Skip to main content

15 noiembrie: Ghiţă îşi vinde singur publicitate la RTV

 

Sursa CapitalRTV, postul condus de Sebastian Ghiță, funcționează fără venituri însemnate, atrase din publicitate. Promovarea unui retailer de electronice și electrocasnice, a unor softuri specializate, a unui producător de vinuri și difuzarea unor spoturi a "Salvati Copiii” reprezintă toată reclamă făcută atât în timpul pauzelor de publicitate, cât și pe site-ul televiziunii RTV, scrie DailyBusiness.ro.

Publicitate

Potrivit publicitarilor, RTV nu atrage reclamă atât din cauza audienței scăzute, dar mai ales pentru că bugetele de promovare sunt alocate la început de an, iar postul a fost înființat abia în luna octombrie.

Sebastian Ghiță a declarat pentru DailyBusiness.ro că spațiul publicitar al televiziunii este vândut printr-un sistem propriu, de o echipă a postului.

De asemenea, Ghiță a spus că reclama apărută pe site-ul RTV care promovează retailerul de electronice Flanco este făcută pentru că aceasta este a "o companie apropiată Asesoft Distribution”. Asesoft Distribution este, începând din toamnă anului trecut, acționarul majoritar al Flanco.
Cum trăiește un post înființat toamna: Ghiță își vinde singur publicitate la RTV

Constantin Duţu, membru CNA, ar fi dat declaraţii la Securitate, conform CNSAS, despre mai mulţi colaboratori de-ai săi. El susţine, însă, că totul este o înscenare, scrie Adevărul.

Unul dintre membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), Constantin Duţu (71 de ani), este acuzat de Colegiul Naţional pentru Studierea Arhivelor Securităţii (CNSAS) că ar fi făcut poliţie politică. CNSAS cere magistraţilor Curţii de Apel Bucureşti să constate în acest caz calitatea de colaborator al Securităţii.

CNSAS a prezentat magistraţilor motivul anchetei Securităţii, din „Planul de discuţii în anchetarea lui Duţu Constantin", datat 3 noiembrie 1981, şi anume:„Din declaraţiile balerinelor şi din comentariile presei străine, rezultă că Duţu C. le-a obligat pe balerine la prostituţie, plasându-le drept «marfă»în barurile unde ţineau programul." Duţu a negat vehement aceste infomaţii, strecurate de Securitate, susţinând că sunt invenţii.

Constantin Duţu a mai precizat că întreg dosarul de la Securitate este o „făcătură" a Partidului Democrat Liberal, pentru a-l da jos din scaunul de membru CNA.
„Pistolarul“ de la CNA turna balerine la Secu’

Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) va investi 1.500.000 de lei pentru înfiinţarea postului Radio Chişinău, prin preluarea pachetului majoritar de acţiuni al postului Arena FM din Republica Moldova, notează Adevărul.

Pentru achiziţia pachetului majoritar se vor folosi 100.000 de lei de la bugetul de stat şi 1.400.000 de lei, surse proprii de finanţare ale SRR.

Decizia înfiinţării Radio Chişinău vine după ce, în aprilie 2011, Consiliul de Administraţie al SRR a aprobat începerea procedurilor de extindere a programelor Radioului Public din România în Republica Moldova, prin preluarea a cel puţin 51% din acţiunile postului de radio şi portalului Arena FM.

Suplimentarea bugetului SRR pe 2011 cu 100 000 de lei s-a facut printr-o hotărâre de Guvern din 28 septembrie.
Radioul Public din România investeşte 1.5 milioane de lei în Radio Chişinău

Grupul media britanic BBC nu poate acoperi subiecte fierbinţi din Marea Britanie, cum este scandalul interceptarilor telefonice, din cauza eventualelor implicaţii politice, scrie Adevărul, care citează The Guardian.

Trustul de stat are mâinile legate din cauza reglementărilor Ofcom (Biroul de Comunicaţii – autoritatea guvernamentală care controlează audiovizualul) şi propriului cod etic, spune preşedintele BBC, lordul Chris Patten, potrivit “The Guardian”.
În ciuda tradiţiei BBC de a practica jurnalismul de investigaţie, nu puteam publica informaţii despre cheltuielile parlamentarilor, asa cum a facut «Daily Telegraph» şi nu puteam urmări povestea interceptărilor ilegale de la News International aşa cum au facut «The Guardian» prin campania pe care au dus-o”, a adaugat preşedintele BBC.
BBC nu poate trata subiecte cu implicaţii politice

Guvernul de la Beijing impune noi reglementări în mass-media care limitează folosirea de către jurnalişti a informaţiilor venite prin telefon, e-mail, site-uri, bloguri sau reţele sociale fără o verificare prealabilă, notează Adevărul.

Legile au fost impuse de Administraţia Generală a Presei şi Publicaţiilor din China şi au intrat în vigoare luna trecută, dar au fost publicate abia vineri. Editorii sau redactorii care nu respectă noile norme nu vor mai putea practica meseria de jurnalist timp de cinci ani. „Relatările false cresc, lovind în imaginea guvernului şi a organizaţiilor media", spun autorităţile chineze, justificând actul normativ.
Noi măsuri de cenzură în presa din China

Sursa foto: Capital

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • RTV deocamdata nu a fost preluat de RCS-RDS...l-am cautat in fiecarte seara si degeaba. Asta sa fie din cauza ca RCS pregateste Digi News?
  • RTV are toate sansele sa faca o audienta cat de cat rezonabila(0,3-0,5 media/zi)...ca sa poata vinde pub. Dar totusi va dura ceva timp - noroc cu alegerile de anul viitor, cand cred ca vor face spectacol ieftin (ca toate tv de altfel)cu invitati care urla, cu dezvaluiri "incendiare" etc. E limpede ca cel putin 12 luni Ghita va tot baga bani din buzunar...multa lume estimand ca il va tine mai putin timp! Este foarte greu cand intri pe piata cu salarii foarte mari (cu 25-50% mai mari) decat media pietei, cand tu nu ai sursa de venit (ma refer la pub.) si sa platesti in continuare toate aceste costuri de functionare. Solutia iminenta in primele 2-3 luni: scaderea salariilor! sau restructurarea angajatilor -> care este mai putin probabil pt ca nu prea are de unde alege oameni experimentati. Iar faptul ca RTV nu e distribuit de RCS pe cablu...nu il ajuta pe mult - o sa intre in lupta directa cu Digi News!(cred ca isi vor imparti punctul de rating(110.000-130.000 pers) dinsponibil - va ca o liga a doua a televiziunilor de stiri, cu echipele: B1, Tvr Info, N24 Plus)
  • rtv e un fel de national tv, si aia isi fac reclama la frutti fresh si la bere ... nu stiu ce marca pe care o produc tot la european drinks... in curind o sa difuzeze in reluare propriile emisiuni de stiri... la mai mare...

Trimite un comentariu