Skip to main content

Borsec este din nou cel mai puternic brand românesc

 

Borsec, Poiana, Kandia, Gerovital, Dorna, BCR, La Dorna, Dacia, Plafar și Timișoreana sunt mărcile care conduc în clasamentul celor mai puternice 50 de branduri românești în 2011, conform studiului lansat astăzi de către revista Biz și Unlock Market Research în cadrul conferinței BrandRo.

Publicitate

Cinci dintre mărcile aflate în primele 10 locuri în 2010 se află și acum în aceeași primă ligă: Borsec, Poiana, Dorna, BCR, Dacia și Timișoreana.

Pentru brandurile de media, anul acesta a fost realizat un clasament dedicat. Pro TV este liderul pe acest segment, cu un index foarte mare în ierarhia generală, fiind urmat de Antena 1, Radio Zu, TVR 1, Prima TV, Kiss FM, Radio 21, Libertatea, Adevărul și Europa FM, ultimele două fiind nou intrate în clasament.

Studiul Unlock Market Research a avut ca scop măsurarea “puterii” mărcilor românești al doilea an consecutiv, nu din perspectivă financiară, corporatistă, ci a investiției de încredere și afectivitate din partea consumatorilor.

Scopul acestui al doilea val (2011) a fost acela de a identifica puterea mărcii și din perspectiva capacității acesteia de a se menține în top într-un mediu economic instabil.

Autor: Cristiana Constantinescu cristiana_conyahoo.com

Comentarii

  • chiar asa, care audienta? stirile de la a1 sunt varza,ii bate esca de le suna apa in cap. acces direct e intrecut de maruta in fiecare zi, neatza cu razvan si dani sunt 0 pe langa stirile protv-ului de la ora aia. ce e de laudat ca au cumparat nora pt mama de la kanal d :))
  • surprinzator toata lumea lauda antena 1 pe aici, ce se intampla :)) protv nu a fost intrecut niciodata de a1 si asa va si ramane
  • Cum, nu e brandul de țară al Udrei? Vai, dar nu-mi vine să cred.
    În altă ordine de idei, din clasament lipsește un brand foarte popular mai ales în piețele din România: ”Roșii Românești”, piratat de mai toate roșiile UE precum mingile de ping-pong cu gust de ardei grași, care au gust de castraveți, care la rândul lor au gust de roșii.
  • Consider ca Antena 1 este defapt cel mai puternic brand media. Audientele uriase si profesionalismul cu care jurnalistii isi desfasoara meseria sunt doar cateva dintre criteriile care ma fac sa cred acest lucru.

Trimite un comentariu