Skip to main content

21 octombrie: Victor Ciutacu a câştigat procesul împotriva lui Radu Moraru

 

Victor Ciutacu a câştigat procesul împotriva lui Radu Moraru şi a postului B1 TV intentat în octombrie 2009 pentru afirmaţii "mincinoase" făcute în mai multe ediţii ale emisiunii Naşul.

Publicitate

Judecătoria Sectorului 1 a admis în parte acţiunea făcută de jurnalistul Victor Ciutacu şi i-a obligat pe realizatorul TV Radu Moraru şi televiziunea B1 TV la plata a 10.000 de lei daune morale, scrie Mediafax.

Decizia poate fi atacată cu recurs în 15 zile de părţile din dosar la Tribunalul Bucureşti.

Contactat de Mediafax, Victor Ciutacu a spus că este mulţumit de decizia intanţei, chiar dacă a venit după doi ani de zile de când a depus plângerea împotriva lui Radu Moraru şi a televiziunii B1 TV.

Victor Ciutacu: "Deserviciile de imagine pe care mi le-a provocat Radu Moraru sunt incalculabile după o formulă matematică. Instanţa a apreciat că prejudiciul meu de imagine este de 10.000 de lei, eu sunt mulţumit de faptul că mi-a dat dreptate, dar nu şi de cuantumul sumei. Concesiv fiind, însă, dacă fostul realizator TV şi postul unde am fost terfelit nu fac recurs, aştept ca Radu Moraru şi B1 TV să scoată banii".

Pe de altă parte, contactat de Mediafax, Radu Moraru a spus că va face recurs la decizia Judecătoriei Sectorului 1.

Radu Moraru: "O să facem recurs clar. Decizia a fost amânată de câteva ori, fapt foarte rar în practica aceasta din ce mi-au spus avocaţii. Am bănuielile mele, dar deocamdată n-am probe de ce a fost amânată. Este paradoxal că justiţia şi judecătorul n-au înţeles un lucru fundamental”.
Victor Ciutacu a câştigat procesul împotriva lui Radu Moraru şi a postului B1 TV

Reprezentanţii postului Antena 3 au semnat un contract cu americanii de la CNN prin care televiziunea ce aparţine familiei lui Dan Voiculescu s-a afiliat reţelei TV americane, notează Adevărul şi HotNews.

Antena 3 este, începând de astăzi, singura televiziune din România afiliată reţelei CNN, informează reprezentanţii postului Tv.

Semnarea contractului s-a făcut chiar în timpul unui breaking news, când CNN şi Antena 3 difuzau ştirea potrivit căreia Muammar Gaddafi a fost ucis.
Materialele Antena 3 vor fi preluate de CNN. Totodată, Antena 3 va prelua şi difuza, în exclusivitate în România, ştiri şi reportaje CNN.

Andreea Mantea şi-a făcut debutul ca prezentatoare cu normă întreagă a emisiunii Cancan TV difuzata de Kanal D. Ea va prezenta emisiunea alături de Adrian Artene, scrie Evenimentul zilei.

Începând de miercuri, Andreea Mantea va întregi echipa emisiunii Cancan TV.
Andreea Mantea si Adrian Artene vor apărea pe micul ecran în fiecare miercuri, joi şi vineri, de la ora 22.30, la Kanal D.
Andreea Mantea, coprezentatoare la Cancan TV

Bugetele tot mai mici pentru promovare au marcat puternic industria de comunicare deoarece clienții nu au mai avut curaj să aleagă campanii creative și acest lucru ar putea să le afecteze cota de piață. În acest context, atât clienții cât și agențiile ar trebui să aibă îndrăzneala pe care o aveau în urmă cu zece ani și să nu mai ia atât de multe hotărâri pe bază de focus grupuri, a declarat pentru Wall-Street.roȘtefan Iordache, directorul operațional al grupului de comunicare Leo Burnett.

Daca facem lucruri safe, călduțe, clienții își vor păstra cota de piață într-o categorie, dar, între timp, alții o vor schimbă. Clienții ar trebui să acorde puțină încredere agențiilor și să plătească diferența. Să nu mai pună prețul pe primul loc în evaluarea agenției. Problemele brandurilor sunt mai dificile și, cu siguranță, la aceste probleme răspunsul nu este agenția cea mai ieftina”, afirmă directorul operațional al Leo Burnett, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piața locală.
Leo Burnett: Trebuie să avem îndrăzneală de acum zece ani. Să nu ne mai ascundem după focus grupuri

Reprezentanții din industria de media și publicitate din Europa s-au întâlnit ieri la Parlamentul European pentru a-și împărtăși viziunea asupra strategiei de creștere a Uniunii Europene, „Europe 2020”, și pentru a discuta despre cum ar putea fi publicitatea folosită mai eficient pentru a cataliza creșterea numărului de locuri de muncă și a competitivității, scrie Fin.ro.

Au fost identificate trei puncte tematice ce vor atrage creșterea economică în următorul deceniu.

  • Creștere inteligentă (atrasă de cunoaștere, inovație, educație și societatea digitală)
  • Creștere sustenabilă (pentru o economie mai competitivă)
  • Creștere inclusă (economie cu un grad înalt de ocupare a forței de muncă care să furnizeze o coeziune economică, socială și teritorială)

Publicitatea este un factor-cheie în realizarea acestor obiective ambițioase.
Cum susține publicitatea economia europeană

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu