Skip to main content

4 august: Nedelcu: Veniturile Money Channel au scăzut în ultimele luni, fapt care a dus la blocaje financiare

 

"Blocajele financiare de la The Money Channel ţin strict de performanţa financiară a postului", a declarat Dragoş Nedelcu ieri pentru Mediafax. Acesta  a mai spus că speră că până azi, 4 august, se va semna contractul prin care el şi Sorin Freciu vor prelua managementul televiziunii de business.

Publicitate

Managementul The Money Channel, televiziunea de business din cadrul trustului Realitatea Media, ar fi trebuit să fie preluat la 1 iunie 2011 de compania Media Advertising & Sales, administrată de Dragoş Nedelcu şi Sorin Freciu, după ce postul TV a ieşit din contractul de management cu Asesoft.
Nedelcu: Veniturile Money Channel au scăzut în ultimele luni, fapt care a dus la blocaje financiare

Primul sezon din "Burlăciţa" pare să o ia, cel puţin după cum arată cifrele iniţiale, înaintea omologului său masculin, "Burlacul", scrie EVZ.ro.Producţia a adunat, după primele patru ediţii, 428.000 de telespectatori, asta însemnând, pe publicul all urban, 3,7% rating şi 11,6% share.

"Burlacul" şi "Burlăciţa" sunt variante ale aceluiaşi show, o producţie americană ce s-a bucurat de succes în ţara de origine. În Statele Unite, "Burlăciţa" se află deja la cel de-al şaptelea sezon.
Cine e mai tare: "Burlacul" sau "Burlăciţa"?

Deşi România este o ţară relativ mare din punct de vedere al populaţiei, între ţările din regiune, piaţa presei scrise este subdezvoltată, în media elecronice tranziţia către televiziunea digitală terestră întârzie, iar în domeniul instituţional şi legislativ media se confruntă în continuare cu neajunsuri.

Acestea sunt câteva dintre observaţiile referitoare la România într-un raport dat publicităţii în cadrul programului "Media şi democraţie în Europa Centrală şi de Est" al Universităţii din Oxford, scrie HotNews. Despre raport a scris iniţial Romaniacurata.ro.
Vezi raportul integral "Media şi democraţie în Europa Centrală şi de Est".

Audiţiile cu juriul X Factor s-au încheiat ieri la Bucureşti, după patru zile în care Paula Seling, Mihai Morar și Adrian Sînă au evaluat aproape 200 de concurenți, scrie Jurnalul Național.

La nivelul întregii țări, peste 600 de români şi-au dat concursul în faţa juriului, iar aproape 10.000 de oameni au venit să asiste show. Urmează etapa taberei de pregătire.
S-au încheiat audiţiile la X Factor

Sony Pictures Television a anunţat numirea lui John Rossiter în funcţia de general manager pentru canalele AXN din zona Europei Centrale, scrie DailyBusiness.ro.

Rossiter, care va avea biroul la sediul AXN din Budapesta, îi va raporta direct lui Eddie Nelson, vicepreşedinte pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa al Sony Pictures Television.

Rossiter va superviza dezvoltarea continuă a reţelei SPT din regiune, reţea ce include AXN, AXN SCI FI, AXN Crime şi Animax. Acesta va fi director general al canalelor SPT din Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Slovenia, Croaţia, Serbia, Bosnia şi Macedonia.
Canalele AXN din Europa Centrală au un nou director general

Agenţia DDB Bucureşti a realizat campania de imagine pentru sistemele de încălzire Ariston Thermo, în urma câştigării licitaţiei pentru servicii de creaţie, scrie DailyBusiness.ro, care citează un comunicat de presă.
Campania a fost lansată la nivel naţional şi foloseşte un mix de canale de comunicare, precum TV, outdoor, online şi în-stores.
DDB Bucureşti a realizat o campanie de imagine pentru Ariston

Sursa foto: badpolitics.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • daca Money Channel are pierderi ce va rezolva noul management?
    nu tot astia 2 sunt cei care au bagat televiziunea in faliment?
    Vantu vrea sa arunce ultimii bani ai deponentilor FNI pe Money ChanneL?

    sunt cateva intrebari...
  • Elisabeta Roman si Daniela Cojocaru sunt sexy, tot respectul pentru Florian Petrica si Sorin Barariu ! Aveau o emisiune cu oameni din publicitate, pacat ca au renuntat la ea, nu-i duce mintea sa-l cheme pe Bogdan Naumovici,exceptional om !!!
  • pe Money am urmarit-o de cand era mormoloaca, anuntata de zurgalaii lui A. Gheorghe de 1 MAI, nu mai stiu cand. au pornit stangaci de la inceput (si nu zic de oamenii din presa scrisa), poate ca ar fi trebuit, mai ales in calitate de tv de business, sa vina cu idei, formate cu priza, concursuri, reportaje pe teren, investigatii, interviuri cu gigei din china :). nu stiu nici bugetele e-adevarat
  • Normal, cu "moderatori" cu spume la gura gen soviani sau danca cine mai plateste publicitate la TMC ? Poate Dan Diaconescu :))

Trimite un comentariu