Skip to main content

23 noiembrie: Mass-media se mută pe Facebook. Firea despre închiderea Sfin: e doliu pentru mine

 

sursa Cotidianul.roBătălia pe piaţa media din România se dă acum şi pe platformele sociale. Piaţa media din România profită de creşterea popularităţii platformelor sociale, scrie Adevărul.

Publicitate

Cele mai populare branduri prezente pe Facebook sunt Kiss Fm (476.182 de fani), Radio ZU (401.443 de fani) şi Pro Tv (297.798 de fani). În topul ziarelor conduce „Adevărul" cu peste 44.000 de fani, urmat de „Cancan" (27.591 de fani) şi „Libertatea" (25.799 de fani).

Publicaţiile quality care apar în clasament după „Adevărul" sunt „Jurnalul Naţional" şi „Evenimentul zilei", cu 20.669, respectiv 17.503 de fani, potrivit facebrands.ro.

Topul revistelor este deschis de „Descoperă" (59.996 de fani), urmată de „Decât o Revistă" (38.409 de fani) şi „Dilema Veche" (27.678 de fani).
Mass-media se mută pe Facebook

Directorul general al Fin.ro, Gabriela Vrânceanu-Firea, comentează pe pagina sa de Facebook închiderea ediţiei print a publicaţiilor Săptămâna financiară, Felicia şi Fin.ro magazin spunând că ziua de 21 noiembrie a fost una de doliu pentru ea, scrie Adevărul.

"Ieri a fost zi de doliu pentru mine...Publicatiile "Saptamana financiara", "Felicia", "Fin.ro magazin" şi-au încetat activitatea în varianta pe hârtie. Vor supravieţui doar online. E bine şi aşa, ar spune unii. E rău că s-a ajuns la această situaţie, spun eu", scrie Firea peFacebook.

Ea completează că, din păcate, nu suntem în Franţa sau în SUA unde presa a fost sprijinită pentru a depăşi criza economică prin măsuri ale statului sau ale unor organizaţii care "nu au considerat cheltuiala cu presa tiparită o pierdere, ci o investiţie în democraţie, pentru asigurarea pluralismului şi diversităţii de opinie".
Gabriela Vrânceanu-Firea: Zi de doliu pentru dispariţia ediţiei print a Săptămânii Financiare

Cronica cârcotaşilor" este emisiunea tv cu cei mai mulţi fani pe Facebook - 291.408. Pe locurile doi şi trei se află „Românii au talent"cu 133.280, respectiv „Next Top Model by Cătălin Botezatu" cu 85.695 fani.

Actorii implicaţi în piaţa de media au păreri diferite legate de evoluţia bugetelor anul viitor. Astfel, într-un scenariu pesimist, piaţa ar putea să scadă cu 5%, iar în cel mai bun caz, ar putea exista o creştere de câteva procente, scrie DailyBusiness.ro.

Ileana Tomescu, managing partner al agenţiei de media Brand Connection, a declarat că într-un scenariu optimist, piaţa media va avea anul viitor un nivel egal cu cel înregistrat în 2011.

Pe de altă parte, din perspectiva pesimistă, susţine Tomescu, piaţa ar putea înregistra o scădere similară anului 2011 faţă de 2010, când volumele s-au micşorat cu un procent cuprins între 5 şi 7%.

Pe de altă parte, Mona-Lisa Caravaniez, managing director Ogilvy&Mather, vede o evoluţie a bugetelor de promovare în creştere cu aproximativ 7%, în 2012 faţă de 2011.
Promovarea în 2012. Câţi bani vor "pompa" companiile în publicitate

Un clip publicitar în care o fetiţă înspăimântătoare urmăreşte o femeie într-o parcare, cu atmosferă de film de groază, a primit 34 de plângeri de la telespectatorii slabi de înger, scrie EVZ.ro, care citează DailyMail.co.uk.

[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=N2oL_gXECtg[/youtube]

Autoritatea pentru Standarde în Publicitate ar putea să interzică reclama - ceea ce a devenit un obicei pentru instituţia britanică - pe baza celor 34 de plângeri. Femeia din reclamă este speriată de fetiţă când ajunge la maşina sa, iar aceasta îi şopteşte că a ratat o ofertă specială la telefonul mobil.

Sloganul reclamei este "Dacă pierzi reclamele noastre, vei fii bântuit de ele". Telespectatorii s-au plâns că reclama le-ar fi speriat copiii.
O reclamă asemănătoare cu un film horror, pe cale să fie interzisă în Marea Britanie

Sursa foto: Cotidianul.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • iulian iulian
    Get a life !
  • Saga Saga
    Ce parsivitate!Au ramas oameni pe drumuri din cauza nepriceperii acestei femei.Sa se implice in mentinerea mijloacelor de subzistenta ale acestor bieti oameni daca este atat de suferinda.Din surse sigure stiu ca nu are nicio remuscare cu privire la ravagiile care raman in urma ei.Exista acolo o durere in coate,ceva ce nu s-a vazut.
  • radu radu
    prosportul are peste 122 de mii de fani pe facebook...asa ca poate ar trebui modificata stirea
  • Oliver Oliver
    Aici se vede priceperea in afaceri.Cand spui despre propria-ti afacere ca este in doliu, semnele de intrebare cu privire la capacitatile tale ar trebui sa vina in cascada.Nu stiu daca exista si raspunsuri pe care le poate da doamna sefa dar....nu stiu daca ne trebuie acestea.
  • ddd ddd
    vrem audientele de aseara ptr vocea romaniei!!! ca am vazut ca pe facebook au cu aproape 9.000 de fani mai mult in ultimele 12 ore

Trimite un comentariu

sus