Skip to main content

Pro-ul extinde campania De ce iubesc România şi în afara graniţelor

 

Campania Pro TV "De ce iubesc România", lansată pentru aniversarea a 16 ani de la lansarea postului, se extinde şi încearcă să-i implice şi pe românii din diaspora.

Publicitate

Începând de ieri, ProTV, Gândul, PRO Sport, Sport.ro, Ziarul Financiar şi Mediafax au lansat o provocare pentru românii din afara ţării: să-şi promoveze ţara prin filmuleţe în care îşi declară “sentimentele pentru ţara natală” şi prin răspândirea de afişe care poartă numele unor români de succes.

ORIUNDE AI FI ÎN LUME. Arată-le străinilor că România nu se rezumă la cerşetori, ţigani. SPUNE-LE că şi tu eşti român. Şi ăsta ar trebui să fie un motiv de mândrie pentru ei, doar te au în ţara lor”, sună propunerea campaniei De ce iubesc România, pornită în apropierea aniversării Pro TV , la 1 decembrie..

Grupul Pro le pune la dispoziţie românilor mai multe posibilităţi de a-şi face vocea auzită. Fie prin înregistrarea directă a mesajelor lor pe cabina.protv.ro – o iniţiativă a Ştirilor Pro TV, fie prin intermediul site-ului deceiubescromania.ro.

Cele mai puternice mesaje înregistrate pe varianta online a Cabinei Pro TV vor putea fi urmărite la Pro TV, de 1 Decembrie, Ziua Naţională a României şi ziua în care postul TV împlineşte 16 ani.

Afişele Campaniei

Câţi români trăiesc în afara ţării? 2 milioane? Ce-ar fi dacă măcar 5% dintre ei ar pune, la birou, acasă, pe stradă (unde e voie) un afiş de promovare a ţării? Simplu: am avea cea mai mare campanie de imagine făcută de noi, pentru ţara noastră”, scrie pe Facebook Lucian Mândruţă, director de creaţie la Mediafax Group, despre noua campanie.

Cât priveşte afişele campaniei, acestea sunt cinci la număr şi au fost realizate de Graffiti BBDO. Afişele îi au în prim plan pe Henri Coandă, Ilie Năstase, Nadia Comăneci, Nicolae Păulescu (inventatorul insulinei) şi Ştefan Odobleja (precursorul ciberneticii).

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • A mai fost o incercare si din partea unui departament pentru romanii de pretutindeni din cadrul Guvernului. Ca orice initiativa a statului, s-a cam ales praful. Din campania asta insa, guvernul ar putea invata ceva. Numai sa si vrea!:)
  • Defapt a fost inceputa de Gandul si apoi extinsa, asa cum zice Orlando aici: http://www.orlando.ro/2011/11/25/de-ce-iubesc-romania

Trimite un comentariu