Skip to main content

26 iulie: Grevă la The Money Channel

 

Angajații postului de televiziune The Money Channel ar putea intra marți în grevă, pentru că încă nu și-au primit salariile pe luna iunie, scrie Daily Business.ro.

Publicitate

Motivul întârzierii îl reprezintă faptul că Dragoș Nedelcu și Sorin Freciu nu au preluat contractul de management, deși de la 1 iunie, The Money Channel a ieșit din administrarea companiei Asesoft și a fost preluat de compania Media A&S, au declarat surse din interiorul companiei, pentru DailyBusiness.ro.

Daniel Apostol, directorul televiziunii de business, a purtat luni o discuție cu salariații și le-a promis că își vor primi lefurile în momentul în care se va stabili concret cine administrează, în prezent, postul de televiziune.

De asemenea, pe tot parcursul grevei, angajații postului intenționează să difuzeze doar reluari.
Salariatii Money Channel ar putea intra in greva si vor difuza doar reluari

Andreea Mantea, Roxana Ionescu şi Laura Cosoi s-au lansat în televiziune după ce au pozat în tabloidul „Libertatea“. Pentru Roxana Nemeş, Carmen Popa şi Bianca Jurcă, „Click!“ a fost rampa de lansare.

O poză „trimisă la ziar“ le-a propulsat pe multe dintre domnişoarele avide de celebritate în showbiz, scrie Adevărul . Apariţiile sexy în reviste au propulsat-o destul de repede pe Mantea în televiziune. A fost asistentă la „Neatza cu Răzvan şi Dani", a prezentat alături de Mircea Radu emisiunile „Noaptea erorilor" şi „Din Dragoste". În 2009, a participat la „Dansez pentru tine".

“La începutul mileniului, nu era clar cum şi pe ce filieră poţi ajunge celebru sau mai ales celebră, aşa că multe românce vedeau în spaţiul din pagina 3 o trambulină către realizare”, a explicat Iulian Comanescu, analist media.
Ascensiunea fetei de la pagina 3

La sfârşitul acestei săptămâni, din 29 iulie, "Acces direct" intră în vacanţă, scrie Evenimentul zilei. După un an de emisiune, Simona Gherghe, singura prezentatoare a unui format tabloid din showbizul românesc, spune într-un interviu pentru EVZ că lupta cu bărbaţii o face mai ambiţioasă, dar şi că a devenit extrem de expusă.
Acces direct la Simona Gherghe

Răzvan Căpănescu, Chief Creative Officer la Publicis Bucharest, face parte din juriul festivalului Golden Drum, festival care are loc în mod tradiţional la Portoroz, în Slovenia, scrie Wall-Street.ro.

Juriul este format din 11 profesionişti de top din domeniul communicarii şi prezidat de Ştefan Schmidt, Creative at large/Europe şi Chief Creative Officer TBWAGermania.
Răzvan Capanescu, Publicis, jurizeaza la Golden Drum 2011

Criza şi revoluţia social media sunt factorii care şi-au lăsat cel mai puternic amprenta asupra industriei mondiale de publicitate în ultimii doi ani. Cum s-au adaptat publicitarii români şi care sunt tendinţele în piaţă? "Trebuie să ne educăm clienţii pe partea de digital. Încercăm să aducem clientul în barca social media", a declarat Oana Cociasu, managing director al agenţiei Lowe&Partners, într-un interviu acordat DailyBusiness.ro.

"Cred că ne întoarcem către brand-uri şi mai lăsăm puţin deoparte focusul exclusiv pe produs. Repunem brand-ul la locul lui. Îl cam uitasem din cauza produsului care trebuia să se vândă repede şi bine", a spus managing director-ul Lowe&Partners.
Şefa Lowe&Partners: Trebuie să învăţam clientul să vâslească în barca social media

Cotidianul american New York Times a atras circa 225.000 de abonaţi de la introducerea taxei de acces pentru conţinuturile online, în martie 2011, şi până în prezent, notează Mediafax și Adevărul.

În cel mai recent raport financiar, reprezentanţii New York Times Company au specificat că există alţi 57.000 de cititori care plătesc pentru a primi ziarul pe platforme precum Amazon Kindle şi Barnes & Noble Nook. De asemenea, 765.000 de persoane au abonament la ediţia tipărită a ziarului şi acces la conţinuturile sale digitale, informează warc.com.

Mark Zuckerberg, cofondatorul reţelei de socializare Facebook, este cel mai puternic om din peisajul media din Marea Britanie, în 2011, notează Mediafax, Financiarul și Wall-Street, care citează un clasament întocmit de publicaţia The Guardian.

În clasamentul "MediaGuardian 100 2011", care reuneşte cele mai importante personalităţi din sectorul media din Marea Britanie, pe locul al doilea se află Jack Dorsey, cofondator al reţelei de micro-blogging Twitter, urmat pe locul al treilea de Larry Page, noul CEO al Google.

Topul primelor zece cele mai importante personalităţi din industria media este completat de Mark Thompson, director general al BBC, Steve Jobs, liderul Apple, Rupert Murdoch, şeful News Corporation, Paul Dacre, editor al Daily Mail, Martin Sorrell, CEO al WPP, Simon Cowell, producător TV, şi Justice Leveson, judecător la Curtea Superioară.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu