Skip to main content

Sebastian Ghiţă: Dacă aş fi primit 30 de milioane de euro plecam de la Realitatea

 

Sebastian Ghiță: „Puteau să-mi dea 30.000.000 de euro și dispăream instant. Dar n-au vrut“.

Publicitate

Fostul manager de la Realitatea TV a declarat într-un interviu pentru Kamikaze că ar fi plecat de la Realitatea TV dacă ar fi primit dublul sumei pe care a investit-o în postul de ştiri.

În acelaşi material, Sebastian Ghiţă a vorbit şi despre brandul Realitatea TV pe care l-a estimat la valoarea de “cinci milioane de euro”.

În continuare, un scurt fragment din interviu în care patronul Asesoft explică cui îi va reveni dreptul asupra brandului Realitatea TV.

Rep. Kamikaze: Dar brandul „Realitatea“ este al dumneavoastră?
S.G.: Brandul este al societății care se află în faliment, al societății Realitatea Media. Nu e al nimănui. Noi personalizăm foarte mult lucrurile. Brandul nu-i nici al lui Elan, nici al lui Ghiță, nici al lui Vântu. E al unei societăți care e supusă deciziei adunării creditorilor, e al adunării creditorilor.

Rep. Kamikaze: Și cine e cel mai mare creditor?
S.G.: Ne vom judeca și vom vedea cînd se va forma tabelul cu datoriile către creditori. Ei vor încerca să-și maximizeze influența, eu o să încerc să mi-o măresc pe a mea.

Sebastian Ghiţă mai spune că el nu foloseşte brandul Realitatea TV, că el produce un conţinut, prin firma Asesoft, care este preluat şi retransmis de Realitatea Media, societatea care are licenţă pentru postul de ştiri.

"Este conținutul făcut în spațiile Asesoft, cu echipamentele cumpărate de Asesoft, în studiourile construite de Asesoft și cu oamenii plătiți de compania noastră", spune Ghiţă.

Cât priveşte sigla Realitatea TV, Ghiţă spune:

"Este dreptul fiecărui deținător de licență să difuzeze ce conținut dorește. Eu nu-i oblig să preia conținut de la noi. Ne-am declarat liber la transmisie, n-au decît să transmită ce conținut vor…"

Rep. K.: Se poate folosi brandul „Realitatea“?
S.G.: Eu nu folosesc brandul „Realitatea“. Eu nu fac nici o acțiune în legătură sau cu brandul „Realitatea“. Eu fac un conținut pe care îl poate prelua oricine.

Rep. K.: Și cine îl difuzează acum, de apare scris în colțul ecranului „Realitatea“?
S.G.: Acea companie, Realitatea Media.

Rep. K.: Ce joc! Și Realitatea Media dacă vrea să nu mai transmită conținutul făcut de compania dumneavoastră…?
S.G.: N-are decît s-o facă. E opțiunea lor.

Rep. K.: Și de ce nu întrerup transmiterea chiar de acum a acestui conținut făcut de Asesoft?
S.G.: Pentru că probabil nu pot să transmită altceva…

Sursa foto: Business Magazin

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Ghitaaaaa, ai mare tupeu !!!!! Tu trebuie sa primesti doar palme peste ceafa si suturi in dos! Despre ce investitii vorbesti? despre un amarat de studio format din 6 scaune, 3 mese si 8 plsme luate de la EMAG+FLANCO ???? DESPRE CE OAMENI PLATITI DE TINE VORBESTI? Prietene, ACEST CONTINUT DE CARE VORBESTI MATALE ESTE PRODUS DE CARE OAMENII ANGAJATI LA REALITATEA MEDIA, PE CARE, TIN SA-TI AMINTESC, MAI GHITA, CA NU I-AI PLATIT, DESI AI INCASAT PE ASESOFT TOTI BANII DE PUBLICITATE!!!!
  • ce afaceristul lu' peste e asta de-a investit 30 de milioane intr-o afacere care valoreaza 5. in ce dracu a investit? sau minte de ingheata apele si pe-o parte si pe alta?

Trimite un comentariu