Skip to main content

15 august: Brandul turistic va mai înghiți 8,6 milioane de lei

 

Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului va achiziţiona "servicii de creaţie în vederea realizării campaniilor de promovare şi a creşterii gradului de conştientizare asupra brandului turistic naţional", scrie Mediafax, care citează site-ul e-licitatie.ro.
Anunţul implică un contract de achiziţii publice, tipul procedurii fiind licitaţia restrânsă. Valoarea totală estimată a contractului este de 8,6 milioane lei, fără TVA.

Publicitate

Banii vor proveni din fonduri europene nerambursabile (proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile FEDR - Programul Operaţional Regionale).
Criteriul de atribuire a contractului este preţul cel mai scăzut. Durata contractului este de 12 luni începând de la data atribuirii.
Ministerul Turismului va cumpăra servicii de creaţie de 8,6 milioane lei pentru promovarea brandului turistic

Valoarea acţiunilor Trinity Mirror a crescut cu 16%, potrivit reprezentanţilor companiei, care au precizat că închiderea publicaţiei News of the World a dus la creşterea vânzărilor titlurilor din portofoliul grupului, scrie Mediafax, care citează BBC News Online.

Tirajele ziarelor de duminică din portofoliul companiei - Sunday Mirror, People şi Sunday Mail - au crescut cu 4%, după ce News of the World, deţinut de News Corporation , a fost închis, fiind în centrul scandalului interceptărilor telefonice.
Totuşi, vânzările şi profitul companiei au scăzut în prima jumătate a anului. Profitul Trinity Mirror (înainte de taxe şi impozite) a scăzut cu 17%, în primul semestru al anului, ajungând la 47,7 milioane de euro. Veniturile companiei au scăzut, în primul trimestru, cu 2,9%, ajungând la 422 de milioane de dolari.
Închiderea News of the World, un avantaj pentru Trinity Mirror

În 10 ani, vei citi ştirile de pe mai multe suporturi de până acum. Schimbările din media vor însemna că va trebui să te adaptezi la fluxurile de ştiri care vor fi distribuite de o agenţie de profil sau chiar de o reţea socială, scrie Mediafax, care citează Business Insider.
Chiar dacă mulţi s-au grăbit să anunţe moarte print-ului, iată că cei de la Business Insider nominalizează ziarul New York Times printre brandurile media care vor exista şi peste 10 ani.
Şi asta pentru că numele şi produsul în sine sunt pur şi simplu prea valoroase pentru a dispărea complet. Structura redacţiei va fi, însă, diferită şi vor fi şi mai puţini angajaţi.
Citeşti ştirile în ziare sau online? Care sunt produsele media care vor rezista peste zece ani

Reprezentanții ziarului New York Times vor renunța pe 15 august la numărul de telefon care a intrat în istoria presei.

Din anul 1999 încoace, de fiecare dată când un angajat New York Times din sediul central din Manhattat sună de pe un telefon fix, pe ecranul apelatului apare numărul 111-111-1111.

Începând cu 15 august, New York Times va renunța la faimosul șir de ”1” și va începe să folosească numărul de telefon principal al ziarului, 212-556-1234, un număr mai puțin interesant însă corect din punct de vedere al dezvăluirii identității apelantului. Decizia ziarului vine ca urmare a unei legi federale care urmează să intre în vigoare și care le interzice companiilor să se ascundă în spatele unor numere de telefon care nu există în realitate și care nu pot fi apelate.
New York Times renunță la faimosul număr de telefon 111-111-1111

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu