Skip to main content

14 octombrie: Realitatea lui Elan poate folosi în continuare sediul din Piaţa Presei Libere

 

Realitatea TV  îşi poate continua activitatea în studiourile de la Casa Presei Libere, potrivit unei decizii luate, pe 12 octombrie, de Tribunalul Bucureşti.

Publicitate

Mesajul reiese din mai multe informări trimise angajaţilor şi colaboratorilor de către Rovigo, administratorul judiciar al Realitatea Media (firma lui Elan Schwartzenberg).

Cum a recăpătat drepturile asupra sediului, conducerea staţiei - Elena Chirică şi Sorin Enache - a şi trimis un e-mail cu precizări către toţi angajaţii postului, scrie Adevărul.

 "Solicitam angajatilor si colaboratorilor S.C. REALITATEA MEDIA S.A. sa nu dea curs niciunei solicitari in legatura cu postul de televiziune REALITATEA TV si/sau cu alte produse media apartinand Societatii (cum ar fi site-ul realitatea.net), chiar daca aceste solicitari sunt formulate de sefii departamentelor pentru care lucreaza, decat in cazul in care asemenea solicitari sunt confirmate expres de IRINA-ELENA CHIRICA sau de SORIN ENACHE", se arată în mail-ul intern.

În respectivul mesaj se mai preciza că Realitatea Media a formulat o plângere penală împotriva Asesoft şi a lui Sebastian Ghiţă pentru concurenţă neloială.
Realitatea Media îşi recapătă sediul din Piaţa Presei Libere

CNA încearcă să medieze conflictul dintre Antena TV Group şi RCS&RDS, după ce compania de comunicaţii a acuzat grupul media de condiţionarea financiară a retransmisiei Antena 1 şi Antena 3. Narcisa Iorga, membru al CNA, a precizat ieri că până de curând între cele 2 societăţi a fost "o complicitate", relatează Mediafax.

Mihai Dinei, reprezentantul RCS&RDS, a spus că grupul Antena pretinde societăţii de telecomunicaţii anumite sume de bani pentru retransmisia posturilor Antena 1 şi Antena 3, deşi aceste televiziuni sunt libere la retransmisie.

Actele care v-au fost puse la dispoziţie reprezintă acţiuni formulate de către Antena TV Group prin care se solicită aceste sume, respectiv o sumă de peste 2 milioane de lei pentru retransmisia postului Antena 3 şi Euforia, iar cealaltă acţiune, care face obiectul dosarului (...) de pe rolul Tribunalului Bucureşti (...) prin care Antena TV Group solicită o sumă de 60 de milioane de euro pentru retransmisia postului Antena 1", le-a spus Mihai Dinei reprezentanţilor CNA.

În schimb, reprezentanţii Antena TV Group au spus că grupul nu condiţionează financiar retransmisia posturilor Antena 1 şi Antena 3.

"Acei 60 de milioane de euro nu sunt pentru retransmisia programelor Antena 1 şi Antena 3, ci reprezintă depăgubiri (...), pentru că RCS&RDS ne-a transformat din canal de televiziune necondiţionat financiar şi tehnic în canal de televiziune condiţionat financiar, (...) încasând de la abonaţii săi tarife pentru nişte posturi pe care ei le primeau gratuit", a spus Mihail Puiu, avocatul Antena TV Group.
Conflictul dintre RCS şi Antena, în faţa CNA. Narcisa Iorga: A fost o complicitate între societăţi

CNA a decis, ieri, să someze public B1 TV, pentru emisiunea "Lumea lui Banciu", în care moderatorul Radu Banciu a încălcat dreptul la viaţă privată al lui Ştefan Bănică şi al familiei lui, scrie Mediafax.

Totodată, CNA a analizat o sesizare primită de la cântăreţul Ştefan Bănică, care a făcut plângere la Consiliu împotriva postului B1 TV, întrucât în emisiunea "Lumea lui Banciu" din 4 octombrie s-au făcut "acuzaţii deosebit de grave la adresa sa, a soţiei, a întregii familii şi a publicului său, într-un limbaj extrem de agresiv şi injurios".
B1 TV, somat de CNA pentru încălcarea vieţii private a lui Ştefan Bănică

Alexandru Lăzescu, preşedinte-director general al Televiziunii Române, a vorbit la evenimentul Graffiti BBDO The next 20 years, despre factorii care vor influenţa modelul de business media în viitor, apreciind că în televiziune ceea ce va rămâne important sunt ştirile şi marile show-uri, relatează Mediafax.

Lăzescu a explicat că, în analizarea industriei mass-media în contextul digitalizării, trebuie luaţi în considerare mai mulţi factori. Primul dintre aceşti factori ar fi suprasaturarea informaţională. În Europa, la sfârşitul anului 2010, existau peste 7.000 de posturi de televiziune, existând o ofertă de informaţii amplă şi variată.
Alexandru Lăzescu: Ce va rămâne în televiziune vor fi ştirile şi marile producţii

Radu Florescu, directorul general al Centrade Saatchi & Saatchi, unul dintre cele mai mari grupuri de comunciare de pe piata locala, este noul presedinte pentru Europa Centrala si de Est al Asociatiei Europene a Agentiilor de Publicitate (EACA), notează HotNews şi Wall-Street.ro. Aceasta este o organizatie non-profit cu sediul la Bruxelles care reprezinta agentiile de publicitate, de media si asociatiile agentiilor din Europa.

Practic, Florescu, un veteran al pietei locale de publicitate, se va ocupa de Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Letonia, Lituania, Polonia, Romania, Slovenia si Republica Slovaca. Ca presedinte al EACA a fost ales Moray MacLennan, CEO M&C Saatchi Worldwide.

Ediţia europeană a Wall Street Journal a anunţat demisia directorului publicaţiei, Thomas Langhoff, invocând "toleranţă zero pentru ceea ce ar părea o încălcare a normelor de etică profesională", scrie Mediafax, care citează un comunicat emis de editorul acesteia, Dow Jones.

Langhoff a demisionat în urma "unui acord încheiat între serviciul de distribuţie a ziarului (Wall Street Journal Europe, n.r.) şi firma de consultanţă olandeză Executive Learning Partnership (ELP), care putea să dea impresia că acoperirea actualităţii de către publicaţie putea fi influenţată de relaţiile comerciale" între cele două , anunţă agenţia financiară, fără a oferi mai multe detalii despre natura acestor relaţii comerciale.
Directorul Wall Street Journal Europe a demisionat. Integritatea editorială şi tirajul publicaţiei, printre motivele deciziei

Mai mult de jumatate (57%) dintre romani isi exprima satisfactia in urma utilizarii unui produs sau serviciu in discutiile cu ceilalti, in vreme ce 42% isi arata insatisfactia, arata o cercetare GfK Romania, citată de Wall-Street.ro.
Experienta proprie cu un anumit produs sau marca este principalul factor care genereaza word of mouth (WOM), indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ.

Peste jumatate dintre romani au avut, in general, mai multe experinte pozitive cu produsele si serviciile disponibile pe piata. Atunci cand oamenii sunt satisfacuti de un anumit produs sau serviciu, pe langa faptul ca vor continua sa il cumpere, o treime dintre ei impartasesc experienta lor cu cineva imediat dupa ce li s-a intamplat, iar o treime dintre ei discuta despre aceasta experienta atunci cand vine vorba despre o situatie similara.
Marketingul din gura in gura: Cat de eficient e word of mouth-ul la romani

Agence France-Presse (AFP) a făcut public, ieri, un ghid pe care l-a elaborat pentru a reglementa activitatea jurnaliştilor săi în reţelele de socializare, notează Mediafax.

În acest ghid, AFP cere jurnaliştilor care vor să fie activi pe Twitter sau Facebook în calitate de jurnalişti ai agenţiei, să respecte codul deontologic al agenţiei şi valorile promovate de aceasta - independenţă, echilibru şi imparţialitate.
AFP a stabilit o serie de reguli privind activitatea jurnaliştilor săi în reţelele sociale

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • ”Somnul națiunii naște monștrii” Națiune=TV-urile, monștrii=cabiștii. Deci, așa vă trebuie dacă nu v-ați implicat în autodistribuție și dezvoltare a tehnologiei privind acoperirea. Încă mai aveți timp să investiți în DVB-T.
  • Deci, mai baieti. Eu am contract cu RCS-RDS si nu scrie nicaieri ca platesc pentru canalele voastre cu mizerii. Schimbati legea ca sa nu mai existe must-carry-ul si poate atunci o sa sara Teszari cu banii pe voi, dar ma cam indoiesc.
    Ce ar trebui sa faca RDS dupa mintea voastra? Sa dea cablu gratuit la tot poporul?

Trimite un comentariu