Skip to main content

23 august: Fanfara Ciocârlia într-un spot pentru IKEA

 

Fanfara Ciocârlia semnează coloana sonoră a celui mai recent spot publicitar Ikea, lansat de curând în Marea Britanie. Muzica veselă a Fanfarei Ciocârlia a fost folosită într-o reclamă menită să promoveze dormitorul, „cea mai neglijată“ încăpere din locuinţă, scrie Adevărul.

Publicitate

Fanfara Ciocârlia semnează muzica din spotul TV al celei mai noi campanii Ikea, „Happy to Bed", care a fost lansată în Marea Britanie, conform brandrepublic.com.

[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?v=knag8BS246U&feature=player_embedded[/youtube]

VIDEO Muzică românească în reclame străine

Revenit după opt ani la cârma "Vrei să fii milionar?" , Virgil Ianţu spune că nu a uitat nimic din celebrul quiz show şi că pentru el "această emisiune este ca mersul pe bicicletă!".

Miercuri, 24 august, de la ora 20.00, primii 10 concurenţi de la "Vrei să fii milionar?", show-ul ce debutează la Kanal D, vor sta faţă-n faţă cu cunoscutul prezentator, scrie Evenimentul Zilei.

EVZ: Cum au evoluat emisiunile TV?
Ianțu: "Nu sunt eu vreun guru al televiziunii, dar afirm exact ce am spus mai devreme, nu-mi place ce văd, însă cred într-o schimbare care trebuie făcută treptat. Fiecare televiziune trebuie să ofere o alternativă publicului, divertisment de calitate, cu moderatori pregătiţi, care au ce să spună. Nu au apărut oameni noi la cârma emisiunilor, nu există răbdare pentru formarea lor. Şi totuşi e bine că apar producţii mari. De ce crezi că au început să aducă producţii mari? Pentru că acest tip de emisiuni, personaje îndoielnice despre care spuneam mai devreme, nu mai vând. Ce brand ar vrea să se asocieze cu acest gen de show-uri?"

Virgil Ianţu: "Personajele îndoielnice nu mai vând"

Frederic Beigbeder, scriitorul şi creatorul francez de sloganuri publicitare, a declarat într-un interviu acordat Hotnews că în lumea media şi a publicităţii, există o revoluţie şi totul se schimbă foarte repede.

El a dat exemplul CD-urilor, care în viziunea lui Beigbeder, au dispărut în zece ani, şi "nimeni nu mai cumpără albume la magazin", şi al cărţilor tipărite: "e posibil că, peste zece ani, să nu mai existe cărţi tipărite, doar cărţi pentru iPad".

"În ceea ce priveşte publicitatea, când lucrăm în acest domeniu lucrăm pentru televiziune şi reviste şi afişe stradale. E posibil că, în curând, televiziunea să fie pe net şi să lucrăm doar pentru publicuri-ţintă foarte reduse. E posibil să nu mai avem reviste şi să rămână doar afişele stradale", a completat Frederic Beigbeder.

Pe de altă parte, scriitorul a ţinut să precizeze că îşi menţine neschimbată opinia despre publicitate, conform căreia aceasta manipulează oamenii şi creează nevoi artificiale.
VIDEO Frederic Beigbeder: In media e o revolutie, dar publicitatea continua sa manipuleze si sa creeze nevoi artificiale​

Oana Andoni revine pe 27 august la pupitrul Ştirilor Pro TV din weekend, după un concediu de maternitate de trei luni, scrie Mediafax, care citează Pro TV Magazin.
După ce în iunie a născut o fetiţă, Ana Erica, Oana Andoni se simte pregătită să revină la muncă, chiar dacă este sigură că îi va fi dor de micuţă.
Oana Andoni revine la Ştirile Pro TV din weekend

Strauss Romania a investit peste 10.000 de lei în campania-concurs "Arta în cafea la tine acasă", desfășurată pe Facebook, iar premiile constau într-o serie de tablouri, din colectia "Coffeentasy", scrie DailyBusiness.ro.

Printre artiștii care semnează tablourile puse la bataie ca premii se numără și Andrei Puican, care a creat o întreagă colecție de lucrari pornind de la petele de cafea.
Investitie de 10.000 de lei intr-o campanie Strauss pe Facebook. Vezi tablourile scoase la concurs (FOTO)

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu