Skip to main content

31 octombrie: Preşedintele CNA - Nu demisionez la solicitarea Elenei Udrea

 

"Nu voi demisiona la solicitarea doamnei Elena Udrea", spune președintele CNA, Răsvan Popescu

Publicitate

Ce se întâmplă la Realitatea TV este doar un accident de parcurs, în care doi investitori în media s-au hotărât să se despartă. CNA nu se poate transforma într-o instanţă de divorţ cu partaj", a spus Răsvan Popescu pentru Jurnalul Național.

Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului a cerut demisia preşedintelui CNA pentru "degradarea presei" şi pentru că  „în spatele domnului Elan (patronul Realitatea TV – n.r.) se află Sorin Ovidiu Vîntu”, într-o emisiune din 26 octombrie, de la B1 TV.

În timpul mandatului meu, audiovizualul românesc s-a dezvoltat şi s-a diversificat în pofida crizei economice. CNA aşază lucrurile pe făgaşul legal, dar numai piaţa liberă şi publicul hotărăsc, până la urmă, câte posturi de ştiri pot funcţiona în România şi care vor fi acestea”, spune preşedintele CNA. Răsvan Popescu mai spune că nu are nicio legătură cu CNA faptul că, aşa cum afirmă Elena Udrea, în spatele omului de afaceri Elan Schwartzenberg s-ar afla Sorin Ovidiu Vântu.
Răsvan Popescu, preşedintele CNA: Bineînţeles că nu demisionez la solicitarea doamnei Udrea

Audienţele TV, furnizate de la 1 ianuarie 2012 de Kantar Media, vor fi măsurate pe toate platformele, inclusiv vizionarea online de TV, a declarat Lucia Antal, preşedintele Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor într-un eveniment care a marcat 10 ani de la înfiinţarea asociaţiei, scrie Mediafax.

Foarte important este faptul că peoplemeterele actuale şi în special cele care vor veni de la 1 ianuarie 2012 vor măsura absolut toate platformele şi metoda de recunoaştere a canalelor este una nouă, respectiv audiomatching. Acest lucru va duce la recunoaşterea exactă a canalului pe care îl vizionează persoana respectivă acasă", a explicat Lucia Antal.

Compania Kantar Media Audiences a fost desemnată câştigătoare la licitaţia organizată de Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA) şi Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) pentru alegerea furnizorului unic pentru Serviciul Naţional de Măsurare a Audienţelor TV (SNMATV), urmând să asigure măsurarea audienţelor TV în perioada 1 ianuarie 2012-31 decembrie 2015.
Noutate la măsurarea audienţelor TV: Va fi luată în calcul şi vizionarea online

GMP PR a fost desemnată "Agenția de PR a Anului", iar alpinista de 15 ani Crina Coco Popescu a fost declarată "Comunicatorul Anului" la cea de-a 9-a ediție a Romanian PR Award, eveniment ce premiază cele mai bune campanii de relații publice din țară, scrie HotNews. La gala de joi seară, au fost acordate 16 premii de aur, 28 de premii de argint, 10 diplome de excelentă și 2 premii speciale.
GMP PR a fost desemnată Agenția de PR a Anului la cea de-a 9-a ediție Romanian PR Award

Cosmote România a lansat, vineri, o nouă campanie de comunicare, ce își propune să reitereze mesajul transmis prin platforma "Fluturele", spot care a încetat să mai fie difuzat pe TV, notează Wall-Street.ro și DailyBusiness.ro.
Spotul a€œMama și fiul” a fost realizat tot de Papaya Advertising, agenție care colaborează cu Ogilvy România pentru campanile de business și brand image ale Cosmote.

[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=15unEbEuVY0[/youtube]

Noua reclamă vine la mai puțin de două luni de la lansarea campaniei „Fluturele”, care a reprezentat subiectul mai multor controverse legate de asemănarea cu un alt spot, realizat de același regizor grec, cu mai mulți ani în urmă.

Adesea angajații agențiilor de comunicare nu reușesc să înțeleagă ce se întâmplă în companiile pentru care lucrează, iar, dacă în urmă cu câțiva ani clienții ajungeau să se plieze după dorințele agențiilor, acest lucru se inversează acum, a afirmat pentru Wall-Street.ro, Radu Florescu, fondatorul și directorul general al grupului de comunicare Centrade Saatchi&Saatchi.

Anul acesta a fost unul dificil, cu o atmosferă grea” în care companiile au continuat să pună presiune pe agenții a€œpentru a ține bugetele la niveluri reduse, dar cu mai multă munca”, explică Radu Florescu (50 de ani), cel care în în 1990 punea bazele agenției de publicitate Centrade. În 1993 a afiliat această agenție la rețeaua globală Saatchi&Saatchi, iar de-a lungul anilor a lansat noi companii de comunicare, în prezent conducând Centrade Saatchi&Saatchi, un grup format din șapte agenții.
Acesta va înregistra în acest an o creștere a afacerilor de aproximativ 5% față de cele aproximativ 50 de milioane de euro obținute anul trecut. Iar profitul net, care a fost de 1,5 milioane de euro anul trecut, va crește cu un procent similar.
Florescu, Centrade Saatchi&Saatchi: De multe ori agențiile nu înțeleg ce se întâmplă la clienți

Prezentatoarea de televiziune Andreea Raicu a investit 25.000 de euro pentru a-și lansa publicația online de lifestyle Andreearaicu.ro. Ea își dorește să ajungă la 10 0000 de cititori până la sfârșitul anului, scrie Wall-Street.ro. În prezent, blogul personal al Andreei Raicu are peste 18 700 de cititori unici pe luna, iar pagină de Facebook în jur de 50 000 de fani.
Andreea Raicu a investit 25.000 de euro ca să lanseze propria revistă online

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • CNA-ul ... o institutie de tip comunistoid ce necesita o reformare si reorganizare rapida! Rasvan Popescu este perimat, expirat si anacronic ... prafuit!

Trimite un comentariu