Skip to main content

Bye, bye ADOR! gata cu festivalul de creativitate românească

 

Festivalul de publicitate ADOR se închide, în octombrie, cu o ediție specială. Numele ediției trimite la finalul competiției: "10 ani de creativitate românească, bye ADOR".

Publicitate

Contactați de paginademedia.ro, reprezentanții organizatorilor au spus că anul viitor vor lansa un nou proiect dedicat industriei de publicitate.

În această ultimă ediție, specială, vor fi premiate cele mai bune lucrări create din 2002 și până în prezent.

La festival vor putea participa lucrări care au rulat în perioada 2002 -2011, pe teritoriul României. Înscrierile în competiție se pot face în lunile august și septembrie, iar câștigătorii vor fi anunțati în cadrul evenimentului aniversar din luna octombrie.

Toate lucrările înscrise în competiție vor fi incluse într-o arhivă și vor putea fi consultate - începand cu octombrie 2011 pe site-ul www.ador.ro, dar și într-un volum dedicat publicității românești din ultimii zece ani.

Categoriile competiției sunt:

  • TV
  • Radio
  • Print
  • Outdoor
  • Online
  • Campanii Integrate

Fiecare dintre aceste categorii va conține câte 10 secțiuni de produse și servicii. La finalul competiției, vor fi desemnați câștigătorii fiecărei secțiuni și categorii de concurs și vor fi acordate premiile Best of 2011.

Vor fi de asemenea oferite distincții speciale advertiserilor ce s-au remarcat în ultimii zece ani prin susținerea creativității din publicitatea românească.

Evenimentul 10 ani de creativitate românească, bye ADOR este organizat de The Institute și Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR).

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu