Skip to main content

BRAT monitorizează reclamele pe radio. Daniel Drăgan, șef la Divizia evenimente la Medien Holding

 

Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) lansează un serviciu de monitorizare a investițiilor de publicitate în radio. Daniel Drăgan este șeful Diviziei evenimente din Medien Holding, grup care editează cotidianul România liberă și, mai nou, Academia Cațavencu.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Serviciul de monitorizare MIP Radio oferă, pentru început, rezultatul rezultatul monitorizării a 7 stații radio, obiectivul fiind ca până la finalul anului 2011 să fie monitorizate 10 stații radio din România.

Datele furnizate conțin informații cu privire la produsul sau serviciul comunicat, marca acestuia, tipul mesajului, formatul de publicitate, un fișier audio cu spotul difuzat și suma aferentă difuzării acestuia, utilizând tarifele de listă (Rate Card) ale stațiilor radio. Primele rezultate vor fi disponibile în 2 săptămâni.

Șeful evenimentelor de la Medien Holding, cinci ani experiență în media

Daniel Drăgan conduce, din această lună, Medien Holding Conferences, divizia de evenimente business a grupului.

Daniel Drăgan a lucrat pentru Media Production Group, Forum Invest şi FinMedia. În ultimii 2 ani a fost director de proiect în cadrul FinMedia, organizând peste 25 de forumuri, conferinţe şi seminarii.
Printre evenimentele organizate se numară: Central & Southeastern Europe Energy Forum – 2010, 2011, Airport Forum 2010 şi Proiectele IFRS 2010 şi 2011.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu