Skip to main content

16 august: Cum vând revistele imagini „deformate“

 

Unele publicaţii au ajuns să ofere cititorilor imagini cu vedete perfecte, dar falsificate grosolan cu ajutorul programelor de editare foto. Reprezentanţii revistei pentru femei „Grazia“ au recunoscut zilele trecute că i-au subţiat talia lui Kate Middleton, dar „din greşeală“, scrie Adevărul.

Publicitate

Revista britanică „Grazia" a publicat în luna mai, imediat după nunta regală, chiar pe copertă, o fotografie cu o Kate Middleton mai slabă decât în realitate. Reprezentanţii publicaţiei şi-au cerut scuze pentru modificări şi au explicat că au ajuns la această „subţiere" a taliei din greşeală.

În realitate, ei şi-au dorit o fotografie în care ducesa să apară singură, dar aveau la dispoziţie doar poze de cuplu. Astfel, s-au văzut nevoiţi să-l înlăture pe prinţul William din fotografie cu ajutorul programului de editare.
FOTO Cum vând revistele imagini „deformate“

În goana după creşterea audienţei şi a veniturilor din publicitate, din ce în ce mai multe instituţii de presă, mai ales televiziuni, încep să furnizeze conţinut şi pe telefonul mobil. Predicţiile arată că în 2014, Internetul mobil îl va depăşi la trafic pe cel clasic, scrie DailyBusiness.ro.
Recent, divizia de Internet a Pro TV SA a lansat o aplicaţie pentru deţinătorii de iphone, în timp ce TVR Info, post cu o audienţă "deocamdata nemasurata” poate fi urmărit de câteva săptămâni live, de pe telefonul mobil.

Dorian Mastacan, managerul diviziei de new media din cadrul agenţiei de publicitate Media Today, a declarat pentru DailyBusiness.ro că acest nou canal de comunicare reprezintă atât o modalitate a televiziunilor de a-şi creşte veniturile din publicitate, cât şi de a-şi mări reach-ul, înglobând şi nişa celor care din diferite motive nu au timp să stea în faţa televizorului.
Goana după bani şi audienţă: Televiziunea atacă telefonul mobil

Publicaţia "Junge Welt", care aparţine organizaţiei de tineret a partidului de stânga radical Die Linke, a provocat indignare în presa germană, după ce a publicat un articol în care mulţumeşte fostei Germanii Democrate pentru "păstrarea păcii în Europa" şi pentru construirea Zidului Berlinului, scrie Adevărul, care citează Mediafax.

Revista "Junge Welt" a tipărit, pe prima pagină a ediţiei publicate sâmbătă, imediat după împlinirea a 50 de ani de la construirea Zidului, cuvântul "Mulţumim", pe fond roşu, şi o ilustraţie cu soldaţi est-germani care asigurau securitatea lucrărilor de construcţie în zona Porţii Brandenburg.

Articolul a provocat indignarea marilor ziare, printre care se numără şi "Die Welt" şi "Bild"."Publicaţia Die Linke îşi bate joc de morţii Zidului", apreciază "Bild", care adaugă că "apologia RDG ar trebui să devină delict".
Controversă: O revistă nemţească a mulţumit RDG pentru Zidul Berlinului

Sursa foto: Reuters

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu