Skip to main content

5 octombrie: Radu Moraru: "Postul 10TV este în moarte clinică"

 

Postul 10 TV al operatorului de cablu RCS&RDS şi al cărui director general este Radu Moraru, se va închide, a declarat pentru Capital omul de televizune.

Publicitate

Nu am apucat să vorbesc cu cei de la RCS&RDS, însă pot să spun că 10TV este în moarte clinică”, a declarat Radu Moraru pentru Capital.

Întrebat care sunt motivele care au stat la baza acestei decizii, Radu Moraru a declarat că sunt foarte multe şi va fi nevoit să îşi facă un blog în care să prezinte toate aceste motive.

“Nu ştiu ce o să fac pe viitor. Eu să am o discuţie cu cei de la RCS&RDS pentru că şi pe mine m-a luat prin suprindere această veste. Ei au un stil mai aparte de a comunica”, a adăugat Moraru.
EXCLUSIV. Radu Moraru: "Postul 10TV este în moarte clinică"

Valerian Vreme, ministrul Comunicaţiilor, a declarat ieri că din punct de vedere tehnic România este pregătită să facă rapid tranziţia la televiziunea digitală terestră, relateaza Mediafax.

Potrivit ministrului Comunicaţiilor, acest proces ar urma să se producă în câteva luni, în funcţie de mai multe acte normative noi care sunt în curs de avizare.

Valerian Vreme a fost prezent la International Digital Forum 2011, un eveniment dedicat industriei televiziunii digitale, care se desfăşoară marţi şi miercuri la Bucureşti.
"România este pregătită să facă o tranziţie rapidă, dar trebuie să aşteptăm cadrul legal. A mai fost o strategie care a fost modificată, am purtat discuţii/ negocieri la fiecare instituţie implicată (în procesul de tranziţie la tehnologia digitală, n.r.). Din punct de vedere al calendarului, în funcţie de avizele pe care le luăm de la celelalte ministere, suntem pregătiţi ca, în câteva luni, să facem această tranziţie", a spus Valerian Vreme.
Ministrul Comunicaţiilor: Tranziţia la televiziunea digitală s-ar putea realiza în câteva luni

Între managerul Realitatea TV şi fostul şi actualul patron s-a declanşat un război total, în care sunt implicate ANAF şi CNA, scrie Adevarul.
Două direcţii din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi Consiliul Naţional al Audiovizualului au fost atrase şi folosite în războiul ce se poartă între managerul postului Realitatea TV, Sebastian Ghiţă, şi alianţa formată dintre fostul şi actualul patron, respectiv Sorin Ovidiu Vîntu şi Elan Schwartzenberg.

Vineri, la procesul în care este judecat pentru ameninţări cu moartea la adresa lui Sebastian Ghiţă, Sorin Ovidiu Vîntu a împărţit jurnaliştilor două documente ale Inspecţiei Fiscale din cadrul ANAF, adresate Oficiului de Combatere a Spălării banilor şi Direcţiei Naţionale Anticorupţie. Potrivit acestor documente, Sebastian Ghiţă va trebui să răspundă în faţa procurorilor anticorupţie, ca urmare a unor sesizări ale ANAF, privind operaţiunea de spălare de bani şi evaziune, cu prejudicii aduse statului estimate la peste 69 de milioane de lei (16 milioane de euro). Investigaţia fiscală arată că toate aceste mişcări de fonduri au fost comise sub umbrela Asesoft International SA, controlată de Sebastian Ghiţă (33 de ani).
Vîntu şi Ghiţă îşi dau în cap cu instituţii de stat

Postul de radio al Adevărul Holding va fi lansat de astăzi în eter. Postul va emite, într-o primă fază, pe frecvenţele 106,2 FM - la Bucureşti şi în zona sa metropolitană, 98,3 FM - la Sibiu, şi 91 FM - la Roman. În următorii ani, trustul Adevărul intenţionează să extindă reţeaua la nivel naţional, anunta ziarul cu acelasi nume.
Programele Click FM vor fi dedicate celor cu vârste cuprinse între 20 şi 45 de ani, cu educaţie medie şi superioară, mai scrie ziarul Adevarul.
Poftiţi la Click FM!

Cele doua fiice ale omului de afaceri Dan Voiculescu, Camelia si Corina, si-au impartit in mod egal afacerea Intact, dupa ce au majorat capitalul grupului la 300.000 de lei, scrie DailyBusiness.ro.

Astfel, capitalul social al Intact Media Group a fost majorat cu 299.800 de lei, respectiv de la 200 la 300.000 de lei, prin cresterea numarului de parti sociale cu 29.980, respectiv de la 20 la 30.000 de parti.

Aportul a fost adus in numerar de catre asociati, respectiv Camelia si Corina Voiculescu, proportional cu cotele de participare detinute anterior majorarii”, se arata intr-un anunt al grupului de presa.

Astfel, Camelia Voiculescu a adus o contributie la capitalul social de 149.900 de lei, aport in schimbul caruia i s-au atribuit un numar de 14.990 de parti sociale, in valoare nominala de 10 lei fiecare.

La randul sau, Corina Voiculescu a adus un aport de 149.900 de parti sociale la capitalul Intact, in valoare nominala de 10 lei fiecare.
Camelia si Corina Voiculescu pompeaza bani in Intact. Vezi cum a fost modificat capitalul

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Nasu e disperat ca nu mai are un post la care sa se vada pupaturile zgomotoase pe care le-a aplicat cu patos basescului! Ce interviuri memorabile i-a luat: "Nu-i asa ca sunteti destept? E adevarat ca sunteti cel mai bun?" etc. etc. etc. Sper sa nu-l mai vedem niciodata si sa fie un final definitiv in urma "mortii clinice"!
  • numai cine nu a dorit nu a trecut abonat la RCS&RDS. aproape juma' din romani + mii de romani de afara au antene satelit Digi/cablu Digi TV. pina si ultimul taran are pe casa antena Digi...asa ca milioane de romani vad meciurile din Liga 1 la Digisport.
  • @ vasile: I'm the one your mother told you to stay away from:P
    Dacă nu ştii limbi străine, dă-mi voie să-ţi mărturisesc că fraza ta şchioapă, care ţipă după semnul întrebării la mijloc, împrăşite un suav parfum de cizme şi straie purtate la mânăstirea Secu din Băneasa. Şi nu mă lasa în ignoranţă, te rog: care dintre prietenii tăi se cheamă Ocluzie Intestinală?
  • Amice, se vede treaba ca asculti telefoane si ca nu ai nimic comun cu televiziunea. Nu ma refer la televiziunea prin cablu, desigur. Faptul ca iti place sau nu o emisiune, este omeneste de inteles, si, din acest motiv, oamenii cu carte au inventat telecomanda pentru cei ca tine. In momentul in care nu iti place o emisiune, comuti canalul. Tu, in schimb, pentru ca te roade pizma pe succesul marelui jurnalist, ca sa pari mai inteligent decat ceilalti, consideri ca atacul la echipa acestuia este mai eficient. De altfel, tot asa a procedat si RCS-RDS, adica mai intai a disponibilizat echipa.
  • diginews e o gluma proasta, facuta cu nulitati din Antene si Realitatea. La ce echipa slaba au strans acolo, se alege praful in cateva luni. Stegerean e specialist in audiente, ca a coborat Observatorul A1 de la ora 19 la cele mai varza cote de audienta. "Mare" producator,"mare" caracter. Viitorul e cam sumbru pentru aia care l-au urmat.
    Radu Moraru e o pierdere pentru RDS, dar e totodata un castig pentru TVR.
  • Zexe, da ce te faci daca e doar un incompetent care a ales sa delege sarcini si functii executive unor ratati precum Catalin Chirila si Adrian Buca? Ce te faci daca omul nu e in stare sa managerieze nimic niciodata? Ce te faci daca n-a avut niciun rezultat niciodata? Si, mai ales, ce faceai cand vedeai mizeria de emisiune pe care o facea Chirila si o prezenta Moraru la 10 TV? Iti spun eu ce faceai, mazgaleai si tu cateva cartoane acolo, teleastule mic. Si ziceai ca lucrezi in televiziune.
  • Observ o suma de idioti care se bucura de necazul lui Radu Moraru. Ii spun necaz, pentru ca s-au mai gasit, de-a lungul timpului, tot felul de idioti care l-au chemat prin tribunale, aiurea, doar ca sa il inmideze, pentru ca a castigat toate procesele. RCS-RDS nu a facut nimic altceva decat sa incerce sa il scoata de pe sticla pe cunoscutul jurnalist. In principiu, daca privim cheltuielile facute cu acest scop, putem spune fara rezerve ca Radu Moraru este un jurnalist valoros. Si chiar este!
  • De cand a luat RCS-RDS meciurile din Liga 1, nu le mai vede nimeni. La fel s-a intamplat si cu Nasul, la fel va fii si cu noua televiziune de stiri pe care se lauda ca o vor deschide, dar nu mai apare. UPC nu l-au mai cumparat. S-a ales praful de tot ce atinge trustul lui Teszari, parca ar fi blestemat. Acum iau oameni la greu de la alte televiziuni pentru ca mai apoi sa-i lase someri. Ce naiba o fi in capul lor?
  • Naşule, trebuia să ţi se înfunde şi ţie:-) Unicul meu regret e că probabil îţi vei găsi rapid un nou stăpân potent financiar în căutare de mercenari de presă (cum bine remarca cineva mai sus). Bolnav de putere şi avid de bani, ai distrus un post generalist care se chinuie acum să redevină ce a fost în urmă cu 6-7 ani, îţi aminteşti? Tu, cu intelectul tău rudimentar de dealer de maşini second-hand, tu, cu vocabularul tău limitat la 200 de cuvinte, tu - nu altul - esti cel care ai transformat-o pe Bamboucha (Mbela Nzuzi) din bucatareasă în vedetă de televiziune. Tu ţi-ai promovat ciracii - Bucă şi Chirilă - din ipostaza de scuipători de seminţe prin regie în cea de producători generali (?!), tu ai decimat o redacţie profesionistă de ştiri pentru a face loc producţiei schizoide şi tabloide "6! Vine vidanja!" (sau cam aşa ceva). Producţie care, între noi fie vorba, s-a târât ani de zile la rating-uri de 0,3 - 0,5 în timp ce "Ştirile Naţionale" cu Mona Nicolici făceau un punct sau peste şi se băteau cu Focus-ul de la Prima TV pe acelaşi interval orar. Plus porcăriile tipice - gen producţie TV cu copyright pe firma Naşului dar produsă cu sculele şi oamenii din B1, producţie pentru care-l secai de bani pe Bobby Păunescu etc. Pentru toate astea trebuia să vină şi o zi a scadenţei. Nu te plâng, sunt convins că - dincolo de faptul că-ţi vei găsi stăpân -l-ai tapat şi pe Teszari de o găleată de bani din suma aia de 2 milioane de euroi declarată oficial la lansarea 10tv. Să-ţi stea în epiglotă!

Trimite un comentariu