Skip to main content

Vocea României, prima ediție sub un milion de telespectatori

 

Ediția de aseară a programului Vocea României (Pro TV) s-a situat sub pragul mediu al edițiilor de până acum.

Publicitate

Emisiunea de marți, 8 noiembrie, a fost urmărită de sub un milion de telespectatori din mediul urban, în medie pe minut.

Cifrele, în continuare:

  • Vocea României a avut un rating mediu de 964.000 de telespectatori din mediul urban, în medie pe minut.
  • Antena 1 a fost pe locul second, la o distanță de aproape 300.000 de telespectatori.
    • Vârf: 1.3434.000 de telespectatori la 21.11 (11,6 rating)
  • Segmentul comercial: 491.000 de telespectatorii Vocea României au avut între 18 și 49 de ani (9,5 rating pe segment). Pe același target, Antena 1 a atras 287.000 de persoane (5,5 rating).

Audiența posturilor TV pe intervalul Vocea României, marți, 8 noiembrie:

1. Pro TV: 964.000 de telespectatori (8,3 rating)
2. Antena 1: 643.000 (5,5)
3. Kanal D: 450.000 (3,9)
4. Acasă TV: 354.000 (3)
5. Antena 3: 278.000 (2,4)

Audiența emisiunilor Vocea României de până acum, în mediul urban:

27 septembrie: 1.007.000 telespectatori (8,7 rating)
14 octombrie: 1.150.000 (9,9)
11 octombrie: 1.189.000 (10,2)
18 octombrie: 1.029.000 (8,9)
25 octombrie: 1.049.000 telespectatori (9 rating)
1 noiembrie: 1.096.000 de telespectatori (9,4 rating)
8 noiembrie: 964.000 de telespectatori (8,3 rating)

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • a fost interesant inceputul, cu auditiile pe nevazute. era un lucru nemaiintalnit in Romania. acum s-a ajuns la dueluri, asa ca nu mai rupe gura targului. ramane de vazut cum vor decurge lucrurile cand se va ajunge la faza live.
  • Vad ca nimeni nu a pomenit nimic de data la care a fost difuzata aceasta ultima editie. 8 noiembrie (sfintii Mihail si Gavril). Eu personal nu am stat sa ma uit la tv in aceasta zi, pentru ca am o gramada de prieteni "sfinti" si ca mine sunt o gramada in aceasta situatie. Asta este cauza pentru care a scazut audienta si daca e asa cum zic eu, inseamna ca martea viitoare audienta o sa revina la peste 1.000.000 de oameni din zona urbana. Nu am nici cea mai mica indoiala ca ProTV stie sa scoata audienta. Daca se difuza vinerea, audienta era mult mai mare.
  • De ce nu se precizeaza niciodata si modul in care se face audienta?! Se dau acele telecomenzi ("peoplemeters") catorva sute sua mii de oameni (in cel mai bun caz) si se ia in considerare graficul dat de acel "people-metru". Daca 150 de tineri din cei 200 carora li s-a dat acea telecomanda se uita hipnotizati intr-o seara la vreo telenovela, atunci agentiile de rating considera ca TOTI tinerii din Romania vor face la fel. Rugam companiile de cablu sa gaseasca o metoda, acum ca televiziunea din Romania e digitala, de a masura CU ADEVARAT audienta. Sa vedeti cum dispar de pe ecrane toate gunoaiele care pretind ca au rating, dar care au norocul ca vreo cateva zeci de bezmetici se uita la ei, INDIGNATI...
  • hai mai nene ce facem, ne raportam la americani. nu poti compara niciodata bugetele celor 2 emisiuni. eu zic ca ai nostri fac o treaba bunicica, una peste alta. cred totusi ca se impunea o sala mai mare. scena pare destul de inghesuita.
  • Va dati seama cat castiga televiziunea din publicitate pe toata durata de cateva luni a emisiunii?Asadar premiul nu este mare deloc desi unora le poate parea.
    Dar tare sunt curios ce se va intampla cu castigatorii.Si aici si la X-Factor.Stiu ca au mai fost in trecut emisiuni de genul asta iar de castigatori nu se mai stie nimic(eu cel putin mai stiu doar de Catalin Josan).Poate unii dintre ei chiar aveau voci bune.Dar lasati,o avem pe Inna,venita de nicaieri... dar cu un PR foarte puternic a ajuns cea mai tare:D
  • Ideea e foarte buna insa Pro TV a facut-o praf in Romania.
    Inainte de a discuta despre Vocea Romaniei va sfatuiesc sa va uitati la The Voice din State. Apoi discutam.
  • De fapt,asta,ca si X FACTOR,nu este o emisiune,ci mai mult un mod de a-si mai face televiziunile cate o mica ”vedetuta”!

Trimite un comentariu