Skip to main content

19 septembrie: Sorin Ovidiu Vîntu: Realitatea are managerul pe care şi l-a dorit

 

Sorin Ovidiu Vîntu a declarat că nu-l interesează situaţia trustului Realitatea Media spunând că echipa are "managerul pe care şi l-a dorit" şi că Sebastian Ghiţă este "un escroc", relatează Mediafax.

Publicitate

"Cei de la Realitatea au managerul pe care şi l-au dorit. Pe mine nu mă interesează. Domnul Ghiţă este un escroc", a spus Vîntu.

Declarația a fost făcută la Tribunalul Bucureşti unde instanţa a reluat dezbaterile în care omul de afaceri este judecat pentru favorizarea lui Nicolae Popa.

Instanţa Tribunalului Bucureşti a admis, în 8 septembrie, deschiderea procedurii generale de insolvenţă în cazul trustului Realitatea Media, soluţia putând fi contestată la Curtea de Apel Bucureşti.
Sorin Ovidiu Vîntu: Realitatea are managerul pe care şi l-a dorit, Ghiţă este un escroc

Administrația Finanțelor Publice Sector 5 cere insolvența Editurii România Mare, deținută de președintele PRM, Corneliu Vadim Tudor, scrie DailyBusiness.ro.
Dosarul a fost înregistrat joi, la Tribunalul București, iar primul termen al procesului va avea loc anul viitor, la sfârșitul lunii ianuarie.

Editura România Mare este înregistrată ca societate cu răspundere limitată, fiind compania care editează publicațiile România Mare și Tricolorul.

Președintele PRM este asociat unic în cadrul SC Editura Romania Mare SRL, unde a deținut, în perioada 10.01.2002 - 29.07.2003, și funcția de administrator.
Editura lui Vadim, în pericol de insolvență din cauza datoriilor la stat

Pentru a explica dezinteresul românilor pentru publicitatea la TV, care reiese dintr-un studiu recent realizat de GfK pentru IQads, EVZ a stat de vorbă cu publicitarii autohtoni. Potrivit cercetării realizate de GfK, 95% dintre români sunt deranjaţi de reclamele de la televizor.

"Mă îndoiesc că procentul de 95% e corect, probabil s-a ajuns la el ca urmare a modului în care a fost pusă întrebarea. Pe mine astfel de procente mă duc cu gândul la Ceauşescu", îşi exprimă Bogdan Naumovici, director de creaţie 23 Communication Ideas, îndoiala privind corectitudinea sondajului.

În opinia lui Bogdan Naumovici, drama industriei autohtone de advertising este că, din contră, telespectatorii nu sunt exigenţi deloc şi cumpără produse şi servicii promovate cu ajutorul unor reclame plictisitoare. "Oamenii care vin în focus grupuri (o tehnică de marketing în care sunt intervievaţi, într-un cadru informal, mai mulţi consumatori din publicul-ţintă, n.r.) duc publicitatea în zona mediocrului şi se opun reclamelor curajoase. Aşa că pot crede în studiu doar dacă presupunem că niciunul dintre cei 95% de români n-a fost niciodată într-un focus grup", subliniază creativulşef paradoxul situaţiei.
Reclamele TV româneşti, oglindă pentru consumatori

Televiziunea Mezzo Live HD a fost lansată oficial în România, vineri, în cadrul unui eveniment organizat la Institutul Francez din Bucureşti şi în prezenţa lui Christophe Winckel, directorul general al postului TV, scrie Mediafax.

Astfel, postul Mezzo Live HD se alătură televiziunii Mezzo, care este prezentă de peste zece ani pe piaţa audiovizualului din România, după cum a declarat Christophe Winckel, directorul general al celor două canale, în cadrul evenimentului organizat la Institutul Francez.

