe unde. La mai mare!"

Trimite un comentariu