Skip to main content

Cum a fost mediatizat Festivalul George Enescu

 

Ediţia de anul acesta a Festivalului George Enescu a fost mai mediatizată de presa tipărită şi online decât de posturile de radio şi televiziune, potrivit unui raport de monitorizare realizat de compania Media Image Group.

Publicitate

Despre eveniment s-a vorbit în cadrul a 1164 de materiale jurnalistice în perioada 28 august -10 octombrie.

Din totalul relatărilor, în presa online (693 de articole) şi în print (400 de articole) au apărut de 15 ori mai multe materiale comparativ cu mediile TV (43 ştiri) şi radio (28 ştiri), se arată în analiza Media Image Group.

Ediţia din acest an a Festivalului “George Enescu” a avut parte atât de o acoperire media de calitate, cât şi de o audienta impresionantă în presa scrisă, acumulând o audienţă generală de 68.1% din populaţia adultă, urbană, reprezentând un numar de 4 068 000 de cititori”, a declarat George Domnişoru, Sales Manager la Media Image Group.

Alte concluzii:

  • Jurnalul Naţional Supliment este publicaţia cu cele mai multe articole despre festival, iar TVR1 şi RRA sunt posturile TV şi radio cu cea mai mare mediatizare a evenimentului.
  • În presa presa locală, Timişoara este oraşul în care au fost publicate cele mai multe articole (24), urmat de Cluj (20), Iasi (10), Pitesti (9), Craiova (8), Ploiesti (5).
  • În ceea ce priveşte monitorizarea în mediul online, 173 de site-uri româneşti şi internaţionale din totalul celor monitorizate de Media Image Group au mediatizat Festivalul “George Enescu”, publicând 693 de materiale dedicate evenimentului.
  • În străinătate 21 de site-uri internaţionale (cele mai multe din Franta, Regatul Unit, Germania, Olanda, Austria, dar si Asia), majoritatea editii online ale unor canale media de prestigiu ( precum: www.dwworld.de Deutsche Welle, www.independent.co.uk,  www.telegraph.co.uk) au apreciat festivalul atât prin informări generale, cât şi prin comentarii sau cronici.
  • În presa străină, cele mai multe articole (9) au apărut pe paginile de Internet din Franta (4 articole pe www.lacroix.com, 2 pe www.lesechos.fr si cate un articol pe www.lexpress.fr, www.lepoint.fr, www.vousnousils.fr).

Metodologie:

Pentru realizarea acestui raport au fost monitorizate un număr de 20 de cotidiene centrale, 207 periodice centrale, (cifră ce include şi suplimentele acestora), 16 posturi tv, 10 posturi radio, 306 publicatii locale şi peste 1000 site-uri si bloguri, în perioada 28 august - 10 octombrie 2011.

Despre Media Image Group Group

Media Image Group este o companie de monitorizare de presă şi analiză de conţinut media, înfiinţată în 1999. În prezent are în portofoliu peste 250 de clienţi din toate domeniile. Printre aceştia se numără: Carrefour, Dacia, Bancpost, ING Group, Alpha Bank, Unicredit Tiriac Bank, OMV-Petrom, Orange, Vodafone, Cosmote şi mulţi alţii.

Sursa foto: Financiarul

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Alin Alin
    Bravo Media Image Group! O analiza cu adevarat profi.

Trimite un comentariu

sus