Potrivit lui Christophe Winckel, în prezent televiziunea Mezzo Live HD este disponibilă pe platforma Dolce a companiei de telecomunicaţii Romtelecom. Pe de altă parte, postul Mezzo este disponibil pentru aproximativ 700.000 de abonaţi ai UPC, RCS&RDS, Dolce, Telemach şi Ines.
Televiziunea Mezzo Live HD s-a lansat oficial în România

Elena Udrea, despre jurnaliștii care scriu pe turism: "Ceea ce este deopotrivă o recunoaştere a calităţii acestuia ca instrument de promovare turistică, dar şi o ocazie în plus de a ne consolida identitatea turistică la nivel internaţional. În acest context, mi-ar plăcea foarte mult dacă şi jurnaliştii români care scriu despre turismul naţional ar adopta mai mult din modul de raportare al străinilor la ţara noastră".

Declarația a fost făcută pe blogul ei, în contextul în care are loc în România Congresul Mondial al Jurnaliştilor şi Scriitorilor din Turism. Între 17 şi 25 septembrie, 200 de jurnalişti de la cele mai prestigioase publicaţii de turism se vor afla în ţara noastră pentru a evalua şi promova apoi potenţialul turistic, notează Mediafax. FIJET este cea mai mare organizaţie de profil, fiind înfiinţată în 1954 şi apoi asociată UNESCO.
Udrea ar dori ca jurnaliştii pe turism să adopte din modul de raportare al străinilor la România

De foarte multe ori clienții consideră site-ul companiei doar o carte de vizită, o imagine a companiei, afirmă Ana Maria Bogdan (36 de ani), cea care de aproximativ o lună și jumătate este noul managing director al Grapefruit, una dintre cele mai importante agenții de branding și digital din România.

De multe ori clienții rezumă site-ul la o carte de vizită, se uită doar la conținut, informație, la imagine, iar lucrurile nu ar trebui să fie ața. Nu îl văd și ca pe un instrument de vânzare, nu văd valoarea reală pe care o poate aduce businessului”, explică managerul pentru Wall-Street.ro. Până să preia sefia Grapefruit, Ana Maria Bogdan care a lucrat în companii precum Telemobil (operatorul retelei Zapp), Kanal D, Altex, ING Bank și Ogilvy Interactive.
Șefa Grapefruit: Adesea clienții nu văd site-ul ca pe un instrument de vânzare

Consiliul Director al IAB România a desemnat-o pe Ioana Anescu în funcția de director executiv al Asociației, scrie DailyBusiness.ro. Anterior postul a fost ocupat de Ionuț Oprea care a renunțat la funcția de director executiv al IAB România, în iulie 2011, fiind ales ca membru în Consiliul Director, unde coordonează și Consiliul de Social Media, după o perioadă de 4 ani în această funcție de conducere.

Ioana Anescu este implicată în activitățile IAB România începând din 2009 și anterior a ocupat postul de Secretar Executiv, fiind licențiată în Marketing la ASE București, lucrează în marketing și comunicare din 2003, iar din 2008 este o prezență activă în mediul online.
Ioana Anescu, noul director executiv al IAB România

Miliardarii Alexander Lebedev şi Serghei Polonsky s-au luat la bătaie în timpul unei emisiuni în direct la postul NTV, scrie Adevărul, care citează presa internațională.

Alexander Lebedev a declarat că a fost nevoit să recurgă la violenţă pentru că Serghei Polonsky a fost cel care l-a provocat şi ameninţat.

Alexander Lebedev şi Serghei Polonsky participau la emisunea „NTVshniki", unde tema discuţiei era criza economică globală. La un moment dat, Lebedev, enervat de discuţie, s-a ridicat şi a început să-i care pumni peste faţă lui Polonsky.
Conform informaţiilor apărute în presa internaţională, Lebedev s-a repezit la Polonsky după ce acesta l-ar fi ameninţat şi l-ar fi jignit. În urma loviturilor, Polonsky a căzut de pe scaun şi s-a ales cu mai multe vânătai şi cu pantalonii rupţi. Victima a declarat că va depune plângere împotriva lui Alexander Lebedev.
VIDEO „Mogulul“ Lebedev sare la bătaie în direct la TV

 Sursa foto: EVZ

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu