Skip to main content

22 iulie: Pepsi se dă la Coca Cola. Ianțu: Nu cred în vorba “asta vrea publicul”

 

Războiul Cola: Pepsi a lansat recent o campanie în care se foloseşte de personaje reprezentative din reclamele Coca-Cola. Urşii polari şi Moş Crăciun, cunoscuți în spoturile Coca-Cola, schimbă acum marca în reclamele Pepsi.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=J8jmSdO20_s[/youtube]

Publicitate

Războiul Cola” este de notorietate și a început în anii 80. Iată una din cele mai cunoscute reclame din Războiul Cola:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wAP2yVsgI6c[/youtube]

VIDEO „Războiul cola“: Pepsi atacă din nou concurenţa

Din păcate, acum suntem invadaţi de scandaluri, trivialitate… Sunt prea puţine show-uri de divertisment de calitate”, spune Virgil Ianțu, într-un interviu acordat Jurnalului Național.

Nu cred în sintagma „Asta cere publicul!”. Telespectatorii au nevoie de alternativă la vulgaritate”, spune el.

Virgil Ianţu se reapucă, din toamnă, de „Vrei să fii milionar?”, la Kanal D.
Virgil Ianţu: Nu cred în sintagma „Asta cere publicul!”

Evenimentul zilei marchează intrarea în vacanță a emisiunii Happy Hour cu un interviu cu Cătălin Măruță.

EVZ: Prezentatorul "Happy Hour" pleacă în vacanţă cu un scop împlinit: le-a arătat telespectatorilor săi "adevărul lui Pepe", "necenzurat şi necosmetizat".

Măruţă: "Nu am reuşit s-o împac pe Zăvoranu cu maică-sa"

The New York Times Company, editorul cotidianului cu același nume a înregistrat pierderi de 119,7 milioane de dolari în cel de-al doilea trimestru al anului, scrie Daily Business.

În perioada similară a anului trecut, compania a înregistrat un profit de 32 de milioane de dolari.

The New York Times a înregistrat o creștere la numărul de abnați online. De la introducerea, în martie, a modelului de abonare online, 224.000 de utilizatori au ales să plătească abonament pentru a accesa conținutul de pe NYTimes.com
Editorul New York Times, pierdere de 120 mil. $ in T2

Aleksandr Lebedev, patronul publicaţiei London Evening Standard, spune că este interesat să relanseze săptămânalul News of the World - deţinut de miliardarul Rupert Murdoch şi care a fost închis în urmă cu două săptămâni -, dar pentru a reuşi acest lucru trebuie să vândă nişte afaceri ale sale, notează Mediafax.

"Îmi doresc acest lucru, dar nu cred că buzunarul meu este destul de adânc în acest moment, însă, dacă voi putea să vând oricare din afacerile mele, Aeroflot (companie de transport aerian, n.r.) sau vreun business bancar, atunci voi fi foarte interesat", a declarat Aleksandr Lebedev într-un interviu acordat în biroul său de la Moscova, potrivit themoscownews.com.

În prezent, Lebedev deţine, împreună cu fiul său, Evgheni, patru publicaţii britanice - London Evening Standard, The Independent, Independent on Sunday şi "i", acesta din urmă lansat anul trecut. Totodată, Aleksandr Lebedev deţine Novaya Gazeta din Moscova, publicaţia pentru care lucra jurnalista Anna Politkovskaia, asasinată în anul 2006 la Moscova.
Aleksandr Lebedev ar putea cumpăra News of the World

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • televiziunile isi ascund nemernicia si incompetenta sub cliseul "Asta cere publicul!".

    daca e pana acolo publicul poate cere si viol in direct...
  • alex, atat pepsi cat si coca-cola ar trebui accizate ca si alcoolul si tutunul. pentru ca dauneaza sanatatii la fel de mult.
    PS: preturile nu pot fi scumpe ci mari-medii-mici sau normale. In cazul cola sunt foarte mari, te costa sanatatea sau chiar viata.
  • @coco
    "din pacate" atat Pepsi cat si Cola sunt la fel de toxice!
    Marketingul e si el ... asemanator. Ca esenţă, nu ca "gust".
  • pepsi? ce este acest pepsi? o copie a coca cola daca nu era coca cola nu exista nici pepsi. pepsi si alte produse cola ar tebui sa plateasca catre coke drept pentru reteta cola.
    sa va spun un secret coca cola romania a vrut sa scada pretul la jumatate vara aceasta, dar cei de la consiliul concurentei nu au fost de acord. si pe urma te mai miri de ce sunt scumpe preturile din cauza la astia de la consiliul concurentei care nu sunt de acord cu scaderile
  • din pacate Pepsi a ramas in urma cu multi ani, si la gust si la marketing. In timp ce cola isi promoveaza ani de cariera pepsi faca promo-uri anti rival.

Trimite un comentariu